|
|
|
|
Posted: Sun Jan 15, 2012 3:24 am
Zolang ze jouw bloed nog niet gezogen hebben, maak ik me geen zorgen smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 16, 2012 1:28 am
je hoeft je geen zorgen te maken... wink ik ben een vriendelijke vampier hoor xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 16, 2012 11:18 am
Zolang je niet glittert in het zonlicht vind ik het best XP
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 17, 2012 1:59 am
mee eens.... dat zijn niet eens echte vampieren stare dat zijn gewoon een stelletje losers die denken dat witte huid en puntige tanden betekend dat je vampier bent stressed
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 17, 2012 10:16 am
Truth has been spoken! *applaus*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 17, 2012 7:39 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 18, 2012 10:08 am
Agrees ik hou van shieny stuf maar y is niet cool als vampieren dat zijn
Maar ff een vraagje hoe denken jullie over die sopa?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 18, 2012 11:26 am
ik vind dat er wel meer regulering moet zijn, maar ze overdrijven ontzettend. mag ik straks mijn eigen werk niet meer posten, omdat het misschien lijkt op een tekening van iemand die ik nooit heb ontmoet, gezien, whatever?
(sommige mensen gebruiken het internet als een vrijbrief tot alles zeggen, alles gillen, hacken... er moet gewoon IETSJE (echt heel klein ietsje) meer regulering komen)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 18, 2012 2:34 pm
Serieus... wat voor goeds kan dit leveren emotion_eyebrow Niks... dit zal waarschijnlijk betekenen dat we vrijwel niks meer kunnen met het internet... niet aan beginnen zeg ik.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 18, 2012 3:54 pm
Als ze het doorzetten ligt het er in no time weer naast. dan breekt er een internet-crisis uit en komt heel amerika in opstand XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 18, 2012 8:49 pm
LeannaAnne Als ze het doorzetten ligt het er in no time weer naast. dan breekt er een internet-crisis uit en komt heel amerika in opstand XD Ik denk niet alleen Amerika, de hele wereld zoal in opstand komen 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jan 19, 2012 9:33 am
Zou dit niet juist hacken in de hand werken?
En hoe groot is de kans dat deze wet WEL doorgang vindt? Ik denk dat de mensen die het moeten beslissen wel de stem van het volk hebben gehoord
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jan 19, 2012 11:31 am
zo lang geleden dat ik hier ben geweest i'm sorry way to busy i geuss,
anyway ik las sopa?
sopa is stom en niet doordacht. zowiezo hebben ze met die wet iedereen en niet alleen de illegale actieviteiten. en dat "iedereen" zal ook maar voor korte duur zijn want de illegale activiteiten met veel ervaring hebben zo weer iets nieuws gevonden.
al die wetten die ze de laatste tijd verzinnen (ACTA, SOPA, PIPA) slaan nergens op.
als je een wild dier tam wilt krijgen jaag je er ook niet met een kooi achterna, die lok je met eten en geeft hem complimentjes. ik weet niet hoe het zit met muziek. maar de film bedrijven lopen amper winst mis, meeste winst dat ze maken is bios en merchandise. ook kopen steeds meer mensen films uit budget bakken waar je dus 2,50 of 5 euro voor betaald inplaats van de hoofdprijs.
met games ging het laatste tijd wat slecht, maar nu met projecten zoals steam, gaat het al een heel stuk beter. ik koop niet graag een spel die ik hooguit 30 uurtjes speel voor €60,- die haal ik veel liever bij een steam deal ofzo. en ga niet lopen zeuren als bedrijf.
dus als overheid moet je dat soort alternatieven juist promoten!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jan 20, 2012 8:46 am
Ik ben het idd eens met degene boven mij. Artiesten en de filmindustrie moeten het toch vooral hebben van concerten en bioscoopvertoningen, die lopen door de 'illegale downloads' amper winst mis. Daarbij: een boek uit de bibliotheek lenen is legaal, maar als je een film downloadt moet degene die hem heeft geplaatst hem ook ergens vandaan hebben, dus de te herleiden bron is uiteindelijk ook weer een legale aankoop waarmee je in principe, zij het in iets andere, volledig kosteloze, vorm ook weer bij het bibliotheekprincipe uitkomt. Ik zal zeker niet zeggen dat het eerlijk is tegenover de makers, heel dat gedoe met schendingen van copyright enz. Maar dat heeft natuurlijk ook een keerzijde, want hierdoor is het voor veel mensen met weinig bestedingsvermogen wel mogelijk geworden om zichzelf toegang te verschaffen tot allerlei muziek en films enz. die zij anders, als ze die allemaal hadden moeten kopen, niet hadden kunnen betalen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jan 20, 2012 2:08 pm
ik vraag me af... diegenen die dit hebben voorgesteld en 'uitgewerkt'... zullen die zelf zo heilig zijn? Nooit iets gedownload? Bekeken op Youtube?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|