|
|
|
|
Posted: Wed Sep 01, 2004 11:44 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 01, 2004 11:44 am
Mr.J prrnill Mr.J *smyger upp obemärkt bakom dej* BUUUUUUUUUUUUU!!!!! blaugh Wääh! *vänder sig om* Jaha,det var du. japp blaugh låter som om du inte e glad o se mig sad Nejnej, inte så jag menade.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 01, 2004 11:45 am
Nightmare Asura, vad hittas på såhär dags på dygnet då?
Mr.J, hm..sure thing dude o.Ó
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 01, 2004 11:46 am
Sephyre Förresten Mr.J ... du ser ut som en blottare, pga att man inte ser att du har någon tröja innanför rocken xd Ä han en blottare?! gonk Argh! Vill inte träffa en sån, redan gjort det typ.. 2-3 ggr.. crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Pixie Mason Nightmare Asura, vad hittas på såhär dags på dygnet då? Åh, ingenting.. Du då?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Petsy Sephyre Förresten Mr.J ... du ser ut som en blottare, pga att man inte ser att du har någon tröja innanför rocken xd Ä han en blottare?! gonk Argh! Vill inte träffa en sån, redan gjort det typ.. 2-3 ggr.. crying <_< Stackarn... sweatdrop *tröstar genom att klappa på axeln*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 01, 2004 11:48 am
Sephyre Petsy Sephyre Förresten Mr.J ... du ser ut som en blottare, pga att man inte ser att du har någon tröja innanför rocken xd Ä han en blottare?! gonk Argh! Vill inte träffa en sån, redan gjort det typ.. 2-3 ggr.. crying <_< Stackarn... sweatdrop *tröstar genom att klappa på axeln* cry .. Och det värsta var, att vi var "klasskamrater" innan! gonk jag och blottarna alltså.. <.<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 01, 2004 11:49 am
Inte mycket, lyssnar på musik bara och har otroligt tråkigt.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 01, 2004 11:49 am
Petsy Sephyre Förresten Mr.J ... du ser ut som en blottare, pga att man inte ser att du har någon tröja innanför rocken xd Ä han en blottare?! gonk Argh! Vill inte träffa en sån, redan gjort det typ.. 2-3 ggr.. crying jag e ingen blottare iaf.. stare ska köpa nåt o ha under så fort ja fått sldat hatten..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 01, 2004 11:50 am
Pixie Mason Inte mycket, lyssnar på musik bara och har otroligt tråkigt. Samma som mig då.. :/
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 01, 2004 11:51 am
Blottare... crying *pekar på Mr.J och retas*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 01, 2004 11:52 am
Usch usch, skola för din del imorgon med ?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nightmare Asura Pixie Mason Inte mycket, lyssnar på musik bara och har otroligt tråkigt. Samma som mig då.. :/ välkommen i klubben.. stare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|