|
|
|
|
Posted: Thu Sep 02, 2004 7:05 am
Sephyre Mr.J Sephyre Petsy Money money.. *Titta på sin liiiilla guldhög* .... gonk surprised Welcome Sephyre, your Gaia Gold: 13993 ........... *avundsjuk* whee Det mesta jag har haft i pure är typ 400k de mesta jag NÅNSIN haft är 14k....
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 02, 2004 7:06 am
Mr.J Sephyre Mr.J Sephyre Petsy Money money.. *Titta på sin liiiilla guldhög* .... gonk surprised Welcome Sephyre, your Gaia Gold: 13993 ........... *avundsjuk* whee Det mesta jag har haft i pure är typ 400k de mesta jag NÅNSIN haft är 14k.... Ok ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 02, 2004 7:08 am
skulle gärna satsa på nåt billigare om ja visste VAD ja skulle köpa.....
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 02, 2004 7:10 am
a**å....hur gör man för att få 400k pure gold om jag får fråga?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 02, 2004 7:11 am
Gandiloulou a**å....hur gör man för att få 400k pure gold om jag får fråga? Köp billigt, sälj för mer än vad du köpte den för.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 02, 2004 7:12 am
Gandiloulou a**å....hur gör man för att få 400k pure gold om jag får fråga? Marketplace! xd domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 02, 2004 7:12 am
skulle nån kunna ge mig ett item (lr sälja nåt till mej som ni säljer för mindre än 2000)???? jag kommer ALDRIG få 19k så ja kan lika gärna satsa på nåt annat...... crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 02, 2004 7:13 am
Hej! biggrin biggrin biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 02, 2004 7:13 am
Filthy Gandiloulou a**å....hur gör man för att få 400k pure gold om jag får fråga? Marketplace! xd domokun FILTHY DIN ATTANS TOMTE blaugh Du har ju EN MASSA jävla saker att välja mellan!!! *avundsjuk som FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 02, 2004 7:14 am
Mr.J skulle nån kunna ge mig ett item (lr sälja nåt till mej som ni säljer för mindre än 2000)???? jag kommer ALDRIG få 19k så ja kan lika gärna satsa på nåt annat...... crying Annars kan du kolla i Marketplace. Där har jag hittat såna hattar ibland för runt 16k :3 .. Och sen om du tycker att Filthy har en massa saker att välja på så vill du inte se mitt inventory... xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 02, 2004 7:15 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 02, 2004 7:16 am
Sephyre: Skrytmåns.. stare xd
Mr.J: I got all teh crap. Jag sparar på massor.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 02, 2004 7:16 am
Sephyre Mr.J skulle nån kunna ge mig ett item (lr sälja nåt till mej som ni säljer för mindre än 2000)???? jag kommer ALDRIG få 19k så ja kan lika gärna satsa på nåt annat...... crying Annars kan du kolla i Marketplace. Där har jag hittat såna hattar ibland för runt 16k :3 .. Och sen om du tycker att Filthy har en massa saker att välja på så vill du inte se mitt inventory... xd om jag fick ta nåt ur ditt inventory skulle jag gäääärna vilja se de xd men 16 k e oxå mkt... lr njae kanske inte.. men de e en lååååååååååång väg dit för mej...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 02, 2004 7:17 am
Filthy Sephyre: Skrytmåns.. stare xd Mr.J: I got all teh crap. Jag sparar på massor. jaha du har "all teh crap" de önskar jag faktiskt att JAG hadde.. xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 02, 2004 7:19 am
Mr.J Filthy Sephyre: Skrytmåns.. stare xd Mr.J: I got all teh crap. Jag sparar på massor. jaha du har "all teh crap" de önskar jag faktiskt att JAG hadde.. xd Du kan få mina flameclothes. xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|