|
|
|
|
Posted: Thu Sep 02, 2004 7:47 am
Filthy Valkyria86 *sätter sig och äter lite okokta makaroner direkt ur paketet* *stirrar utan att blinka* eek *kryper fram och trycker upp en makaron i nästan på*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 02, 2004 7:48 am
Valkyria86 Filthy Valkyria86 *sätter sig och äter lite okokta makaroner direkt ur paketet* *stirrar utan att blinka* eek *kryper fram och trycker upp en makaron i nästan på*OUCH! Miradjii style! xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 02, 2004 7:48 am
jiminijon japp xp sad stackare*klappa axeln* Jaa, tyck synd om mig! xd Fick reda på när jag kom hem att mitt individuella val startade idag också. :/
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 02, 2004 7:49 am
Filthy Valkyria86 Filthy Valkyria86 *sätter sig och äter lite okokta makaroner direkt ur paketet* *stirrar utan att blinka* eek *kryper fram och trycker upp en makaron i nästan på*OUCH! Miradjii style! xd eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
D0ppelganger jiminijon japp xp sad stackare*klappa axeln* Jaa, tyck synd om mig! xd Fick reda på när jag kom hem att mitt individuella val startade idag också. :/ hehe razz ok:/ *sätta sig på axlarna på* xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Hej allihopa, längesedan man var här inne. ^___^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 02, 2004 7:50 am
Miradjii Hej allihopa, längesedan man var här inne. ^___^ Hej
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 02, 2004 7:50 am
jiminijon D0ppelganger jiminijon japp xp sad stackare*klappa axeln* Jaa, tyck synd om mig! xd Fick reda på när jag kom hem att mitt individuella val startade idag också. :/ hehe razz ok:/ *sätta sig på axlarna på* xd eek *kollapsar i en hög på golvet* X__x'
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 02, 2004 7:51 am
D0ppelganger jiminijon D0ppelganger jiminijon japp xp sad stackare*klappa axeln* Jaa, tyck synd om mig! xd Fick reda på när jag kom hem att mitt individuella val startade idag också. :/ hehe razz ok:/ *sätta sig på axlarna på* xd eek *kollapsar i en hög på golvet* X__x' oj eek hur gick det? gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 02, 2004 7:51 am
Miradjii Hej allihopa, längesedan man var här inne. ^___^ Omg! Miradjii is back. domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 02, 2004 7:52 am
jiminijon oj eek hur gick det? gonk *hostar lite lätt* Jorå... Jag klarar mig nog... :/
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 02, 2004 7:53 am
Filthy Jag tror inte det blir jordgubben. Jag tror det blir Mr.J. xd JAg?? xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
WHAA HUVUDVÄRK!!! gonk crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Filthy Miradjii Hej allihopa, längesedan man var här inne. ^___^ Omg! Miradjii is back. domokun *kastar en till makaron på*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|