|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 14, 2012 4:32 am
nederland verloren, slecht nieuws voor oranje fans. sad goed nieuws voor mij, ik heb de weddenschap gewonnen xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 14, 2012 5:54 am
hahahaha omg XD
Maar net ander half uur gewacht voordat ik verder kon reden internet lag er finaal uit >.>
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 14, 2012 8:48 am
Ka-ching Diploma is binnen biggrin
Sorry voor de afwezigheid D;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 14, 2012 12:48 pm
Je had een goede reden voor je afwezigheid wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 15, 2012 2:32 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 15, 2012 10:36 am
LeannaAnne Ka-ching Diploma is binnen biggrin Sorry voor de afwezigheid D; o/ Yay!! Gefeli!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 26, 2012 4:39 am
Even een praktische vraag, misschien weet iemand hier dat wel :3
Als iemand beweert gisteren, rond 15.00u, een bedrag naar jou te hebben overgemaakt, is het dan mogelijk dat het vandaag nog steeds niet op je bankrekening staat? Of houdt dat dan in dat het gewoon a. niet overgeboekt is, of b. naar de verkeerde rekening is overgeboekt?
M'n pa betaalt namelijk m'n studie voor me, alleen hij heeft om verschillende redenen iemand die zijn geldzaken voor hem regelt. Ik heb gisteren contact opgenomen met diegene en ik kreeg het antwoord dat m'n collegegeld voor komend schooljaar zojuist was overgemaakt, maar omdat het om een behoorlijk groot bedrag gaat (€1771) zit ik 'm nu nogal te knijpen, omdat het nog steeds niet op m'n rekening staat...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 26, 2012 5:14 am
Het hangt er meestal van af vaak als je van verschillende banken over schrijft zoals van de ING naar de rabobank dan kan dat een dag duren soms ook wel 2. Van de zelfde bank staat het meestal dezelfde dag erop.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 26, 2012 8:25 am
Mja, dit is dan van Rabobank naar Rabobank, dus vandaar ook dat ik een beetje zoiets heb van 'wat gebeurt hier...' Maarja, ik wacht het denk ik gewoon maar even af, als 't over een paar dagen nog steeds niet bijgeboekt is neem ik denk ik maar even contact op, want dan klopt er gewoon overduidelijk iets niet xd En zeker ook omdat 't om zo'n groot bedrag gaat zit ik 'm nogal te stressen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 26, 2012 9:59 am
Dat kan ik begrijpen. Komen naam en nummer wel overeen? ING kan daar moeilijk over doen.
Als iemand een aardbeving voelt... dat ben ik. Ik ben weer eens verkouden.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 27, 2012 3:20 am
@wilder ja dat kan soms doen banken er langer over heeft te maken met rente die ze ervan kunnen krijgen ofzo is echt maf >.>
@ kitty zolang je mij maar niet aansteekt ik ben het net geweest -.-"
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 27, 2012 5:24 am
Ja, 't is nu alsnog bijgeboekt, dus ik liep weer eens te stressen om niets xd Maargoed, on a more brighter note: Ik heb m'n propedeuse gehaald!!! mrgreen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 27, 2012 9:24 am
@ Menketi: Dus JIJ was de boosdoener *shakefist* wink @ Wilder: Dubbel feest =D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 29, 2012 11:31 am
@ wilder gefeliciteerd ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 30, 2012 12:44 am
Het is hier weer eens stil XD Misschien moet ik maar eens op mijn eigen posts reageren XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |