|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 23, 2005 5:04 am
Oranjekorfbalpizza! *kijkt jaloers naar Kiek* On my mind: waarom moeten ze in vredensnaam Ali B uitnodigen voor een voorstelling op school! gonk razz wij hebben een schoolfeest met ali B gehad... ben niet gegaan alleen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 23, 2005 5:06 am
wat houdt dat in, dat hij ook gezellig meedanst? sweatdrop
bij ons geeft hij een show genaamd.... Ali B verteld over het leven op de straat dat klinkt zo... zo.... zo.... gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 23, 2005 5:32 am
on my mind: heb nog 2 weken vakantie en nou zijn ze aan het bouwen!!1 scream gonk zo niet eerlijk!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 23, 2005 5:32 am
das beter dan al naar school moeten, weet je...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 23, 2005 5:35 am
mag je wel leigen van je moeder? alles is beter dan om half 9 wakker te worden omdat ze je muur aan het slopen zijn
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 23, 2005 5:39 am
das een gemene opmerking o.o ik moet nu dus om 7 uur opstaan, wakker gemaakt door een rot wekker... maar ik leef met je mee 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 23, 2005 5:40 am
nou dat is nou aardig maar ik verveel me ook dood dus vind het niet erg als ik weer naar school moet...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 23, 2005 5:43 am
zo dacht ik er ook over... maar als je daar dan zit... .wil je echt wel weer vakantie gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 23, 2005 5:52 am
maar auwehoeren in de klas is ook leuk vooral als de leraar dan boos wordt 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 23, 2005 5:56 am
aawh hoe durf je dat een leraar aan te doen xd kletsen ok maar val anderen er dan niet mee lastig sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 23, 2005 6:03 am
mrgreen dat is gewoon zooo grappig als de leraar latijn boos wordt hij kan egt geen straf geven Hahahaha
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 23, 2005 6:06 am
ja ok, maar bij ons gaat het dan wel eens zo erg dat de leraar huilend wegloopt, das gewoon niet normaal meer stare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 23, 2005 6:11 am
dat is me nog nooit gelukt maar wat is daar mis mee? =p
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 23, 2005 6:14 am
omdat dat gewoon lullig is? die gast durfde ons gewoon geen les meer te geven, en dat lag maar aan 2/3 personen!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|