Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
~Chatterbox~ Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 971 972 973 974 975 976 ... 1080 1081 1082 1083 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Menketi
Crew

Gracious Lunatic

10,475 Points
  • Angelic Alliance 100
  • Bunny Spotter 50
  • Invisibility 100
PostPosted: Mon Sep 05, 2011 11:08 am

Alphonse Grayven
loving~dolphins
Alphonse Grayven

Ja, m'n msn is ineens overgenomen door cosplayers. xD
Zou wel jammer zijn als je niet kan gaan! Al zijn er altijd andere cons, natuurlijk! Ik moet echt geld sparen als ik alles mee wil maken nu...

Tja sparen dat is echt moeilijk vooral als je aan t sparen bent voor andere dingen bent... t zou idd jammer zijn en ik zou heel graag willen gaan

Zo, ben weer terug uit Groningen hoor. xD
Mja dat is waar, mijn probleem ook een beetje, ben aan het sparen voor een vliegticket voor volgend jaar, en dan komt daar ook nog eens nieuwe cosplay en conventies bovenop, beetje veel...
Same for me ik wil in het buitenland mijn stage gaan doen dus dat word wel duur sweatdrop en de confenties zijn ook niet goed koop al ben ik niet van plan om veel op vakantie te gaan volgende zomer
PostPosted: Thu Sep 08, 2011 5:43 pm

Ik wilde ook stage in het buitenland. Maar dan moest ik huur voor daar betalen, en mijn huur hier in nederland. Dat doe ik niet.

pompoennetje

Menketi
Crew

Gracious Lunatic

10,475 Points
  • Angelic Alliance 100
  • Bunny Spotter 50
  • Invisibility 100
PostPosted: Fri Sep 09, 2011 12:22 pm

Dianda Panda
Ik wilde ook stage in het buitenland. Maar dan moest ik huur voor daar betalen, en mijn huur hier in nederland. Dat doe ik niet.

dat zou ik ook niet doen sweatdrop ik heb nog de mazzel dat ik thuis woon dus dat scheeld aanzienlijk
PostPosted: Tue Sep 13, 2011 11:25 am

Ik zou zelf denk ik nooit een stage doen in het buitenland, maar dat ligt ook aan m'n studie. Ik studeer social work en voor mezelf vind ik het dan niet heel verstandig om in het buitenland stage te gaan lopen, omdat ik later in Nederland wil werken en in het buitenland is misschien sprake van andere gewoontes, andere regelgevingen, enz. Dingen die later je werk in Nederland mogelijk ook kunnen beïnvloeden in mijn ogen.

Het lijkt me dan weer wel een hele mooie ervaring, dat wel.

Wilder Wein MCMXCII

Menketi
Crew

Gracious Lunatic

10,475 Points
  • Angelic Alliance 100
  • Bunny Spotter 50
  • Invisibility 100
PostPosted: Tue Sep 13, 2011 11:58 am

Ik doe op zich een internationale studie dus ik kan wel naar elk land gaan waar ze een onderzoeks lab hebben dus ja dat word niet zo moeilijk en het is een geweldige ervaring zeker op dit vakgebied whee
PostPosted: Sun Sep 18, 2011 6:30 am

Goedendag iedereen! heart Een lange tijd sinds mijn laatste bezoekje.. maar ik had ineens zo'n zin om mezelf in de fijne Gaia wereld te wanen!

Gingiey

kittyocean
Captain

PostPosted: Wed Sep 21, 2011 12:33 pm

Hiya allemaal,

ik ben er weer!! Oké, ik heb nog heeeeeeel veel in te halen, dus ik ben nog niet zo superactief in de Guild... maar ik kom er aan hoor =D

En bedankt voor de Guild Members die op de Abunai hoi hebben gezegd! (inclusief die ene die niet hoi zei maar er fantastisch uitzag en die ik lekker wel herkende al was dat meer een achterafje XD)
PostPosted: Wed Sep 21, 2011 12:58 pm

kittyocean
Hiya allemaal,

ik ben er weer!! Oké, ik heb nog heeeeeeel veel in te halen, dus ik ben nog niet zo superactief in de Guild... maar ik kom er aan hoor =D

En bedankt voor de Guild Members die op de Abunai hoi hebben gezegd! (inclusief die ene die niet hoi zei maar er fantastisch uitzag en die ik lekker wel herkende al was dat meer een achterafje XD)

Yaay *MEGA GLOMP* Kitty is terug ^^

Menketi
Crew

Gracious Lunatic

10,475 Points
  • Angelic Alliance 100
  • Bunny Spotter 50
  • Invisibility 100

br3akape

Destructive Pawn

19,265 Points
  • Battle: Cleric 100
  • Jack-pot 100
  • Restorative Spirit 250
PostPosted: Thu Sep 22, 2011 12:48 am

kittyocean
Hiya allemaal,

yea kitty is er weer ^.^
PostPosted: Thu Sep 22, 2011 10:41 am

Let the party begin biggrin

Wilder Wein MCMXCII

kittyocean
Captain

PostPosted: Thu Sep 22, 2011 10:47 am

Altijd leuk als je gemist wordt XD Vandaag de laatste dag van messages wegwerken XD En tja, dan begint alles weer opnieuw want mensen ruiken het als ik weer online ben XD

Ik werk morgen bij mijn oude werkgever, als advies orgaan XD (sort of...) Lekker om 8:00 opstaan, ipv 6:20!! En toch bijna even laat thuis XD
PostPosted: Fri Sep 23, 2011 7:26 am

dat is idd erg lekker
ik was vandaag lekker vroeg thuis omdat ik naar school moest en lekker niet naar mijn stage ff geen lange dagXD

Menketi
Crew

Gracious Lunatic

10,475 Points
  • Angelic Alliance 100
  • Bunny Spotter 50
  • Invisibility 100

kittyocean
Captain

PostPosted: Fri Sep 23, 2011 10:19 am

nou, het viel toch wel tegen XD de systemen werkten amper, waardoor ik eigenlijk barweinig heb gedaan en kunnen doen
PostPosted: Sun Oct 09, 2011 6:15 am

morgen en over morgen in groningen

Menketi
Crew

Gracious Lunatic

10,475 Points
  • Angelic Alliance 100
  • Bunny Spotter 50
  • Invisibility 100

kittyocean
Captain

PostPosted: Thu Oct 13, 2011 2:14 am

sorry voor diegenen die me gemist hebben XP Ik was geveld door de griep! En tja, dan wordt zoiets als Gaia Online toch al te vermoeiend... morgen ga ik weer werken, maar het duurt wel een paar dagen voor ik weer alles up to speed heb. En helaas is Gaia Online niet zo belangrijk als mijn gezondheid XD
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 971 972 973 974 975 976 ... 1080 1081 1082 1083 [>] [>>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games