|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 06, 2007 10:41 am
Hyvää itsenäisyyden päivää itse kullekkin biggrin Mitä Teette itsenäisyydenpäivänä? Itse olen vain kotona ja katselen ja naureskelen tuota linnanjuhla pukeutumista.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 06, 2007 10:00 pm
Vietän tylsää päivää...
Hyvää itsenäisyyspäivää ja onnea Suomi!
---

|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 07, 2007 12:29 am
Hiljainen itsepäisyyspäivä oli, mutta varsin miellyttävä silti. Akkuja ladatessa ja lukiessa. Alkoi taas houkutella ottaa Tuntematon käteen ja alkaa kahlata läpi.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 07, 2007 7:11 am
Olin järkkäämässä meiksin koulun oppilasyhdistysten kanssa itsenäisyyspäivän juhlia. Juhlat meni hyvin ja väsymys oli ankara kun tänään piti mennä töihin. Juhlissa vähän valssattiin ja katteltiin linnanjuhlia tykiltä jne. Ihmisiäkin riitti ihan mukavasti n. 90kpl ja oli mukavaa välillä nähä opiskelijabileissä ihmiset ykköset päällä oikein iltahame ja puvut siististi laitettuna. smile Ainut kurja puoli oli tuo sää kun se oli niin kovin mustaa ja synkkää.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 07, 2007 2:30 pm
Päivä meni netissä ja.. niin..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 08, 2007 1:05 am
Itsekkin enimmäkseen koneen edessä, katsomassa ja tallentamassa tuntematonta sotilasta ja itsenäisyyspäivän paraatia.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 08, 2007 5:30 am
Itsellänihän meni itsenäisyyspäivä tyttöystävän syntymäpäiviä viettäessä. Nyt tässä sitten seuraavat pari päivää menee lakana- ja pyyhepyykin parissa.
Ei se mitään kivaa ole, mutta on se sen arvoista.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 08, 2007 12:05 pm
Vietin perheen kanssa. Itsenäisyyteen, tai oikeastaan sotaan liittyen, mummini isä oli Mannerheimin Ristin Ritari!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 09, 2007 11:42 am
Vietin omia synttäreitä ja tungin ruokaa vieraille.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 11, 2007 1:43 am
I'll be your dream Hahaa, melko paska päivä oli. Siivosin ja yöllä palo autotallihalkoliiteri ninja
 I'll be your wish
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
 |