Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
Vraag en antwoord Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 96 97 98 99 100 101 ... 358 359 360 361 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Hoe oud ben je?
  0-10
  11-13
  14-17
  18-21
  22-24
  ouder
View Results

The Forbidden Angel

PostPosted: Tue May 12, 2009 1:39 pm

Ik hou niet van aspirine, maar de laatste jaren meer dan voorheen. Komt omdat me schoonmoeder een kleine aspirine gevonden heeft, grote kan ik niet goed doorslikken razz Soms heb ik nog al last van hoofdpijn in het weekend. Ik gok op jaarbasis 12, elke maand één ongeveer.

Wat vind je grote onzin?
PostPosted: Wed May 13, 2009 6:10 am

Belspellen. Zoals 'raad het woord. Ik zie .etropool staan; wat zou het toch zijn??'

Lievelingsijs?

kittyocean
Captain

The Forbidden Angel

PostPosted: Thu May 14, 2009 1:41 pm

Te veel om op te noemen razz Ik ben echt gek op (room)ijs!
Sowieso Ben en Jerrys (cookie dough), heb weinig andere smaken geproefd omdat ik cookie dough dus altijd uitkies...

Maar de na-maak ben en jerrys, zeg maar van hertog en supermarkt eigenmerk kunnen ook heerlijk zijn! Met stukjes stroopwafel, met strawberry cheesecake. Zulke ijsen vind ik ook heerlijk biggrin Als het maar aparte smaakjes zijn!

Waar zie je tegenop?
PostPosted: Fri May 15, 2009 1:53 am

I won't change to fit your man...

De rekening voor het repareren van mijn auto. Daar gaat weer anderhalf maandloon. >_<

Hoeveel talen kun je spreken? Welke?

Take me as I am.

The Faded Page

Dapper Flatterer

kittyocean
Captain

PostPosted: Fri May 15, 2009 10:24 am

Echt spreken?

Nederlands
Engels

Beetje spreken

Frans
Duits

Lezen (beetje XD)

Latijn
Oud grieks
Italiaans
En ken zo'n 75 woorden japans (spreken en horen)

Mooiste auto?
PostPosted: Fri May 15, 2009 12:16 pm

Zo een mooie grote BMW jeep, zo een luxe smile In het zwart graag.

Zoete taartjes, hartige snacks, fruit of smoothies?

The Forbidden Angel

kittyocean
Captain

PostPosted: Sat May 16, 2009 2:30 am

hartige snacks, zoals pinda's smile of bittergarnituur XP

Sushi of Bittergarnituur?
PostPosted: Mon May 18, 2009 2:48 pm

Bittergarnituur, sushi heb ik nooit geproefd maar vind het idee van zoveel rauwe vis niet erg aantrekkelijk.

Proef jij verschil tussen de "normale" versie van iets en de "light" versie? Als je nog nooit een light versie heb geproefd; waarom niet?

The Forbidden Angel

kittyocean
Captain

PostPosted: Tue May 19, 2009 1:47 am

Sushi is niet alleen maar rauwe vis, maar ook ei, komkommer en andere groente smile Ligt er aan wat je maakt/koopt smile Ik houd namelijk helemaal niet van vis, maar ben dol op Maki (een vorm van Sushi)

Ik kan heel goed het verschil tussen light en normal proeven XD Vroeger kon ik zelfs het verschil tussen alle soorten cola proeven. Nu helaas niet meer...

Welke frisdrank vindt je het lekkerst?
PostPosted: Wed May 20, 2009 12:59 pm

Geef mij maar gewoon cola. Vroeger was het Sprite.. maar nu ben ik meer voor de cola (lekker slecht voor m'n tanden).

Ben je goed in rijmen?

Lorraaa

kittyocean
Captain

PostPosted: Wed May 20, 2009 1:33 pm

een rijm schud ik zo uit mijn mouw
het zal je verbazen hoe gauw

mijn vraag dan ook aan u
wat doet gij nu?

(naast het reageren op deze topic hier,
want die inkopper bezorgd ons geen plezier)
PostPosted: Fri May 22, 2009 1:00 pm

Ik ben nu muziek aan het luisteren, msnnen met 1 meisje en ga straks na gaia even kijken of we vouwblaadjes hebben en dan oregami vouwen met youtube voorbeelden aan razz Oja en straks even al mijn verslagen plannen en nog opruimen.

Wat is het beste boek dat je gelezen hebt?

The Forbidden Angel

kittyocean
Captain

PostPosted: Sat May 23, 2009 2:57 am

Naast mijn eigen boek? XD Geintje; De Dertiende Nacht, van Eddy C Bertin. Dat boek zorgde er voor dat ik schrijver werd!

Same question to you: the best book you ever read is...
PostPosted: Fri Jun 12, 2009 11:57 am

Ik wachtte eigenlijk af tot iemand anders hier op zou reageren.. omdat ik nog niet zo ver gevorderd ben in het lezen van boeken sweatdrop Aangezien niemand de vraag beantwoord ga ik het wel doen. Ben sinds een jaartje horror boeken van de bieb aan het lezen (daarvoor enkel verplichte en schoolboeken) vind McFayden goede schrijver! Beide boeken van hem :3

Slippers of sandalen en why?

The Forbidden Angel

Lorraaa

PostPosted: Sat Jun 13, 2009 2:45 am

(er zijn nog zoveel boeken die ik niet heb gelezen, die ik wel wel lezen, dat ik dus maar dacht dat iemand maar beter die vraag kon beantwoorden xD)

Slippers. Ze lopen lekker..(ik heb het over teenslippers hea xD) maar wel lastig om mee te rennen.

Waar heb je je voor het laatst om geërgerd?
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 96 97 98 99 100 101 ... 358 359 360 361 [>] [>>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games