Welcome to Gaia! ::

Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Back to Guilds

Reply Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild
Kuolleita. R.I.P Goto Page: [] [<] 1 2

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Onko joku läheisesi kuollut?
  Mummi/isoäiti/mummi/tai miksi häntä kutsuitkaan
  Vaari/ukki/isoisä/ tai miksi häntä kutsuitkaan
  Äiti
  Isä
  Sisko
  Veli
  puoliveli tai -sisko
  Joku muu sukulainen
  Lemmikki
  Ystävä
View Results

jenovaranger

5,400 Points
  • Risky Lifestyle 100
  • Conversationalist 100
  • Entrepreneur 150
PostPosted: Mon Sep 08, 2008 11:25 am

Kiitos :] Ja ei ollut se moottoripyöräilijä; kaverini oli siinä Pyhäjärven auto törmäsi rekkaan -kolarissa. Kaksi muutakin nuorta kuoli; toinen oli hänen pikkusiskonsa.
PostPosted: Thu Nov 06, 2008 1:52 am

Jaa'a. Minulta on kuollut mummo ja vaari jo ennen minun syntymääni. Isän puolelta kai ovat elossa, muta en tunne siltä puolelta ketään.

Enoja on kuollut kaksin kappailen, toinen taas ennen minun syntymääni ja toinen jotain 6 vuotta sitten.

Lemmikkejä onkin sitten enemmänkin, kissoja lähinnä. Noin vuosi sitten kuoli gerbiilini, kolmisen vuotta sitten kani ja viitisen vuotta sitten erittäin rakas kissani lopetettiin. On näitä lemmikkejä enemmänkin, mutta ne olivat silloin, kun olin vielä pieni.

Shainii

Besoaria

PostPosted: Tue Dec 30, 2008 6:55 am

Pikkusiskoni kuoli pari-kolmevuotiaana, samaan sairauteen kuin minullakin sattuu olemaan [ei onneksi niin pahana kuin siskollani oli]. Onneksi oli jo syntymästä saakka selvillä, ettei kovin montaa vuotta tullut selviämään.

Kaikki isovanhempani ovat myös kuolleet äidinäitiä lukuun ottamatta, osa ennen syntymääni.
PostPosted: Tue Feb 24, 2009 11:04 pm

Kaverini kuoli toissapäivänä, oman käden kautta.

...nyt en yhtään tiedä mitä tehdä tai ajatella tai kenelle puhua, en ole ollut ikinä näissä tilanteissa. En tuntenut hänet kuin muutaman kuukauden, mutta... niin.

Ei voi kuin toivoa että hänen kipunsa olisivat nyt lopultakin poissa.

Liffy Glitter

Cheruma

PostPosted: Sun May 31, 2009 4:54 am

Isomummoni äidin puolelta kuoli kun olin pieni. Myös rakas Leevi-koira kuoli kahdeksan vuotta sitten. otan osaa kaikille.
PostPosted: Thu Jun 25, 2009 3:54 pm

Miehen täti kuoli vähän aikaa sitten sairaalassa. Hän oli sairastanut jo jonkin aikaa.

Samoihin aikoihin kuoli myös rakas ystävä ja entinen kihlattuni. Jotkut täällä saattaa tunteakin hänet nimellä Tapani/Byakhiam.

LittleLilyKitty

Tiny Kitten

Moth of Ucker

Newbie Humorist

9,425 Points
  • Grunny Rainbow 100
  • 50 Wins 150
  • PvP 200
PostPosted: Sat Jul 04, 2009 4:06 am

mun isoisä kuoli kun mun äiti oli vasta kaksvuotias.... sit.. kun mie olin 8 vuotias mun serkku kuoli vaaralliseen leikkaukseen.. koska hänellä oli jaloissa vika ja se ei voinut kun vaan konttaila ...*cry* mul on sama juttu.. pelkään vaan et mulle käy samoin... emo sitten mun täti kuoli sydänkohtaukseen... onhan mulla familee kuollut.. eh.. kohta toinen isoisä kuolee.. käsi on murtunut.. jalkakin... ouch..
PostPosted: Wed Aug 19, 2009 2:56 am

Äidin isää en ikinä tavanut, kuoli juuri ennen syntymääni.
Isän äiti kuoli jo kun isäni oli 3-vuotias.
Isoisäni kuoli kun täytin 8. Hän oli sisukas sotaveteraani.
Äidin pikku-veli tapettii, vuosi sitten keväällä.
Isoäiti kuoli muutama kuukaus sitten. Hän oli Lotta Svärd. Sodassa tapasi isoisäni.
Tällä hetkellä pappani, isän isä.. taistelee hengestään Jyväskylän Keskussairaalassa. sad

Toscan

Reply
Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Goto Page: [] [<] 1 2

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas