|
|
|
|
Posted: Sat Jun 25, 2005 1:26 pm
Belieeee, belaa, beloeee! I am fine, how are you? blaugh
.. sweatdrop laat maar
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 25, 2005 1:31 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 25, 2005 2:47 pm
NEE! DIT MEEN JE NIET!
M'n computer heeft m'n verhalen opgegeten! gonk
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE! crying
Ik ga morgen nog wel een keer zoeken stare , heb er nou toch geen zin in en geen energie voor stare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 25, 2005 2:49 pm
ButtonFly NEE! DIT MEEN JE NIET! M'n computer heeft m'n verhalen opgegeten! gonk NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE! crying Ik ga morgen nog wel een keer zoeken stare , heb er nou toch geen zin in en geen energie voor stare Je verhalen in Word ofzo? Heb je ze niet per ongeluk verwijdert? ( Komt me bekent voor namelijk... rofl )
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 25, 2005 11:08 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 26, 2005 3:38 am
weeeeeetje wat lekker is.... in een nat t-shirt rondlopen ^_^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 26, 2005 3:46 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 26, 2005 3:50 am
lekker toch als je net hebt gezwommen en het is bloedheet (zoals vrijdag) Ik had vrijdag gezwommen met t-shirt aan en ik had het gewoon aangehouden op de fiets ^_^'''
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 26, 2005 3:57 am
kiek lekker toch als je net hebt gezwommen en het is bloedheet (zoals vrijdag) Ik had vrijdag gezwommen met t-shirt aan en ik had het gewoon aangehouden op de fiets ^_^''' jah maar vandaag ist het kouder dan vrijdag teminste hier dan...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 26, 2005 3:59 am
Cassidy92 kiek lekker toch als je net hebt gezwommen en het is bloedheet (zoals vrijdag) Ik had vrijdag gezwommen met t-shirt aan en ik had het gewoon aangehouden op de fiets ^_^''' jah maar vandaag ist het kouder dan vrijdag teminste hier dan... ja, hier ook (gelukkig)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 26, 2005 4:00 am
vrijdag was het lekker warm vorig weekend was het warm!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 26, 2005 4:06 am
Cassidy92 vrijdag was het lekker warm vorig weekend was het warm!!! ^_^'' ik weet niet meer wat voor weet het vorige week was hoor...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 26, 2005 4:08 am
kiek Cassidy92 vrijdag was het lekker warm vorig weekend was het warm!!! ^_^'' ik weet niet meer wat voor weet het vorige week was hoor... toen wast het meer dan 30 graden...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 26, 2005 7:01 am