|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 19, 2007 5:21 am
Nightmare Asura Mikusagi Niddler Mikusagi Vi tar tillbaka det gamla systemet där man använder subforum biggrin Nej biggrin Jo biggrin Nej gonk Jo biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 25, 2008 2:28 pm
Yannah Det är t.o.m gratis att gå med sen en månad tillbaka ARGH?! Det här har jag missat! Ge mig tillbaka mina 500g. domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jan 08, 2009 1:38 pm
Dora The Exploded Nightmare Asura Mikusagi Niddler Mikusagi Vi tar tillbaka det gamla systemet där man använder subforum biggrin Nej biggrin Jo biggrin Nej gonk Jo biggrin Jo biggrin Jag tycker ni kan kolla där ibland, för jag använder dem (du med, Dora, har jag nog sett ;D )
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Feb 11, 2009 2:48 am
Mikusagi Jag tänker säga det här igen. Jag tycker inte om arkivet. Jag tycker inte om regeln att man inte får skriva i trådarna. Istället borde man få skriva i arkiv-trådarna hur mycket/litet man vill. Om en tråd helt plötsligt verkar populär igen (får ett antal vettiga inlägg efter att den har arkiverats (man kan skriva i tråden när man har arkiverat den så alla vet när det hände)) kan man flytta tillbaka den till huvudforum/subforum.
Jag vägrar låta mig begränsas mad Jag vägrar låta någon begränsa trådarna mad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 28, 2009 5:08 pm
Mikusagi Dora The Exploded Nightmare Asura Mikusagi Niddler Mikusagi Vi tar tillbaka det gamla systemet där man använder subforum biggrin Nej biggrin Jo biggrin Nej gonk Jo biggrin Jo biggrin Jag tycker ni kan kolla där ibland, för jag använder dem (du med, Dora, har jag nog sett ;D )Va e det för vits att ha sub forum tycker det är aldrig någon som använder dom
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 25, 2009 1:23 pm
1anf3r Mikusagi Jo biggrin Jag tycker ni kan kolla där ibland, för jag använder dem (du med, Dora, har jag nog sett ;D ) Va e det för vits att ha sub forum tycker det är aldrig någon som använder dom Vad är det för vits med att fula killar ska ha snopp, när de ändå aldrig får ha sex?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jan 30, 2010 1:52 pm
okej varför då? varför håller ni på att justera gaia eller nått det är väl bra som det är eller????
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jan 30, 2010 1:54 pm
ja det är min fråga med varför är det för vits att ha sub i furumet egentligen????
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jan 30, 2010 1:55 pm
Dora The Exploded 1anf3r Mikusagi Jo biggrin Jag tycker ni kan kolla där ibland, för jag använder dem (du med, Dora, har jag nog sett ;D ) Va e det för vits att ha sub forum tycker det är aldrig någon som använder dom Vad är det för vits med att fula killar ska ha snopp, när de ändå aldrig får ha sex? där kan jag hålla med dig om hihihihi!!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jan 30, 2010 2:03 pm
Little_Pikachu okej varför då? varför håller ni på att justera gaia eller nått det är väl bra som det är eller???? Gillet, inte Gaia -__-'
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
 |
|