Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
~Chatterbox~ Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 990 991 992 993 994 995 ... 1079 1080 1081 1082 [>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Zeissothafar

Hunter

PostPosted: Tue May 22, 2012 3:58 am

Same here, verhuizen, verzekering regelen, ander werk fixen, opeens 4 toetsen, 3d modeling eindopdracht, programmeer eindopdracht, en werken 3nodding
PostPosted: Tue May 22, 2012 8:55 am

Holy... O.o Dat is veel xd
Ik moet nog steeds een zomerbaantje zien te regelen. Zit al bij een uitzendbureau, maar die zouden medio mei wat laten horen, alleen heb nu nog steeds niks gehoord, dus ik ga m'n kansen maar een beetje spreiden. Heb nu ook al bij een ander uitzendbureau op een vacature gereageerd, dus misschien biedt dat wat kansen... Ik wil echt niet weer de hele zomer thuiszitten en niks te doen hebben!

Wilder Wein MCMXCII

Zeissothafar

Hunter

PostPosted: Tue May 22, 2012 12:37 pm

Haha, slim van je! Ga post bezorgen, best wel leuk om te doen, lekker buiten en je wordt er fit van 3nodding
PostPosted: Tue May 22, 2012 5:32 pm

wow ik denk ga es kijken maar danm wat ben ik lang niet gewweest

Redical-Redemption

Menketi
Crew

Gracious Lunatic

10,475 Points
  • Angelic Alliance 100
  • Bunny Spotter 50
  • Invisibility 100
PostPosted: Wed May 23, 2012 6:16 am

@ missdutch well welkom terug dan maar ^^
PostPosted: Wed May 23, 2012 1:13 pm

Welcome Back!

Als je post gaat bezorgen, Wilder, dan wens ik je veel succes. Niet omdat het zwaar is (heb het bijna 10 jaar gedaan, was erg leuk!), maar omdat de bezorgers op dit moment een erg slechte naam hebben
Alhoewel..... voordeel is wel dat zodra je de post in de juiste brievenbus doet, je gelijk al Topper van het jaar wordt XP

kittyocean
Captain

Wilder Wein MCMXCII

PostPosted: Fri May 25, 2012 5:24 am

Ik heb net de site van PostNL toevallig maar gechecked, maar die hebben hier in de buurt geen vacatures, dus helaas XD Ik heb vanochtend maar bij de Dirk van den Broek op twee verschillende vacatures voor vakantiewerk gesolliciteerd, hopelijk wordt dat iets. Heb ook al de Jumbo geprobeerd, maar die waren al voorzien helaas.
PostPosted: Fri May 25, 2012 10:22 am

Open sollicitaties kun je ook altijd proberen =D

kittyocean
Captain

Zeissothafar

Hunter

PostPosted: Tue May 29, 2012 1:56 pm

Ja, ik wou dus overgeplaatst worden, doen ze niet aan, ga je opnieuw solliciteren, is die functie al weg! als je terug gebeld wordt! Dan maar geen post bezorgen wink

Wat doe ik trouwens hier? Ik heb veelste veel te doen xp
PostPosted: Wed May 30, 2012 1:00 pm

^ yup, dat schiet op XD Heerlijk als dat gebeurd

(Ik weet dat een bepaald lied bedoeld is als valszingend, maar mijn oren XD Zo ERG XD)

kittyocean
Captain

Wilder Wein MCMXCII

PostPosted: Fri Jun 08, 2012 10:54 am

Een zielige wanhoopspoging: als iemand toevallig nog instellingen weet in de regio Zeeland waar maatschappelijk werkers actief zijn, dan hoor ik dat heel, heel graag!

Pff.. er moet toch ergens nog wel een stageplaats voor mij zijn... Ik heb inmiddels gewoon al 15 sollicitatiebrieven verzonden en nog steeds niks, is ook absurd gewoon.
PostPosted: Fri Jun 08, 2012 11:50 am

@ Wilder, ik had er 20+ verzonden voor mijn eindstage, werd door 1 aangenomen en die hebben mij ook nog eens flink gen***d. Ik hoop daarom echt dat je wat vind, maar ik ken Zeeland 100% niet. Nou ja, 99%, want ik weet nog wel waar het ligt. Provincie alleen. Plaats wat Noord Brabant, dacht ik... kan er naast zitten...

kittyocean
Captain

Menketi
Crew

Gracious Lunatic

10,475 Points
  • Angelic Alliance 100
  • Bunny Spotter 50
  • Invisibility 100
PostPosted: Fri Jun 08, 2012 11:53 am

@ wilder i wish i could help maar ik woon dat betreft wat te ver bij jou vandaan denk ik -.-
PostPosted: Sun Jun 10, 2012 2:06 am

Wie heeft gisteren de wedstrijd gekeken en was toen zwaar teleurgesteld?

kittyocean
Captain

Menketi
Crew

Gracious Lunatic

10,475 Points
  • Angelic Alliance 100
  • Bunny Spotter 50
  • Invisibility 100
PostPosted: Sun Jun 10, 2012 7:22 am

Heb wel de wedstrijd gekeken na ja t grootste gedeelte, ik was op de EO jongerendag en in de pauze werd de wedstrijd getoont op de schermen en well ik heb lol gehad om de reactie van het staion geweldig zo van ow ow ow aaawwww bij elke bijna goal. maar de sfeer na de pauze was ook nog erg goed daar was ik erg blij om ^^
Maar zwaar teleurgesteld nee niet echt ik vond dat nederland veel kansen had en dat ze die een beetje hadden verprutst maar ik denk als ze een peptalk hebben gehad en bij zichzelf nagaan wat fout ging miss dat ze dan beter gaan spelen. Voor de rest ik vond het vooral jammer ze kunnen beter.
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 990 991 992 993 994 995 ... 1079 1080 1081 1082 [>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games