|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 15, 2011 12:14 am
Ik dacht 5 jaar geleden dat blauw Mod was, dus meerdere vrienden waren oepens blauw like.....whuttt D;....ow...ok
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 15, 2011 3:54 am
ik geef je wel een update op de Abunai, Loving!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 23, 2011 9:48 am
JEEETJE WAT EEN LAWAAAAI HIER XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 25, 2011 10:57 am
Wegens een project ben ik tot 20 september ofzo niet in de Guild XD Gedraag jullie allemaal, ok? =D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 25, 2011 11:34 am
nee ben ik net terug ga jij al weer weg crying na ja ik zal me gedragen 4laugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 28, 2011 8:50 am
Alphonse Grayven Ja, maar dat kon je van boven vaak niet zo snel zien. xD Blijkbaar is dat sowieso moeilijk te zien, want men wist bij mij soms ook niet of ik nou man of vrouw was. xD Ja klopt. en tja sweatdrop Heb je wel een leuke dag gehad? btw ik verplaats dit ff naar cb wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 28, 2011 8:56 am
loving~dolphins Alphonse Grayven Ja, maar dat kon je van boven vaak niet zo snel zien. xD Blijkbaar is dat sowieso moeilijk te zien, want men wist bij mij soms ook niet of ik nou man of vrouw was. xD Ja klopt. en tja sweatdrop Heb je wel een leuke dag gehad? btw ik verplaats dit ff naar cb wink Prima, zolang ik het kan vinden vind ik alles best! xD Ja echt geweldig! Zoveel leuke nieuwe mensen leren kennen, kan al niet wachten tot de volgende con! En jij?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 28, 2011 9:00 am
Alphonse Grayven loving~dolphins Alphonse Grayven Ja, maar dat kon je van boven vaak niet zo snel zien. xD Blijkbaar is dat sowieso moeilijk te zien, want men wist bij mij soms ook niet of ik nou man of vrouw was. xD Ja klopt. en tja sweatdrop Heb je wel een leuke dag gehad? btw ik verplaats dit ff naar cb wink Prima, zolang ik het kan vinden vind ik alles best! xD Ja echt geweldig! Zoveel leuke nieuwe mensen leren kennen, kan al niet wachten tot de volgende con! En jij? Dit was echt mijn eerst con en ik was met vrienden mee (allemaal als fairy tail caracters) en ik vond het zo leuk ik heb echt genoten (ik heb kitty (onze guild owner) gesproken die had een standje dus ben ff langs gegaan) En we hadden een fotoshoot en dan lekker in je rol inleven, k ben benieuwd hoe de foto's zijn geworden. maar ik zou zeker nog een keer willen XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 28, 2011 9:11 am
loving~dolphins Alphonse Grayven loving~dolphins Alphonse Grayven Ja, maar dat kon je van boven vaak niet zo snel zien. xD Blijkbaar is dat sowieso moeilijk te zien, want men wist bij mij soms ook niet of ik nou man of vrouw was. xD Ja klopt. en tja sweatdrop Heb je wel een leuke dag gehad? btw ik verplaats dit ff naar cb wink Prima, zolang ik het kan vinden vind ik alles best! xD Ja echt geweldig! Zoveel leuke nieuwe mensen leren kennen, kan al niet wachten tot de volgende con! En jij? Dit was echt mijn eerst con en ik was met vrienden mee (allemaal als fairy tail caracters) en ik vond het zo leuk ik heb echt genoten (ik heb kitty (onze guild owner) gesproken die had een standje dus ben ff langs gegaan) En we hadden een fotoshoot en dan lekker in je rol inleven, k ben benieuwd hoe de foto's zijn geworden. maar ik zou zeker nog een keer willen XD Ik was echt helemaal alleen, maar ben maar gewoon bij m'n fandom gaan hangen, was geen slechte keuze. xD Verder niet veel mensen tegengekomen die ik al kende. Bij ons werden we even aangevallen door het weer. xD Maar ja, ben ook benieuwd! Volgend jaar weer hoor. xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 28, 2011 10:42 am
Alphonse Grayven Ik was echt helemaal alleen, maar ben maar gewoon bij m'n fandom gaan hangen, was geen slechte keuze. xD Verder niet veel mensen tegengekomen die ik al kende. Bij ons werden we even aangevallen door het weer. xD Maar ja, ben ook benieuwd! Volgend jaar weer hoor. xD ik vind het wel knap van je dat je alleen wilde komen ik zou dat niet kunnen zou me een beetje verloren voelen -.-" Ik zat ook een paar keer in de kamer van een van mijn vrienden die was steward dus ja die was er t hele weekend verder waren ook veel vrienden van haar steward. Maar ik heb het idd een aantal keer goed zien regenen. maar goed idd volgend jaar weer XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 28, 2011 12:33 pm
loving~dolphins Alphonse Grayven Ik was echt helemaal alleen, maar ben maar gewoon bij m'n fandom gaan hangen, was geen slechte keuze. xD Verder niet veel mensen tegengekomen die ik al kende. Bij ons werden we even aangevallen door het weer. xD Maar ja, ben ook benieuwd! Volgend jaar weer hoor. xD ik vind het wel knap van je dat je alleen wilde komen ik zou dat niet kunnen zou me een beetje verloren voelen -.-" Ik zat ook een paar keer in de kamer van een van mijn vrienden die was steward dus ja die was er t hele weekend verder waren ook veel vrienden van haar steward. Maar ik heb het idd een aantal keer goed zien regenen. maar goed idd volgend jaar weer XD Mwah, roeien met de riemen die je hebt! =D Ken hier in de buurt verder niemand die dit leuk vindt, dus als ik wat wil moet ik alleen. Geeft niet hoor, heb nu echt zoveel leuke mensen leren kennen dat ik voor de volgende cons wel gebakken zit. xD Ga volgend jaar ook maar voor een kamer, wel handig, ook niet zo laat nog naar huis enzo. Heb er al zin in. xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 28, 2011 12:43 pm
Alphonse Grayven loving~dolphins Alphonse Grayven Ik was echt helemaal alleen, maar ben maar gewoon bij m'n fandom gaan hangen, was geen slechte keuze. xD Verder niet veel mensen tegengekomen die ik al kende. Bij ons werden we even aangevallen door het weer. xD Maar ja, ben ook benieuwd! Volgend jaar weer hoor. xD ik vind het wel knap van je dat je alleen wilde komen ik zou dat niet kunnen zou me een beetje verloren voelen -.-" Ik zat ook een paar keer in de kamer van een van mijn vrienden die was steward dus ja die was er t hele weekend verder waren ook veel vrienden van haar steward. Maar ik heb het idd een aantal keer goed zien regenen. maar goed idd volgend jaar weer XD Mwah, roeien met de riemen die je hebt! =D Ken hier in de buurt verder niemand die dit leuk vindt, dus als ik wat wil moet ik alleen. Geeft niet hoor, heb nu echt zoveel leuke mensen leren kennen dat ik voor de volgende cons wel gebakken zit. xD Ga volgend jaar ook maar voor een kamer, wel handig, ook niet zo laat nog naar huis enzo. Heb er al zin in. xD ja is idd handig en ook beter ik heb ook heel veel mensen leren kennen XD en wss gaan we volgend jaar ook weer maar ik moet kijken ik wil mijn laatste jaar in het buitenland doen en dat is meteen na abunai sweatdrop dus ik moet nog kijken
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 29, 2011 2:38 am
loving~dolphins Alphonse Grayven loving~dolphins Alphonse Grayven Ik was echt helemaal alleen, maar ben maar gewoon bij m'n fandom gaan hangen, was geen slechte keuze. xD Verder niet veel mensen tegengekomen die ik al kende. Bij ons werden we even aangevallen door het weer. xD Maar ja, ben ook benieuwd! Volgend jaar weer hoor. xD ik vind het wel knap van je dat je alleen wilde komen ik zou dat niet kunnen zou me een beetje verloren voelen -.-" Ik zat ook een paar keer in de kamer van een van mijn vrienden die was steward dus ja die was er t hele weekend verder waren ook veel vrienden van haar steward. Maar ik heb het idd een aantal keer goed zien regenen. maar goed idd volgend jaar weer XD Mwah, roeien met de riemen die je hebt! =D Ken hier in de buurt verder niemand die dit leuk vindt, dus als ik wat wil moet ik alleen. Geeft niet hoor, heb nu echt zoveel leuke mensen leren kennen dat ik voor de volgende cons wel gebakken zit. xD Ga volgend jaar ook maar voor een kamer, wel handig, ook niet zo laat nog naar huis enzo. Heb er al zin in. xD ja is idd handig en ook beter ik heb ook heel veel mensen leren kennen XD en wss gaan we volgend jaar ook weer maar ik moet kijken ik wil mijn laatste jaar in het buitenland doen en dat is meteen na abunai sweatdrop dus ik moet nog kijken Ja, m'n msn is ineens overgenomen door cosplayers. xD Zou wel jammer zijn als je niet kan gaan! Al zijn er altijd andere cons, natuurlijk! Ik moet echt geld sparen als ik alles mee wil maken nu...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 29, 2011 2:08 pm
Alphonse Grayven Ja, m'n msn is ineens overgenomen door cosplayers. xD Zou wel jammer zijn als je niet kan gaan! Al zijn er altijd andere cons, natuurlijk! Ik moet echt geld sparen als ik alles mee wil maken nu... Tja sparen dat is echt moeilijk vooral als je aan t sparen bent voor andere dingen bent... t zou idd jammer zijn en ik zou heel graag willen gaan
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 05, 2011 3:26 am
loving~dolphins Alphonse Grayven Ja, m'n msn is ineens overgenomen door cosplayers. xD Zou wel jammer zijn als je niet kan gaan! Al zijn er altijd andere cons, natuurlijk! Ik moet echt geld sparen als ik alles mee wil maken nu... Tja sparen dat is echt moeilijk vooral als je aan t sparen bent voor andere dingen bent... t zou idd jammer zijn en ik zou heel graag willen gaan Zo, ben weer terug uit Groningen hoor. xD Mja dat is waar, mijn probleem ook een beetje, ben aan het sparen voor een vliegticket voor volgend jaar, en dan komt daar ook nog eens nieuwe cosplay en conventies bovenop, beetje veel...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|