|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 13, 2011 12:51 pm
kittyocean sorry voor diegenen die me gemist hebben XP Ik was geveld door de griep! En tja, dan wordt zoiets als Gaia Online toch al te vermoeiend... morgen ga ik weer werken, maar het duurt wel een paar dagen voor ik weer alles up to speed heb. En helaas is Gaia Online niet zo belangrijk als mijn gezondheid XD Doe lekker rustig aan je gezondheid gaat voor miss verlaat maar nog beterschap wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 14, 2011 10:17 am
dank je. was bekaf na 8 uurtjes werken en heb het heel rustig aangedaan. Maar al dat gehoest.... wordt weer vroeg vanavond! Though: best sleeptime medicine: Extreme Home Makeover. Brainless, happiness... wonderful nightcap!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 14, 2011 11:50 am
Kan ik begrijpen slaap lekker :p
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 16, 2011 2:47 am
gisteren 2 vrienden gehad voor dineetje en wii-gamen. Uiteindelijk zijn ze 7 uur later pas naar huis gegaan XD Eigenlijk te zwaar, maar was zo leuk....
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 16, 2011 5:06 am
Als t gezellig is dan gaat de tijd altijd snel >.>
Ik ben komende week bij een vriendin dus zal wss minder hier aanwezig zijn aangezien ik ook stage loop en we vast wel iets leuks gaan doen en dat gaat toch voor
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 17, 2011 9:39 am
nog steeds stem kwijt, nog steeds hoesten... en ik dacht dat het wel lekker was om dichtbij huis te werken voor een weekje. Is het ook, maar ook dat is zwaar door dat vele hoesten
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 19, 2011 2:18 am
Laat ik maar even hallo zeggen ninja Hallo APDE
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 19, 2011 2:19 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 19, 2011 2:22 am
Tis alweer een tijdje dat ik weer op Gaia kom. Zeker 2 jaar hehe lol Veel nieuwe dingen zie ik. Maar me avatar roeleert nog steeds hard!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 19, 2011 8:04 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 19, 2011 9:15 am
Hallo beiden!! Welkom (terug)! Wat leuk jullie (weer) te zien!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 22, 2011 7:13 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 22, 2011 7:25 am
Welcome back ^^.
En Kitty, volgens mij is je griepje naar Denemarken gereisd...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 22, 2011 7:48 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 22, 2011 7:53 am
Goed erg gezellig maar ik ben er nu nog maar zij is weg met haar moeder en vanaaf eet ik nog hier en dan ga ik naar huis
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |