|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 04, 2012 1:02 pm
Nog bedankt voor de felicitaties :3 Ik ga even aan shameless self-promotion doen. Ik zou namelijk heel graag een paar lezers erbij willen op mijn blog, zodat ik (hopelijk) ook wat meer reacties krijg op hetgeen ik plaats erop, dus eenieder die interesse heeft in een blog met ontzettend random posts (van kleding tot dingen over m'n studie tot uitstapjes tot posts over boeken/films) schroom niet en neem eens een kijkje: http://everyday-islikesunday.blogspot.nl/
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 05, 2012 10:31 am
Haha, self promotion is niet erg smile je mag trots zijn op je werk!! En daarbij, ik doe het ook wel eens XP Dus als de Guild Owner het zelf doet EN zegt dat het mag, dan is het Two Thumbs Up!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 05, 2012 11:48 am
dus mensen ik ben deze maand zo nu en dan online, het is ff druk met wat dingen die ik moet afronden dus ja -.- maar ik wens iedereen die vakantie heef een fijne vakantie <3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 06, 2012 11:21 am
Nooooooooo! *drama*
Nou ja, heel veel succes en plezier =D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 08, 2012 7:46 am
Ik ben benieuwd of de CB nog aan 1000 pagina's komt voor het eind van de vakantie.... ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 08, 2012 1:19 pm
Zeissothafar Ik ben benieuwd of de CB nog aan 1000 pagina's komt voor het eind van de vakantie.... ninja Nou ik ben er weer na een hiatus van meer dan een jaar...dus dat zou geen probleem moeten zijn xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 08, 2012 1:24 pm
En zo te zien is er een hoop verandert...oh gosh sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 08, 2012 2:08 pm
iNemesis En zo te zien is er een hoop verandert...oh gosh sweatdrop Valt wel mee toch razz Wat mij opviel is dat het een stuk rustiger is geworden.... Ik was ook een half jaar weg of zo? Misschien zelfs een jaar van deze guild?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 09, 2012 1:49 am
Tja, dat het rustig is, kan ik niet ontkennen ^_^'. De meesten zijn van gaia zelf verdwenen, de anderen vonden dat er te weinig gebeurde. En als we evenementen hadden georganiseerd, kwam er niemand of vonden ze het niet leuk XD
Maar wie weten kunnen jullie weer leven in de brouwerij brengen??? *hoopvol*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 09, 2012 12:25 pm
Zou wel leuk zijn ja
biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 10, 2012 10:26 am
Als ik een brouwerij opstart, brengen jullie dan het leven?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 10, 2012 2:10 pm
Het is een nadeel dat ik in de vakantie een beetje vol zit >.< maar vind het nog wel leuk hier te komen zo nu en dan ^_^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 11, 2012 12:04 pm
Och, op mijn werk is het nu ook aan het exploderen XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 12, 2012 10:02 am
Ik blijf sowieso altijd wel terugkomen op Gaia denk ik. Ik vind het maken van avi's veels te leuk. Not to mention het sparen van gold voor nieuwe items xd En de fora/guilds zijn ook gewoon leuk :3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|