|
|
|
|
Posted: Mon Apr 02, 2012 4:59 am
Iemand interrese om 24/25/26 april naar Rotterdam te komen? xD
Dan is mn eindexamen expositie
enen....iemand nog een leuke 1 april??
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 02, 2012 6:26 am
dat is toch maandag dinsdag woensdag?
als het uitkomt met mijn school/werk wil ik wel komen (ik woon zowat in rotterdam).
en nee ik deed niet aan internationale trolldag
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 03, 2012 9:44 am
Het spijt me sad ik moet dan alle 3 de dagen werken sad Had het graag gezien. Send me pictures?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 03, 2012 12:33 pm
Ohhh das een mooie naam XD
En volgens mij dinsdag/donderdag
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 04, 2012 6:21 am
ik moet wss naar school maar ik wens je alvast veel succes wink
Dusss ik laat maar ook maar weer even mijn neus zien hier ben volgens mij een week niet geweest had het nogal druk ik heb deze week nog 1 toets en dan is het even gedaan met toetsen maar begint meteen een nieuwe periode -.- en mijn sociale leven begint ook weer leven te krijgen dus ben bang dat ik hier niet zo vaak ben maar ik zal zowiezo zo nu en dan "langs komen" wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 04, 2012 11:55 am
leven is belangrijker dan geleefd worden smile dus als dat ten koste gaat van de guild: logisch. Je hebt betere dingen te doen dan hier rondhangen als je ook echte mensen k**t ontmoeten XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 07, 2012 1:44 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 08, 2012 1:40 am
idem! en voor zij die altijd op maandag al vrij zijn: geen zorgen: volgend jaar vallen er een aantal feestdagen op een dinsdag XP
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 11, 2012 9:02 am
En hoe zit het voor de mensen die woensdag vrij zijn?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 11, 2012 12:03 pm
Die boffen dan ook =D 1 dag werken, 2 dagen vrij, 2 dagen werken, 2 dagen vrij... lijkt mij btw irri XP kun je net zo goed de hele week vrijnemen (wat velen ook wel zullen doen...)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 11, 2012 1:06 pm
kittyocean Die boffen dan ook =D 1 dag werken, 2 dagen vrij, 2 dagen werken, 2 dagen vrij... lijkt mij btw irri XP kun je net zo goed de hele week vrijnemen (wat velen ook wel zullen doen...) Hmmm ik werk onregelmatig dus zoveel vrije dagen in een week zal wel niet XD zelfde met feestdagen XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 12, 2012 11:37 am
geef mij maar regelmaat XD Ik houd er niet van niet ver van te voren weten waar ik aan toe ben XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 12, 2012 11:57 pm
Ik weet meestal me rooster voor 2 dagen... De rest kijk ik nog niet naar :p
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Apr 13, 2012 8:34 am
Ik heb per semester 1 rooster en that's it XD Soms verandert er wat in de lokalen, maar het gebeurt maar heel zelden dat er echt qua planning van de courses iets wordt aangepast 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Apr 13, 2012 11:08 am
..... ik dacht toch echt dat ik hier wat had gereplyed....
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|