|
|
|
|
Posted: Thu Feb 16, 2012 12:17 am
kittyocean Mag ik ook foto's in een PMmetje ontvangen? XD dan voel ik me ook weer speciaal XP natuurlijk, ik stuur je wel de foto's die ik heb gemaakt (zonder de stalker foto's die ik van menketi heb gemaakt dan wel wink )
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Feb 16, 2012 1:30 am
br3akape ja eigenlijk wel... ik heb gemerkt dat ik daar erg goed in ben sweatdrop ... volgende keer zal ik het wel (meer) vragen wink en fijn dat je de foto's mooi vind ^.^ Nou weet je wat het is ik heb wel gemerkt dat je rond liep en foto's aan t maken was en well ik voelde me daar niet heel gemakkelijk bij ik poseer liever omdat mensen vragen of ze een foto maken dan dat er sneaky foto's van me gemaakt worden zonder te vragen. (is officieel ook strafbaar -.-)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Feb 16, 2012 1:36 am
Menketi br3akape ja eigenlijk wel... ik heb gemerkt dat ik daar erg goed in ben sweatdrop ... volgende keer zal ik het wel (meer) vragen wink en fijn dat je de foto's mooi vind ^.^ Nou weet je wat het is ik heb wel gemerkt dat je rond liep en foto's aan t maken was en well ik voelde me daar niet heel gemakkelijk bij ik poseer liever omdat mensen vragen of ze een foto maken dan dat er sneaky foto's van me gemaakt worden zonder te vragen. (is officieel ook strafbaar -.-) ja dat is eigenlijk wel zo, sorry daar nogg voor... het is gewoon dat ik te schijterig ben om mensen direct aan te spreken (zeker als ik ze semi ken)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Feb 16, 2012 9:01 am
Is al goed maar dan weet je het voor de volgende keer dat ik het niet leuk vind, en het is voor jou ook gewoon om t te leren wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Feb 16, 2012 11:26 am
Volgens mij is het niet strafbaar om mensen ongevraagd te fotograferen (en op zo'n con is het ook bijna onontkombaar). Het is wel strafbaar om het ongevraagd te publiceren. Maar ja, het is wel netter om het te vragen XD
Maar goed, ik ken de wet niet door en door XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Feb 16, 2012 1:53 pm
Ik ken de wet ook niet door en door maar dat is van wat ik heb gehoord en ik wil mensen hier niet in de problemen brengen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Feb 17, 2012 1:42 pm
Als je nooit gefotografeerd mag worden zonder te vragen, dan heeft iedereen een probleem die een vakantiekiekje maakt. Het gaat om het publiceren. als ik een foto in de dierentuin maak, krijg ik het niet altijd voor elkaar een beeld zonder rondlopende mensen te krijgen. Zou dat dan betekenen dat ieder persoon die rondloopt om toestemming moet vragen?
Neemt niet weg dat vragen echt veel beter is. dan weet je zeker dat de ander het er mee eens is smile . En ongevraagd fotos nemen is ook best wat creepy XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Feb 18, 2012 7:12 am
kunnen we het ergens anders over hebben stare ik weet dat het creepy maar het wordt nu een beetje vervelend om het aan te horen...
als je er nog verder over wilt discuseren maak je maar een topic in de discusie forum aan stare
(sorry als dat een beetje te direct is geweest sweatdrop )
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Feb 18, 2012 8:59 am
@ breakape is goed ik zat al te denken dat we hierover moesten stoppen
dus nieuwe topic ehm hebben hier andere mensen nog last van hun keel gehad of verkoudheid?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Feb 19, 2012 1:27 am
het probeerd het, maar ik weiger ziek te zijn stressed
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Feb 19, 2012 1:47 am
Nopes, het lot heeft mij (tijdelijk?) gespaard
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Feb 19, 2012 7:34 am
Owww beter ik was namelijk de week voor tsunacon erg verkouden en dat is afgelopen week bijna over gegaan en nu zit ik met enorme pijn in mijn keel en continue hoesten -.- iemand tips
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 20, 2012 3:02 am
Menketi Owww beter ik was namelijk de week voor tsunacon erg verkouden en dat is afgelopen week bijna over gegaan en nu zit ik met enorme pijn in mijn keel en continue hoesten -.- iemand tips het gebruikel;ijke... veel rust, veel drinken en voor het slapen gaan 2 paracetamol in nemen en mischien warme melk met honing, dat werkt ook best goed tegen de hoest wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 20, 2012 5:32 am
Rust zit er de komende tijd nog niet echt in sweatdrop maar veel drinken en pijnstillers en melk kan ik proberen wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|