|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 01, 2004 12:49 pm
Chibi Strawberry Gurgel. gonk Modsen 䲠faktiskt uttagna efter deras f?gor, inte v䮳kapskretsar. Tydligen inte när det gäller dom som är Mods över hela gaia, dom suger verkligen. Gillet's Mods är helt okey. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 01, 2004 12:50 pm
Mushi Chibi Strawberry Gurgel. gonk Modsen 䲠faktiskt uttagna efter deras f?gor, inte v䮳kapskretsar. Tydligen inte när det gäller dom som är Mods över hela gaia, dom suger verkligen. Gillet's Mods är helt okey. 3nodding Vet inte så mycket om Lanzer's Mod agerande eller vissa andras, men Lanzer är trevlig i alla fall. ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 01, 2004 12:51 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 01, 2004 12:53 pm
Och btw, vad är det som alla Mod's gör så fel? ._.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 02, 2004 12:04 pm
Jag hoppas att ni tycker att jag har valt klokt nar jag har utsett mods. Jag har faktiskt alla mina tre barn i gillet och ingen av dem har fa bli mods (aven om jag alskar dem mest av alla har) Jag valjer de som jag tror ska kunna tillfora nagot bra och som inte blir sura pa allt och alla och bannar eller tar bort tradar i onodan. Om det galler storre beslut brukar vi diskutera tillsammans via msn.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 02, 2004 12:05 pm
Yannah Jag hoppas att ni tycker att jag har valt klokt nar jag har utsett mods. Jag har faktiskt alla mina tre barn i gillet och ingen av dem har fa bli mods (aven om jag alskar dem mest av alla har) Jag valjer de som jag tror ska kunna tillfora nagot bra och som inte blir sura pa allt och alla och bannar eller tar bort tradar i onodan. Om det galler storre beslut brukar vi diskutera tillsammans via msn. Det dar va jatte bra sagt :3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 02, 2004 12:06 pm
Yannah Jag hoppas att ni tycker att jag har valt klokt nar jag har utsett mods. Jag har faktiskt alla mina tre barn i gillet och ingen av dem har fa bli mods (aven om jag alskar dem mest av alla har) Jag valjer de som jag tror ska kunna tillfora nagot bra och som inte blir sura pa allt och alla och bannar eller tar bort tradar i onodan. Om det galler storre beslut brukar vi diskutera tillsammans via msn. Jag tycker att du gjort ett okey beslut, fast ibland tas trådar bort va jag svagt kommer ihåg även fastän det varit jätte konstigt obetydliga saker (som bör få finnas kvar). Men jag är otroligt osäker på vad saken gäller, vet bara att det var dumt att ta bort den. sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 02, 2004 12:06 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 02, 2004 12:16 pm
Mushi Yannah Jag hoppas att ni tycker att jag har valt klokt nar jag har utsett mods. Jag har faktiskt alla mina tre barn i gillet och ingen av dem har fa bli mods (aven om jag alskar dem mest av alla har) Jag valjer de som jag tror ska kunna tillfora nagot bra och som inte blir sura pa allt och alla och bannar eller tar bort tradar i onodan. Om det galler storre beslut brukar vi diskutera tillsammans via msn. Jag tycker att du gjort ett okey beslut, fast ibland tas trådar bort va jag svagt kommer ihåg även fastän det varit jätte konstigt obetydliga saker (som bör få finnas kvar). Men jag är otroligt osäker på vad saken gäller, vet bara att det var dumt att ta bort den. sweatdrop Jag tar bort tradar som ar "kopior" av sana som redan finns. Sen tar jag bort dem av typen "Var ar alla? Jag har trakigt" - "Jag vill salja en xxx - SALD" Vad ar det for trad som har forsvunnit?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 17, 2007 10:45 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 17, 2007 10:51 am
Typ, ta bort den här tråden för att undvika förvirringar, plz? Eller låsa iaf så länge?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 17, 2007 10:57 am