|
|
|
|
Posted: Wed Sep 01, 2004 12:30 pm
Ingen som betalar 10k för en sån :/
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 01, 2004 12:31 pm
Mr.J Sephyre Petsy Sephyre Petsy Sephyre Petsy Sephyre Pixie Mason 72g aj aj o.o det var en jävla shoppingtur det? :] ..Nä. Hade 2k innan, so, yeah. sweatdrop Funderar på att kanske sälja min Jacktröja, men vet inte. Tror inte det.. Petsy: Aajj.. det gör ont! gonk xd whee *Krama om den**svansen...spinner* whee heart o.0 .. *Tittar konstigt på svansen* surprised question Den har känslor... säger vi o.o It's like a cat~ <.o Mjau? :3*svansen är tyst* .. Den har ingen mun, tyvärr :3 *mjaoar åt svansen* Mjaoo.. Mr.J: Heh. Allt jag har är typ värt runt 800k o.0 800k!!!!!!!!!! fy fan..... jag som tycker 19 k e mkt.. JIPPI!!!!!! "bara" 17k kvar tills ja har råd me hatten... gonk Värdefullaste är Devil Tail, Jacked-up Shirt, OMG, och Demon Horns (av donation/event föremålen)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 01, 2004 12:32 pm
<.< Mr.J, Du kan få lite gold av mig om jag lyckas sälja min Pimpin tröja :3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 01, 2004 12:33 pm
Petsy Sephyre whee *svansen ser eh... glad ut* *Ser glad ut också* whee whee *svansen hoppar upp o ner av lycka eller nåt* Måste gå nu :\ ..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 01, 2004 12:35 pm
Sephyre Petsy Sephyre whee *svansen ser eh... glad ut* *Ser glad ut också* whee whee *svansen hoppar upp o ner av lycka eller nåt* Måste gå nu :\ .. Aww, Baii baii.. eller nåt :/
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Petsy <.< Mr.J, Du kan få lite gold av mig om jag lyckas sälja min Pimpin tröja :3 JIPPI!!!!!!!!!! tackar!!! *jublar*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Petsy Sephyre Petsy Sephyre whee *svansen ser eh... glad ut* *Ser glad ut också* whee whee *svansen hoppar upp o ner av lycka eller nåt* Måste gå nu :\ .. Aww, Baii baii.. eller nåt :/Hejdå ^_^ Hörs
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 01, 2004 12:36 pm
Sephyre Petsy Sephyre Petsy Sephyre whee *svansen ser eh... glad ut* *Ser glad ut också* whee whee *svansen hoppar upp o ner av lycka eller nåt* Måste gå nu :\ .. Aww, Baii baii.. eller nåt :/Hejdå ^_^ Hörs Hörs..? o.O Njae, Vi Ses väl snarare? eller.. aja, whatever..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 01, 2004 12:37 pm
Sephyre Petsy Sephyre Petsy Sephyre whee *svansen ser eh... glad ut* *Ser glad ut också* whee whee *svansen hoppar upp o ner av lycka eller nåt* Måste gå nu :\ .. Aww, Baii baii.. eller nåt :/Hejdå ^_^ Hörs hej då!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 01, 2004 12:37 pm
Petsy Sephyre Petsy Sephyre Petsy Sephyre whee *svansen ser eh... glad ut* *Ser glad ut också* whee whee *svansen hoppar upp o ner av lycka eller nåt* Måste gå nu :\ .. Aww, Baii baii.. eller nåt :/Hejdå ^_^ Hörs Hörs..? o.O Njae, Vi Ses väl snarare? eller.. aja, whatever..Sak samma whee hejdå
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 01, 2004 12:40 pm
Petsy <.< Mr.J, Du kan få lite gold av mig om jag lyckas sälja min Pimpin tröja :3 YAY!! xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 01, 2004 12:42 pm
ja ja men nu ska jag dra iaf.. men du kan ju alltid skicka en liten slant om du lyckas sälja tröjan det vore UNDERBART!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 01, 2004 12:52 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 01, 2004 12:59 pm
Nån som vet vad jag kan göra med mina pengar FÖRUTOM att donera till folk? xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 01, 2004 1:03 pm
Filthy Nån som vet vad jag kan göra med mina pengar FÖRUTOM att donera till folk? xp du kan köpa onödiga dyra grejjer sen säljer du tillbaka dom i affären så har du genast mindre pengar domokun xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|