|
|
|
|
Posted: Sat Apr 14, 2012 1:37 pm
mijn rooster verandert te vaak -.-
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 15, 2012 4:49 am
heb gelukkig een heeeeeel vast rooster XD maar wil daar niet vanaf wijken XP
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 01, 2012 11:54 am
Ik zit daar nu ook al tegenaan te hikken met een eventueel zomerbaantje waar ik nu voor aan het kijken ben, daar kan je natuurlijk ook best onregelmatig voor worden ingeroosterd en dat heb ik eigenlijk liever ook niet. Ik werk liever gewoon altijd op dezelfde vijf dagen in de week, op dezelfde tijden.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 02, 2012 11:22 am
ik ben echt een gewoontedier XD Vond mijn min/max rooster ook niets die ik 3 jaar terug had. Dan had je een week werk, dan niet en opeens werd je bijgeschakeld als je plannen had XP No fun!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 11, 2012 11:03 am
Ik zou dat echt niet moeten hebben, dan zou ik nooit plannen durven te maken XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 11, 2012 1:38 pm
ach, nu heb ik zoveel ritme dat ik weer eens schreeuw om wat variatie XD I am weird
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 14, 2012 11:41 pm
Ik vrees mijn vakantie rooster al.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 15, 2012 10:09 am
Zijn er mensen die met Hemelvaart iets bijzonders gaan doen?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 15, 2012 1:29 pm
Wij hadden eerst wel wat in de planning staan, maar vanwege de examens die nu ook zijn gaan er heel veel vrienden daar niet meer naartoe, waardoor het voor ons (vriendlief & ik) ook niet meer zo interessant is om te gaan.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 16, 2012 12:08 pm
Jammer, maar ja, kan het wel een beetje begrijpen ^_^' Examens zijn belangrijk. Inhalen na de examens?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 17, 2012 10:47 am
Hier was het 8 uur straight tekenen aan een schoolproject... Heel veel lijntjes, we moesten een Marvel comic-styled visual novel maken maar nu is het wat plaatjes met tekst geworden en achtergronden waar ik niet zo trots op ben rolleyes
Hoe is het hier op ADPE? Beetje dood?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 18, 2012 11:41 am
nee hoor, ik leef nog * springt op en neer*
Het is wel wat rustiger, maar er zijn ook examens smile meestal wordt het na de examens weer wat drukker, maar dan moet er wel wat leven zijn om naar toe te gaan wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 21, 2012 2:08 am
ik heb de indruk dat iedereen geniet van het weer of zelfs een vakantie XP Ik voel me zooooo verdooooomd alleeeeeeeeeeeeeeen!! gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 21, 2012 2:16 am
nope, heb gewoon veel werk -_-
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 21, 2012 11:49 am
Ik heb een hele stapel verslagen die nog af moeten xd Oh, en tentamens die er ook weer aan komen. En ondertussen moet ik ook 1.5 dag per week vrijwilligerswerk doen 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|