|
|
|
|
Posted: Wed Sep 01, 2004 12:19 pm
Sephyre Pixie Mason Sephyre Pixie Mason Gratis nej sweatdrop Blir fan aldrig av med det. Hur mycket vill du ha för det? Oh. Men då kan jag inte ta det, har inte så mycket pure på mig för tillfället whee Welcome Sephyre, your Gaia Gold: 72 Jag har varit på en "shoppingtur" nyligen xd Bleh. Får ta och sälja mina Feb och March brev snart >_> en sån får man typ 10k för?? de skulle inte förvåna mej...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 01, 2004 12:21 pm
Sephyre ..Nä. Hade 2k innan, so, yeah. sweatdrop Funderar på att kanske sälja min Jacktröja, men vet inte. Tror inte det.. Ah okej, du spenderade mer gold än vad jag har just nu iaf 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mr.J Sephyre Pixie Mason Sephyre Pixie Mason Gratis nej sweatdrop Blir fan aldrig av med det. Hur mycket vill du ha för det? Oh. Men då kan jag inte ta det, har inte så mycket pure på mig för tillfället whee Welcome Sephyre, your Gaia Gold: 72 Jag har varit på en "shoppingtur" nyligen xd Bleh. Får ta och sälja mina Feb och March brev snart >_> en sån får man typ 10k för?? de skulle inte förvåna mej... Feb = runt 8.5k March = runt 9.5k Jo.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Sephyre Pixie Mason 72g aj aj o.o det var en jävla shoppingtur det? :] ..Nä. Hade 2k innan, so, yeah. sweatdrop Funderar på att kanske sälja min Jacktröja, men vet inte. Tror inte det.. Petsy: Aajj.. det gör ont! gonk xd whee *Krama om den*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 01, 2004 12:22 pm
Petsy Sephyre Pixie Mason 72g aj aj o.o det var en jävla shoppingtur det? :] ..Nä. Hade 2k innan, so, yeah. sweatdrop Funderar på att kanske sälja min Jacktröja, men vet inte. Tror inte det.. Petsy: Aajj.. det gör ont! gonk xd whee *Krama om den**svansen...spinner* whee heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
*gäspar och knuffar undan skissblocket* Orkar inte... -.-
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sephyre Petsy Sephyre Pixie Mason 72g aj aj o.o det var en jävla shoppingtur det? :] ..Nä. Hade 2k innan, so, yeah. sweatdrop Funderar på att kanske sälja min Jacktröja, men vet inte. Tror inte det.. Petsy: Aajj.. det gör ont! gonk xd whee *Krama om den**svansen...spinner* whee heart o.0 .. *Tittar konstigt på svansen* surprised question
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 01, 2004 12:23 pm
Petsy Sephyre Petsy Sephyre Pixie Mason 72g aj aj o.o det var en jävla shoppingtur det? :] ..Nä. Hade 2k innan, so, yeah. sweatdrop Funderar på att kanske sälja min Jacktröja, men vet inte. Tror inte det.. Petsy: Aajj.. det gör ont! gonk xd whee *Krama om den**svansen...spinner* whee heart o.0 .. *Tittar konstigt på svansen* surprised question Den har känslor... säger vi o.o It's like a cat~
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 01, 2004 12:24 pm
Sephyre Petsy Sephyre Petsy Sephyre Pixie Mason 72g aj aj o.o det var en jävla shoppingtur det? :] ..Nä. Hade 2k innan, so, yeah. sweatdrop Funderar på att kanske sälja min Jacktröja, men vet inte. Tror inte det.. Petsy: Aajj.. det gör ont! gonk xd whee *Krama om den**svansen...spinner* whee heart o.0 .. *Tittar konstigt på svansen* surprised question Den har känslor... säger vi o.o It's like a cat~ <.o Mjau? :3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 01, 2004 12:24 pm
Sephyre Mr.J Sephyre Pixie Mason Sephyre Pixie Mason Gratis nej sweatdrop Blir fan aldrig av med det. Hur mycket vill du ha för det? Oh. Men då kan jag inte ta det, har inte så mycket pure på mig för tillfället whee Welcome Sephyre, your Gaia Gold: 72 Jag har varit på en "shoppingtur" nyligen xd Bleh. Får ta och sälja mina Feb och March brev snart >_> en sån får man typ 10k för?? de skulle inte förvåna mej... Feb = runt 8.5k March = runt 9.5k Jo. gonk LYCKOST!!!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 01, 2004 12:25 pm
Petsy Sephyre Petsy Sephyre Petsy Sephyre Pixie Mason 72g aj aj o.o det var en jävla shoppingtur det? :] ..Nä. Hade 2k innan, so, yeah. sweatdrop Funderar på att kanske sälja min Jacktröja, men vet inte. Tror inte det.. Petsy: Aajj.. det gör ont! gonk xd whee *Krama om den**svansen...spinner* whee heart o.0 .. *Tittar konstigt på svansen* surprised question Den har känslor... säger vi o.o It's like a cat~ <.o Mjau? :3*svansen är tyst* .. Den har ingen mun, tyvärr :3 *mjaoar åt svansen* Mjaoo.. Mr.J: Heh. Allt jag har är typ värt runt 800k o.0
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 01, 2004 12:27 pm
Sephyre Petsy Sephyre Petsy Sephyre Petsy Sephyre Pixie Mason 72g aj aj o.o det var en jävla shoppingtur det? :] ..Nä. Hade 2k innan, so, yeah. sweatdrop Funderar på att kanske sälja min Jacktröja, men vet inte. Tror inte det.. Petsy: Aajj.. det gör ont! gonk xd whee *Krama om den**svansen...spinner* whee heart o.0 .. *Tittar konstigt på svansen* surprised question Den har känslor... säger vi o.o It's like a cat~ <.o Mjau? :3*svansen är tyst* .. Den har ingen mun, tyvärr :3 *mjaoar åt svansen* Mjaoo.. Mr.J: Heh. Allt jag har är typ värt runt 800k o.0 4laugh Mjaoo! *Springa runt på alla 4 som en katt runt Sephyre, viftar på svansen som öhm.. jag inte har o.O*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 01, 2004 12:28 pm
Petsy Sephyre Petsy Sephyre Petsy Sephyre Petsy Sephyre Pixie Mason 72g aj aj o.o det var en jävla shoppingtur det? :] ..Nä. Hade 2k innan, so, yeah. sweatdrop Funderar på att kanske sälja min Jacktröja, men vet inte. Tror inte det.. Petsy: Aajj.. det gör ont! gonk xd whee *Krama om den**svansen...spinner* whee heart o.0 .. *Tittar konstigt på svansen* surprised question Den har känslor... säger vi o.o It's like a cat~ <.o Mjau? :3*svansen är tyst* .. Den har ingen mun, tyvärr :3 *mjaoar åt svansen* Mjaoo.. Mr.J: Heh. Allt jag har är typ värt runt 800k o.0 4laugh Mjaoo! *Springa runt på alla 4 som en katt runt Sephyre, viftar på svansen som öhm.. jag inte har o.O* whee *svansen ser eh... glad ut*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 01, 2004 12:28 pm
Sephyre Petsy Sephyre Petsy Sephyre Petsy Sephyre Pixie Mason 72g aj aj o.o det var en jävla shoppingtur det? :] ..Nä. Hade 2k innan, so, yeah. sweatdrop Funderar på att kanske sälja min Jacktröja, men vet inte. Tror inte det.. Petsy: Aajj.. det gör ont! gonk xd whee *Krama om den**svansen...spinner* whee heart o.0 .. *Tittar konstigt på svansen* surprised question Den har känslor... säger vi o.o It's like a cat~ <.o Mjau? :3*svansen är tyst* .. Den har ingen mun, tyvärr :3 *mjaoar åt svansen* Mjaoo.. Mr.J: Heh. Allt jag har är typ värt runt 800k o.0 800k!!!!!!!!!! fy fan..... jag som tycker 19 k e mkt.. JIPPI!!!!!! "bara" 17k kvar tills ja har råd me hatten... gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|