|
|
|
|
Posted: Thu Sep 02, 2004 6:43 am
Petsy Blottaren! eek Ehm, ja, jag har fortfarande kvar tröjan.. sad *kastar öppnade surströmmings burkar på dej* KALLA MEJ FÖR I HELVETE INTE BLOTTARE!!!!!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 02, 2004 6:43 am
Sephyre Vad för slags Pimpin' tröja är det du har Petsy? Röd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 02, 2004 6:44 am
Mr.J Petsy Blottaren! eek Ehm, ja, jag har fortfarande kvar tröjan.. sad *kastar öppnade surströmmings burkar på dej* KALLA MEJ FÖR I HELVETE INTE BLOTTARE!!!!!!! cry Waaah!!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 02, 2004 6:50 am
Vad vill du ha för tröjan, ungefär? domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 02, 2004 6:52 am
FAN VA ALLA JÄVLAS med mej... vad ja än har på mej klagar nån..... crying crying crying VAD ska ja köpa för att folk ska bli nöjda`?????????????????????????????
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 02, 2004 6:53 am
Sephyre Vad vill du ha för tröjan, ungefär? domokun Minst 10k, Fast min kompis kanske vill ha den, så jag kan inte sälja den nu..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mr.J FAN VA ALLA JÄVLAS med mej... vad ja än har på mej klagar nån..... crying crying crying VAD ska ja köpa för att folk ska bli nöjda`????????????????????????????? Vi skämtar med dig, duh xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Mr.J FAN VA ALLA JÄVLAS med mej... vad ja än har på mej klagar nån..... crying crying crying VAD ska ja köpa för att folk ska bli nöjda`????????????????????????????? *pet* jag har inte klagat gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 02, 2004 6:57 am
Sephyre Mr.J FAN VA ALLA JÄVLAS med mej... vad ja än har på mej klagar nån..... crying crying crying VAD ska ja köpa för att folk ska bli nöjda`????????????????????????????? Vi skämtar med dig, duh xd jojo de vet ja ^^ men på engelska topics o skit klagar typ varenda jävel på att man försöker se lite seriös ut.... åsså e jag förbannad för att det går så segt att få guld.. gonk EDIT: om ja inte ska ha soldat grejerna va ska man då köpa...?? om ja kunde få typ horn lr en svans lr VADFANSOMHELSTså skulle ja köpa nåt som passade till det... men för tillfället har ja inget sånt så ja satsar på soldat grejerna....
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 02, 2004 6:57 am
Petsy Sephyre Vad vill du ha för tröjan, ungefär? domokun Minst 10k, Fast min kompis kanske vill ha den, så jag kan inte sälja den nu..Ok. ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 02, 2004 6:59 am
Money money.. *Titta på sin liiiilla guldhög* .... gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 02, 2004 7:01 am
Petsy Money money.. *Titta på sin liiiilla guldhög* .... gonk välkommen i klubben.....
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 02, 2004 7:01 am
Petsy Money money.. *Titta på sin liiiilla guldhög* .... gonk surprised Welcome Sephyre, your Gaia Gold: 13993
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 02, 2004 7:02 am
Sephyre Petsy Money money.. *Titta på sin liiiilla guldhög* .... gonk surprised Welcome Sephyre, your Gaia Gold: 13993 ........... *avundsjuk*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 02, 2004 7:03 am
Mr.J Sephyre Petsy Money money.. *Titta på sin liiiilla guldhög* .... gonk surprised Welcome Sephyre, your Gaia Gold: 13993 ........... *avundsjuk* whee Det mesta jag har haft i pure är typ 400k
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|