|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 23, 2005 7:07 am
MOE!
Gisteren introductiedag gehad, van donderdag t/m zondag heb ik kennismakingskamp van studentenvereniging Demos... en maandag school. whee Ik zal voorlopig weinig uit kunnen slapen. Moet vanaf maandag elke dag om 6 uur m'n nest uit om de trein te halen crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 23, 2005 7:09 am
on my mind: zullen alle bruggertjes het concert leuk vinden?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 23, 2005 8:07 am
On my mind: Morgen eerste officiele schooldag in de tweede! Spannend!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 23, 2005 8:13 am
Taormina On my mind: Morgen eerste officiele schooldag in de tweede! Spannend! on my mind: hey wat een toeval, bij mij namelijk ook on my mind: aha, dus gaia hgaat effekes offline voor een smale, 10MIN. MAAR? eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 23, 2005 9:13 am
.~Horsie~Anne~. Taormina On my mind: Morgen eerste officiele schooldag in de tweede! Spannend! on my mind: hey wat een toeval, bij mij namelijk ook on my mind: aha, dus gaia hgaat effekes offline voor een smale, 10MIN. MAAR? eek Ik ga lekker naar de derde. En ik heb een superhumoristische klas en een mega mentor!!! -Dit was dus geen sarcasme-
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 23, 2005 9:37 am
ik ga naar de 5de o.o
leuke mentor, ook een geweldige (nja das msschien te overdreven) klas... maar et blijft school crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 23, 2005 9:42 am
ButtonFly .~Horsie~Anne~. Taormina On my mind: Morgen eerste officiele schooldag in de tweede! Spannend! on my mind: hey wat een toeval, bij mij namelijk ook on my mind: aha, dus gaia hgaat effekes offline voor een smale, 10MIN. MAAR? eek Ik ga lekker naar de derde. En ik heb een superhumoristische klas en een mega mentor!!! -Dit was dus geen sarcasme- Ik weet niet eens bij wie ik in de klas kom! Ga naar een andere school sweatdrop We krijgen wel een gratis memory stick rofl 4laugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 23, 2005 10:07 am
ButtonFly .~Horsie~Anne~. Taormina On my mind: Morgen eerste officiele schooldag in de tweede! Spannend! on my mind: hey wat een toeval, bij mij namelijk ook on my mind: aha, dus gaia hgaat effekes offline voor een smale, 10MIN. MAAR? eek Ik ga lekker naar de derde. En ik heb een superhumoristische klas en een mega mentor!!! -Dit was dus geen sarcasme- hm.....ik zou GRAAG in een andere klas willen zitten, ik heb een wel aardige mentor, maar ik heb ook 4van de 5(...)kinderen uit em bruggertjes klas!!! en nog 1diej samen met haar vriendin (diej niet in de klas zit) een duivels bedrog ios voor mij, en alleen heb ik er 1vriendin crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 23, 2005 10:12 am
.~Horsie~Anne~. ButtonFly .~Horsie~Anne~. Taormina On my mind: Morgen eerste officiele schooldag in de tweede! Spannend! on my mind: hey wat een toeval, bij mij namelijk ook on my mind: aha, dus gaia hgaat effekes offline voor een smale, 10MIN. MAAR? eek Ik ga lekker naar de derde. En ik heb een superhumoristische klas en een mega mentor!!! -Dit was dus geen sarcasme- hm.....ik zou GRAAG in een andere klas willen zitten, ik heb een wel aardige mentor, maar ik heb ook 4van de 5(...)kinderen uit em bruggertjes klas!!! en nog 1diej samen met haar vriendin (diej niet in de klas zit) een duivels bedrog ios voor mij, en alleen heb ik er 1vriendin crying Ik sprek uit ervaring: In de eerste klas is het nog allemaal raar, en dat is in de tweede klas niet veel anders. Maar in de tweede klas veranderd echt alles, echt alles!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 23, 2005 12:36 pm
ButtonFly .~Horsie~Anne~. ButtonFly .~Horsie~Anne~. Taormina On my mind: Morgen eerste officiele schooldag in de tweede! Spannend! on my mind: hey wat een toeval, bij mij namelijk ook on my mind: aha, dus gaia hgaat effekes offline voor een smale, 10MIN. MAAR? eek Ik ga lekker naar de derde. En ik heb een superhumoristische klas en een mega mentor!!! -Dit was dus geen sarcasme- hm.....ik zou GRAAG in een andere klas willen zitten, ik heb een wel aardige mentor, maar ik heb ook 4van de 5(...)kinderen uit em bruggertjes klas!!! en nog 1diej samen met haar vriendin (diej niet in de klas zit) een duivels bedrog ios voor mij, en alleen heb ik er 1vriendin crying Ik sprek uit ervaring: In de eerste klas is het nog allemaal raar, en dat is in de tweede klas niet veel anders. Maar in de tweede klas veranderd echt alles, echt alles! en in de 4e vind je iedere brugger KleIN!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 23, 2005 12:57 pm
kiek ButtonFly .~Horsie~Anne~. ButtonFly .~Horsie~Anne~. Taormina On my mind: Morgen eerste officiele schooldag in de tweede! Spannend! on my mind: hey wat een toeval, bij mij namelijk ook on my mind: aha, dus gaia hgaat effekes offline voor een smale, 10MIN. MAAR? eek Ik ga lekker naar de derde. En ik heb een superhumoristische klas en een mega mentor!!! -Dit was dus geen sarcasme- hm.....ik zou GRAAG in een andere klas willen zitten, ik heb een wel aardige mentor, maar ik heb ook 4van de 5(...)kinderen uit em bruggertjes klas!!! en nog 1diej samen met haar vriendin (diej niet in de klas zit) een duivels bedrog ios voor mij, en alleen heb ik er 1vriendin crying Ik sprek uit ervaring: In de eerste klas is het nog allemaal raar, en dat is in de tweede klas niet veel anders. Maar in de tweede klas veranderd echt alles, echt alles! en in de 4e vind je iedere brugger KleIN! on my mind: hahaha, een meisje diej ik al vanaf groep 1 ken zal dat wel niet denken, diej is bijna evengroot als mij razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 23, 2005 1:13 pm
.~Horsie~Anne~. kiek ButtonFly .~Horsie~Anne~. ButtonFly .~Horsie~Anne~. Taormina On my mind: Morgen eerste officiele schooldag in de tweede! Spannend! on my mind: hey wat een toeval, bij mij namelijk ook on my mind: aha, dus gaia hgaat effekes offline voor een smale, 10MIN. MAAR? eek Ik ga lekker naar de derde. En ik heb een superhumoristische klas en een mega mentor!!! -Dit was dus geen sarcasme- hm.....ik zou GRAAG in een andere klas willen zitten, ik heb een wel aardige mentor, maar ik heb ook 4van de 5(...)kinderen uit em bruggertjes klas!!! en nog 1diej samen met haar vriendin (diej niet in de klas zit) een duivels bedrog ios voor mij, en alleen heb ik er 1vriendin crying Ik sprek uit ervaring: In de eerste klas is het nog allemaal raar, en dat is in de tweede klas niet veel anders. Maar in de tweede klas veranderd echt alles, echt alles! en in de 4e vind je iedere brugger KleIN! on my mind: hahaha, een meisje diej ik al vanaf groep 1 ken zal dat wel niet denken, diej is bijna evengroot als mij razz maar ik ben 1.80 meter... neem je het me kwalijk (A)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 24, 2005 2:40 am
je hebt wel gelijk, elk jaar denk ik dat de bruggers kleiner worden xd en dan krijg je te horen dat je buurjochie naar de brugklas gaat neutral k zou eerder denken groep 6..... k geloof dat ik gewoon slecht ben in leeftijden inschatten sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 24, 2005 3:05 am
On my mind: Ik moet een vriend 15 euro terugbetalen maar ik weet niet hoe ik binne 4 dagen aan 15 euro kom gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 24, 2005 4:10 am
DarkKenn On my mind: Ik moet een vriend 15 euro terugbetalen maar ik weet niet hoe ik binne 4 dagen aan 15 euro kom gonk Leen het van je: Vader moeder broertje zusje broer zus neefje nichtje kennis. Zeg als je zakgeld krijgt van je ouders: Je krijgt het binnen een maand terug ofzo.. Want dan heb je langer de tijd om aan 15 euro te komen en anders zoek een baan razz On My Mind: Balen, net iets nieuws gekocht, lukt het me niet om die aan te trekken zonder dat ik een wit scherm krijg.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|