|
|
|
|
Posted: Mon Feb 13, 2012 3:17 am
Menketi Ik zag wel meer mensen rondlopen die niet gecosplayed waren wink Maar breakape volgens mij heb jij best veel foto's gemaakt is er een kans dat ik die kan krijgen? niet cosplayden ja, maar meest hadden dan nog wel iets semi cosplay (blauwe pruik, en dergelijke) aan. en natuurlijk kan je de foto's krijgen, moet ff wachten to ik thuis ben voordat ik ze kan uploaden wink sommige zij wel erg bewogen helaas stare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 13, 2012 3:29 am
Ik heb jaren geleden afgeleerd om in elke hoek van alles een foto te maken. Natuurlijk snap ik dat de meeste mensen dat leuk vinden, om terug te kijken wat je op die dag gezien had. Maarja ik ben beetje kritisch als examenstudent fotografie xD
En ik heb enkel die sleeves en t corsetje erbij aangedaan, anders loop ik er zonder die ook zo bij XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 13, 2012 3:56 am
ach.. ik ben ook maar een hobie fotograaf, en weet niet 100% hoe mijn camera werkt dus ik ben al blij met mooie plaatjes 3nodding rolleyes
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 13, 2012 7:23 am
@breakape: cool ^^ en voor abunai zal ik wss ook niet continue in cosplay lopen wss het zelfde op animecon. dat is het fijne van dit soort dingen je hoeft je niet verplicht te voelen om een cosplay te dragen
en verder ik had wel foto's willen maken maar mijn camera is nog steeds dood en ik wil nog een nieuwe koopen -.- nog steeds niet gedaan >.>
en LeannaAnne mag ik van jou de groeps foto
(wow ik klink veel eisend XD)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 13, 2012 10:10 am
ach ik kan die veel eisendheid van je wel veranderen in een eerlijke ruilhandel. emotion_dealwithit
je kan de foto's krijgen als je me verteld waar/hoe je aan die cosplay items bent gekomen (voornamelijk de pruik en andere kleinere accesoires als kettingjes)?? emotion_dowant wink
(ow lennaAnne kan ik ook de groeps foto's krijgen? emotion_kirakira )
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 13, 2012 1:52 pm
ehm pruik ik heb geen idee die heb ik geleend van een vriendin maar wat ik wel weet is dat je die dingen via ebay kan bestellen en verder gewoon internet afstruinen. Ehm kettinkjes... eh... geen idee... ik weet wel dat als je je cosplay zelf maakt dat je dan gewoon bij een stoffewinkel langs kan gaan en als je bij een kleinvak winkel langs gaat kan je lintjes, sluitinkjes, ritsen, knoopen, soorte van stenen (nep) en dat soort dingen koopen. En aan jewelry meestal loop ik dat soort dingen tegen t lijf of ga ik naar sieraaden winkeltjes zoals six of bij de V&D ehm soms heeft de C&A ook wel wat of de bijou brigitte waar je vaak ook dingen kan vinden. Sorry zijn allemaal meiden dingen ik weet maar ja dat heb je eenmaal als je dat aan een meid vraagt XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 13, 2012 3:03 pm
Hoho!! *voelt zich overdondert xD*
Ik moet ze eerst nog van m'n camera afhalen en aangezien het middernacht is word dat dus niet deze nacht XD
Ik zet wel een linkje neer :3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 14, 2012 1:07 am
Haha is cool XD doe rustig aan t was meer als ik er nu niet naar vraag dan vergeet ik t weer -.-
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 14, 2012 9:51 am
Door de con heb ik blijkbaar onder een rots geleefd XD Helemaal het nieuws over Whitney Houstan gemist!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 14, 2012 9:52 am
@Menketi: nou in iedergeval bedankt voor de moeite om het te beantwoorden het enige wat ik eigelijk al stad en platte land voor afgegaan is is een sword hangertje voor mijn ketting maar ik kan hem nergens vinden >_> de pruik kan ik denk ik wel vinden via internet (hoop ik).
p.s. wil je dat ik je de foto's naar je pm'd of zal ik de linkjes hier posten?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 14, 2012 11:35 am
liever wel in pm als t kan
@ kitty ja echt hea had ik ook hoorde het maandag op de webradio like hu wtf
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Feb 15, 2012 9:52 am
Menketi liever wel in pm als t kan @ kitty ja echt hea had ik ook hoorde het maandag op de webradio like hu wtf ok, ik heb ze naar je gestuurd wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Feb 15, 2012 11:28 am
Mag ik ook foto's in een PMmetje ontvangen? XD dan voel ik me ook weer speciaal XP
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Feb 15, 2012 2:26 pm
br3akape Menketi liever wel in pm als t kan @ kitty ja echt hea had ik ook hoorde het maandag op de webradio like hu wtf ok, ik heb ze naar je gestuurd wink Eek je bent me echt aan t stalken geweest probeer volgende keer gewoon even te vragen of je een foto mag maken daar voel ik me prettiger bij en t zorgt er ook voor dat ik niet voor verassingen kom te staan. Maar toch bedankt voor de foto's
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Feb 16, 2012 12:03 am
Menketi br3akape Menketi liever wel in pm als t kan @ kitty ja echt hea had ik ook hoorde het maandag op de webradio like hu wtf ok, ik heb ze naar je gestuurd wink Eek je bent me echt aan t stalken geweest probeer volgende keer gewoon even te vragen of je een foto mag maken daar voel ik me prettiger bij en t zorgt er ook voor dat ik niet voor verassingen kom te staan. Maar toch bedankt voor de foto's ja eigenlijk wel... ik heb gemerkt dat ik daar erg goed in ben sweatdrop ... volgende keer zal ik het wel (meer) vragen wink en fijn dat je de foto's mooi vind ^.^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|