|
|
|
|
Posted: Thu Nov 17, 2011 1:47 pm
Vaak is dat tot op zekere hoogte ook wel zo, maar er zijn natuurlijk ook altijd wel wat verschillen te bespeuren.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 20, 2011 1:04 am
Hoe mistig is het bij jullie de afgelopen dagen?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 20, 2011 2:15 am
als je het spel silent hill heb gespeeld weet je het stare
kon 's ochtends misschien maar 20 meter voor mij uit zien
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 21, 2011 2:39 am
Silent Hill is the eng voor mij XD En nu kijk ik helemaal niet meer hetzelfde naar de mist XD Eeps!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 21, 2011 10:19 am
Ik mocht er vandaag doorheen fietsen. Was niet leuk sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 21, 2011 10:24 am
niks zo leuk als in het pikken donker naar de bus halte te lopen met die mist biggrin stare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 22, 2011 9:32 am
Heeft iemand goede ideeën om geld te besparen??
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 24, 2011 11:17 am
Ehm... daar ben ik misschien niet de uitgerekende persoon voor, aangezien ik moet rondkomen van een klein bedrag stufi per maand en daarvan niet echt veel overblijft (ik spaar wel hoor overigens) xD Maar echt besparen heb ik niet echt ervaring mee aangezien ik niet de middelen heb om teveel uit te geven aan dingen die ik niet echt nodig heb.
Ik denk dan aan de volgende dingen: een verzekering voor de mobiele telefoon, lidmaatschappen van goede doelen opzeggen, niet onnodig de kachel/lampen aan laten staan/water laten lopen, letten op aanbiedingen (Etos heeft vaak van die handige acties van 3 voor de prijs van 2 bijv. heb ik ook al regelmatig mijn voordeel mee gedaan). Meer kan ik zo snel ook niet echt bedenken :')
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 24, 2011 11:39 am
Probleem is dat ik ook niet echt wat kan bedenken. Ik heb max 1 lamp aan (tenzij ik tanden poets, want dan ga ik vaak van kamer naar kamer om spullen voor de volgende dag klaar te leggen), verwarming staat op 19 graden; als ik weg ga gaat hij naar 17 of lager, de watermaatschappij heeft me maar geld teruggegeven omdat ik zo weinig gebruik, heb geen 2 computers tegelijk aan, koop altijd grote groentezakken en vries het klein in... en ik heb geen lidmaatschappen, geen goede doelen, mijn mobi foon heeft geen verzekering (en ik bel ook al erg weinig), afwassen (afwasmachine) en wassen doe ik alleen in het weekend, douchen doe ik zo veel mogelijk in het zwembad... ik kan dus in huis niets bedenken O.o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 30, 2011 2:52 am
Pff... dan blijft er inderdaad erg weinig over O.o Ehm... misschien iets minder kleding/boeken/manga's/dvd's aanschaffen oid?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 30, 2011 12:34 pm
kleding koop ik zelden (pas zelfs nog dingen van de middelbare XD) en doe ik maaaaaanden mee. Boeken koop ik eigenlijk zelden, want lees weinig boeken. Manga lees ik meer en koop ik meestal 2-3 keer per jaar (via archonia is het goedkoper XD) DVD's koop ik soms wel veel, dus dat is een postje wat wat minder kan. Gewoon selectiever zijn en meer wachten op de bargain bin! Thanks for the tip!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 10, 2011 2:55 am
You're welcome ^^
Poepoe. Ik heb nu bijna m'n portfolio in oude glorie hersteld. Heeft ook mogen duren, maar de schade is op een paar heel kleine dingetjes nagenoeg hersteld.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 10, 2011 10:17 am
Gelukkig!
Vandaag rode fondant gemaakt van Marshmellows. Het zag er naar uit dat het nooit zou werken, maar het is toch gelukt!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 14, 2011 2:39 pm
Iemand nog het Dictee der Nederlandse Taal geprobeert?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|