|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 30, 2012 11:38 am
Hij lijkt inderdaad aardig biggrin
Die boots ga ik sowieso eens fixen! Ik heb alleen niet zo veel geld om die broek te halen.... Ik had die al gezien maar zelfs als ik alles verkoop heb nog niet genoeg... Waarom zijn toffe items zo duur sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 31, 2012 11:03 am
Hoeveel heb je nog nodig? Misschien kunnen we een steentje bijdragen voor je?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 01, 2012 4:41 am
Yeey en idd we kunnen vast wel wat helpen wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 01, 2012 9:22 am
Ik heb toch niets om mijn gold aan te spenderen. Ben niet zo rijk als de meeste Gaians, maar alle beetjes helpen, toch?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 01, 2012 1:03 pm
Daar zat ik gisteren ook nog naar te kijken, ik heb genoeg om bij leuke kleine dingetjes hebberig te zijn XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 02, 2012 6:07 am
well ik heb ff gekeken voor je om een andere item te gebruiken  dit is eruit gekomen broek en sjaal is wel wat minder maar je kan zo wel ff door en verder sparen wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 02, 2012 10:08 am
ondertussen zijn de dames al enkele dagen aan het praten over kleren en is de heer even niet aanwezig XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 02, 2012 10:27 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 03, 2012 12:46 pm
...hoe krijg je toch steeds die gave outfits voor elkaar?! Okay, ben niet zo weg van het haar, maar de outfit zeker wel!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 03, 2012 1:57 pm
Kitty je laat me blozen XD
Maar ehm gewoon dingen proberen en als het leuk staat dan is het goed, vind ik dat er iets mist dan kijk ik via tektek of ik wat erbij kan vinden. en als ik het nog niks vind begin ik opnieuw.
En het heeft me even gekost tot ik al die items bij elkaar had >.< en vroeger kon je met zOMG nog veel verdienen is wel minder nu... (ook als je minder tijd heb om echt dat te doen)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 04, 2012 12:58 am
ik vind tektek veel te chaotisch geworden. Onoverzichtelijk en veel te veel items
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 06, 2012 11:09 am
Ik kijk echt nooit meer op tektek tegenwoordig voor avi inspiratie x'D Ik vind het ook veel leuker om gewoon af en toe eens iets leuks erbij te nemen en daar weer wat mee te maken ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 07, 2012 9:30 am
Ik houd wel van de regenboogitems... maar die zijn vaak achterlijk duur
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 07, 2012 10:44 am
Very true. Ik had ooit het plan een 100% regenboog avi te maken, maar daar zag ik ook vrij snel al van af x'D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|