|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 02, 2004 7:54 am
Chibi Strawberry WHAA HUVUDVÄRK!!! gonk crying bra att sitta vid datorn då? neeej.....
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 02, 2004 7:55 am
D0ppelganger jiminijon oj eek hur gick det? gonk *hostar lite lätt* Jorå... Jag klarar mig nog... :/ så bra 3nodding *klappa huvet på**ger en cola till d0ppel*här 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 02, 2004 7:56 am
va ska man ha för starting bid om man ska sälja en midnoght officers coat, va tycker ni folk??
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 02, 2004 7:56 am
Mr.J va ska man ha för starting bid om man ska sälja en midnoght officers coat, va tycker ni folk?? Som jag sa. Ha inget bud alls. Bara auto-buy! xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 02, 2004 7:57 am
Jaha, vad händer här inne då?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 02, 2004 7:57 am
Mr.J va ska man ha för starting bid om man ska sälja en midnoght officers coat, va tycker ni folk?? beror om du lägger den i maket plase eller på exchange och vad den kostr i affären..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 02, 2004 7:58 am
jiminijon D0ppelganger jiminijon oj eek hur gick det? gonk *hostar lite lätt* Jorå... Jag klarar mig nog... :/ så bra 3nodding *klappa huvet på**ger en cola till d0ppel*här 3nodding EEEE! *klöser på öppningen* socker...socker..socker...socker...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 02, 2004 7:59 am
D0ppelganger jiminijon D0ppelganger jiminijon oj eek hur gick det? gonk *hostar lite lätt* Jorå... Jag klarar mig nog... :/ så bra 3nodding *klappa huvet på**ger en cola till d0ppel*här 3nodding EEEE! *klöser på öppningen* socker...socker..socker...socker... eek *öppnar åt och ställer en plata framför* whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 02, 2004 8:01 am
Miradjii Jaha, vad händer här inne då? Absolut inte ett jäkla skit. :3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
jiminijon eek *öppnar åt och ställer en plata framför* whee *sörpla ljudligt* heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sephyre Miradjii Jaha, vad händer här inne då? Absolut inte ett jäkla skit. :3 Tråkigt :/
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 02, 2004 8:02 am
D0ppelganger jiminijon eek *öppnar åt och ställer en plata framför* whee *sörpla ljudligt* heart såja duktigt xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 02, 2004 8:02 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 02, 2004 8:03 am
Miradjii Sephyre Miradjii Jaha, vad händer här inne då? Absolut inte ett jäkla skit. :3 Tråkigt :/Annars var jag ironisk, heh O:
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|