|
|
|
|
Posted: Wed Sep 01, 2004 11:54 am
Sephyre Blottare... crying *pekar på Mr.J och retas* *går fram o drar ut sephyres ögonlapp ett par meter, släpper den sen med våldsam kraft i nyllet på seffy* KÄFTEN!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 01, 2004 11:55 am
Mr.J: Jag har en White musketeer shirt ifall du behöver.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 01, 2004 11:55 am
Mr.J Sephyre Blottare... crying *pekar på Mr.J och retas* *går fram o drar ut sephyres ögonlapp ett par meter, släpper den sen med våldsam kraft i nyllet på seffy* KÄFTEN!! Um, kom inte här med några animeeffekter. Ögonlappets rep är inte gjort av nylon eller något liknande, så den måste ha dragit sönder vilket leder till att du faller bakåt ;D ...typ
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 01, 2004 11:57 am
Filthy Mr.J: Jag har en White musketeer shirt ifall du behöver. jovisst de vore NAjs ^^ de kan ja behöva
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 01, 2004 12:00 pm
Mr.J Filthy Mr.J: Jag har en White musketeer shirt ifall du behöver. jovisst de vore NAjs ^^ de kan ja behöva Fast den synns inte under rocken dock. sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 01, 2004 12:00 pm
Filthy Mr.J Filthy Mr.J: Jag har en White musketeer shirt ifall du behöver. jovisst de vore NAjs ^^ de kan ja behöva Fast den synns inte under rocken dock. sweatdrop kan ta den ändå ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 01, 2004 12:03 pm
Filthy Mr.J Filthy Mr.J: Jag har en White musketeer shirt ifall du behöver. jovisst de vore NAjs ^^ de kan ja behöva Fast den synns inte under rocken dock. sweatdrop jag kan ta den i alla fall ^^ kanske använder den tills ja har råd me hatten lr nåt så ja slipper kallas blottare...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 01, 2004 12:04 pm
Ingen som är intresserad av ett Nitemare Collar ? whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 01, 2004 12:05 pm
Mr.J Filthy Mr.J Filthy Mr.J: Jag har en White musketeer shirt ifall du behöver. jovisst de vore NAjs ^^ de kan ja behöva Fast den synns inte under rocken dock. sweatdrop jag kan ta den i alla fall ^^ kanske använder den tills ja har råd me hatten lr nåt så ja slipper kallas blottare... xd *är förövrigt en söt töntig liten alv nu*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Pixie Mason Ingen som är intresserad av ett Nitemare Collar ? whee bara om de e gratis vilket ja inte skulle tro..... annars får de va
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mr.J Filthy Mr.J Filthy Mr.J: Jag har en White musketeer shirt ifall du behöver. jovisst de vore NAjs ^^ de kan ja behöva Fast den synns inte under rocken dock. sweatdrop jag kan ta den i alla fall ^^ kanske använder den tills ja har råd me hatten lr nåt så ja slipper kallas blottare... Jag ger inte bort den. eek 8300g i store. xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 01, 2004 12:06 pm
Filthy Mr.J Filthy Mr.J Filthy Mr.J: Jag har en White musketeer shirt ifall du behöver. jovisst de vore NAjs ^^ de kan ja behöva Fast den synns inte under rocken dock. sweatdrop jag kan ta den i alla fall ^^ kanske använder den tills ja har råd me hatten lr nåt så ja slipper kallas blottare... Jag ger inte bort den. eek 8300g i store. xp gonk JAG NEEDAR JU GUULD gonk PLZZZZ xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 01, 2004 12:06 pm
domokun e ja itne söt nnu?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 01, 2004 12:07 pm
Mr.J Filthy Mr.J Filthy Mr.J Filthy Mr.J: Jag har en White musketeer shirt ifall du behöver. jovisst de vore NAjs ^^ de kan ja behöva Fast den synns inte under rocken dock. sweatdrop jag kan ta den i alla fall ^^ kanske använder den tills ja har råd me hatten lr nåt så ja slipper kallas blottare... Jag ger inte bort den. eek 8300g i store. xp gonk JAG NEEDAR JU GUULD gonk PLZZZZ xd *lipa* blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|