|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 15, 2007 8:34 am
Kaito-Tena Svea Viking hade faktiskt hoppats på att den skulle se bättre ut D: jag med D: jag med D;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 15, 2007 8:58 am
princess_nour Kaito-Tena Svea Viking hade faktiskt hoppats på att den skulle se bättre ut D: jag med D: jag med D;jag med! D:
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 15, 2007 9:07 am
jag kände på mej att gaia skulle ******** den mrgreen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 15, 2007 9:30 am
Ja hade också förväntat mig att den skulle bli bättre, men jag hade mina misstankar om att gaia skulle förstöra den, de är nog ganska svårt att få ett bra item av en inskickad bild bara sådär..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 15, 2007 9:30 am
Den hatten är verkligen inte fin. Den är aldeles för stor tycker jag. Dessutom så ser det ut som om det sticker ut några hel vridna ben ur huvudet på en (fråga mig inte hur jag får det till det). Men jag röstade trots allt inte på den så jag bryr mig inte >:B
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 15, 2007 10:02 am
Drobvirks Den hatten är verkligen inte fin. Den är aldeles för stor tycker jag. Dessutom så ser det ut som om det sticker ut några hel vridna ben ur huvudet på en (fråga mig inte hur jag får det till det). Men jag röstade trots allt inte på den så jag bryr mig inte >:B Man får lite Wild things flashback elr hur^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 15, 2007 10:58 am
LostWithin Drobvirks Den hatten är verkligen inte fin. Den är aldeles för stor tycker jag. Dessutom så ser det ut som om det sticker ut några hel vridna ben ur huvudet på en (fråga mig inte hur jag får det till det). Men jag röstade trots allt inte på den så jag bryr mig inte >:B Man får lite Wild things flashback elr hur^^Ja precis!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 15, 2007 12:35 pm
Den är jättesöt och jag röstade på den *mig vara mycket nöjd*
Vad som helst var ju snyggare än den där töntiga iskuben XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 15, 2007 2:21 pm
Cassandra G Varcolaci Den är jättesöt och jag röstade på den *mig vara mycket nöjd* Vad som helst var ju snyggare än den där töntiga iskuben XD no waai. Iskuben var le smex~
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|