Welcome to Gaia! ::

Poland on Gaia Guild

Back to Guilds

Pierwsza polska gildia na GaiaOnline 

Tags: Polska, Poland, Polish, polski 

Reply O Nas... (czyli poznajmy sie lepiej :) )
Hejka

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

TYSIA36

Dangerous Fairy

7,600 Points
  • Healer 50
  • Hunter 50
  • Survivor 150
PostPosted: Sat Nov 10, 2007 2:55 pm

Hejka
Mam na imię Justyna, ale większość moich znajomych nazywa mnie TYSIA lub Tygrysek biggrin ... acha bym zapomniała ... 21 latek niedawno skończyłam XD
Uwielbiam oglądać anime, czytać mangę i w tej chwili uczę się japońskiego z czego jestem tak szczęśliwa, że mogłabym skakać z radości wink
Mieszkam w Rumi (niedaleko Gdyni) i studiuję na Politechnice Gdańskiej.
Mam nadzieję, że poznam tutaj duuużo fajnych ludzi.
Pozdrowionka ^^

Hmm... zdjęcie ??? ... proszę bardzo razz
User Image

Nie no oczywiście żartuje ... tutaj już takie normalniejsze ... chyba wink :
User Image User Image User Image

Więcej zdjęć ??? ... zapraszam do mojej galerii na grono.net biggrin
PostPosted: Sun Nov 11, 2007 4:15 am

masz makaron na glowie...

opcy

Vingha

PostPosted: Sun Nov 11, 2007 4:58 am

Opcy, no coś Ty... zdaje Ci się. blaugh
Witam witam!
PostPosted: Sun Nov 11, 2007 8:28 am

Lalala a ja wiem gdzie jest Rumia smile Hehe. Nawet tam bylam kiedys;] Witamy kolezanke, obowiazkowo prosimy o zdjecie:}

Justinka

Runya_EithelNar

PostPosted: Sun Nov 11, 2007 1:08 pm

Czorek biggrin
PostPosted: Sun Nov 11, 2007 1:17 pm

Justinka
Lalala a ja wiem gdzie jest Rumia smile Hehe. Nawet tam bylam kiedys;] Witamy kolezanke, obowiazkowo prosimy o zdjecie:}

Zdjęcia taaak?? ... zedytowałam pierwszego posta i dodałam parę zdjęć ... nie mogłam sie zdecydować na jedno razz