|
|
|
|
Posted: Mon Jun 11, 2012 9:31 am
Mijn vriend is nogal van de voetbal, dus wij hebben zowel Nederland - Denemarken als Spanje - Italië gekeken. Ik heb dan ook wel redelijk wat ervan meegekregen, maar het verschil in manier van spelen was echt enorm. Nederland was tót de Deense goal echt wel gemotiveerd, maar daarna speelden ze imo een beetje met een verliezersmentaliteit. Alsof ze er van uit gingen dat het toch niet meer zou lukken, dus waarom dan nog moeite doen. Terwijl Spanje & Italië beide echt met veel passie speelden, dat straalde er gewoon vanaf.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 11, 2012 10:29 am
ik heb niets gekeken XP elke keer als ik kijk, verliezen we. En nu kijk ik niet en verliezen we alsnog!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 11, 2012 12:52 pm
Ik kijk ook nooit... Vooral omdat het mij niets boeit! Alleen vorige keer, dat we toen net niet het EK wonnen. Toen zat ik ook op het puntje van de bank... Gewoon om het mee te kunnen vieren mad d
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 11, 2012 1:20 pm
Bedoel je het WK? Twee jaar terug, met die vuvuzela's?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 12, 2012 4:05 am
Men die vuvuzela's waren echt scheit iri
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 12, 2012 10:51 am
vuvublaaaah, irri geluid. Ik ken helaas nog irridere geluiden XD Jankende kinderen, bijvoorbeeld. (jankend = aanstellend. Een kind wat zijn arm breekt mag best huilen, maar huilen om zin te krijgen = janken)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 12, 2012 11:28 am
I agree met dat kitty een kind dat huilt omdat het is gevallen huilt heel anders dan een kind dat aanstellend jankt
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 12, 2012 11:34 am
Inderdaad. Ik moet dan altijd denken aan Cartman, van South Park. Als die zich aanstelt dan hebben de acteurs daar ook zo'n enorm vervelend stemmetje voor bedacht, 'but moooooooooooooom...'
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 13, 2012 4:52 am
alsjeblieft jij vind dat vervelend moet ik even langskomen met mijn nieuwe fluitje dan weet je pas wat vervelend is xd
iritoon^2
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 13, 2012 12:01 pm
zorg dat ik een sugarrush krijg wink I'll beat ya with a landslide!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 13, 2012 12:13 pm
Laatste tentamen gehad! En opruimen heeft serieus nog nooit zo goed gevoeld. Door al het schoolwerk was ik daar al ruim anderhalve maand niet meer aan toe gekomen, dus er ligt nu een gigantische zak vol afval dat nog weggegooid moet worden xd Maarja, ik ben dan ook nog niet klaar.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 13, 2012 12:19 pm
kittyocean zorg dat ik een sugarrush krijg wink I'll beat ya with a landslide!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 13, 2012 12:21 pm
br3akape kittyocean zorg dat ik een sugarrush krijg wink I'll beat ya with a landslide!  You have no idea what you've gotten yourself into.... MUAHAHAHA
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 13, 2012 12:36 pm
kittyocean br3akape kittyocean zorg dat ik een sugarrush krijg wink I'll beat ya with a landslide!  You have no idea what you've gotten yourself into.... MUAHAHAHA see it is believe it. now bring it on twisted
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|