|
|
|
|
Posted: Sun Jun 05, 2005 7:05 am
Meidan kylassa on ihana tietokoneliike. Siella myydaan wanhaa monta kertaa kaytettya tavaraa uutena.
Olin siella kerran toissa, ja toiste en mene. Itseasiassa voisin polttaa sen liikeen maan tasalle.
Ja arvatkaa vaan havettaako kun oma kone on sielta hankittu. Tosin kylla tama on palvellut todella hyvin jo kohta viisi vuotta (ja on parempi mita monen kaverin "paremmat ja uudemmat" koneet)... muttaku tama on niin kovin ruma stare Pitaa pahvilaatikolla piilottaa...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 05, 2005 10:16 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 05, 2005 10:47 am
Pikku-Timppa Er��n asian olen todennut t�ss� v�h�isten vuosien varrella kun olen kulkenut... ...Uusiin ihmisiin tutustuminen on hauskaa ja kannattavaa 3nodding Oliko kova krapula?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 05, 2005 11:01 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 05, 2005 11:13 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 05, 2005 11:56 am
[Thoughtless] Tuo on edelleenkin eparehellista. :x Then sue me! blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 06, 2005 1:44 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 06, 2005 2:06 am
Shimattabaka Kesäloma on alkanut... jja tuntuu kun lintsaisin koulusta... Nyt on �loma ja aivojen on kamalan hankala älytä sitä!!! Miula ei ainakaa ole yhtää semmonen loma fiilis confused
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 06, 2005 4:36 am
Ei tunnu missaan. Eika asiaa paranna se, etta ulkona sataa jo toista paivaa. Ihana loman alku... stare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 06, 2005 6:11 am
Buahahahaa!!!Usutin terveystarkastajan katsastamaan sita rakalaa siella Kemiossa. twisted Toivottavasti koko yritys menee nurin.Oikein sille samperin ammalle.Voisi viela viela vihjaista sosiaaliviranomaisille,etta kavisivat tsekkaamassa onko sen muija lapsi ok,kun itse nainen on koko ajan juovuksissa. stressed
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 06, 2005 6:13 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 06, 2005 6:20 am
Pikku-Timppa Carmen LaVihta Buahahahaa!!!Usutin terveystarkastajan katsastamaan sita rakalaa siella Kemiossa. twisted s menee nurin.Toivottavasti koko yrityOikein sille samperin ammalle.Voisi viela viela vihjaista sosiaaliviranomaisille,etta kavisivat tsekkaamassa onko sen muija lapsi ok,kun itse nainen on koko ajan juovuksissa. stressed Ja niin oli p䩶䮠hyv䠴y?oritettu xd 3nodding xd Voisi saman tien soittaa ihan poliisille,etta kayvat laittamassa lapun luukulle ja se amman putkaan.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 06, 2005 6:44 am
Yearh, toivottavasti sen pentu sitten parjaa.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 06, 2005 7:39 am
haa..mie haluun ollla eka sivulla 100!!!! 3nodding cool
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 06, 2005 7:42 am
tanaan eka paiva kesatoissa sweatdrop jalat haluaa tehda kohta puoliin itsemurhan 3nodding sweatdrop no ainakin sain kaadettua paljon puita blaugh blaugh vaikka onkin se lakko wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|