|
|
|
|
Posted: Sun Jul 31, 2011 3:56 am
bij zomg is nog niet echt iets nieuws, ja buckaneer broadwalk, maar heel boeiend is dat niet, wel komt er binnenkort undermountain aan wat een vervolg is van de deadman's pass :3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 31, 2011 2:59 pm
Plugabugz Er is wel veel veranderd ja. Ik zal niet zeggen dat het vroeger beter was, zoals veel 'gaia-fossielen' hier op deze website wel doen, maar het is totaal anders! Ik kom ook niet meer zo heel vaak. Vroeger was ik hier iedere dag. Maar dat kan net zo goed aan mij liggen. Interesses waaien wel vaker over. Wanneer ben je een gaia fossiel? emo
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 01, 2011 3:26 am
ik ben waarschijnlijk zelf post-fossiel XP
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 01, 2011 4:54 am
Zojuist het bericht gekregen: 1 van mijn honden is in frankrijk overleden. Uit zichzelf; ze was 13 en had hartproblemen. Volgens mijn moeder, het was haar lieveling, was het een mooie manier om te gaan. Dus daar haal ik mijn troost uit
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 02, 2011 5:48 am
Dianda Panda Plugabugz Er is wel veel veranderd ja. Ik zal niet zeggen dat het vroeger beter was, zoals veel 'gaia-fossielen' hier op deze website wel doen, maar het is totaal anders! Ik kom ook niet meer zo heel vaak. Vroeger was ik hier iedere dag. Maar dat kan net zo goed aan mij liggen. Interesses waaien wel vaker over. Wanneer ben je een gaia fossiel? emo Mensen die hier al wat langer lid zijn en net als oude mensen niet zo goed tegen verandering kunnen en snel klagen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 02, 2011 5:49 am
Plugabugz Dianda Panda Plugabugz Er is wel veel veranderd ja. Ik zal niet zeggen dat het vroeger beter was, zoals veel 'gaia-fossielen' hier op deze website wel doen, maar het is totaal anders! Ik kom ook niet meer zo heel vaak. Vroeger was ik hier iedere dag. Maar dat kan net zo goed aan mij liggen. Interesses waaien wel vaker over. Wanneer ben je een gaia fossiel? emo Mensen die hier al wat langer lid zijn en net als oude mensen niet zo goed tegen verandering kunnen en snel klagen. Ooh, ik kan wel tegen veranderingen. lol Al was de oude gaia beter, qua mensen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 02, 2011 11:29 am
Plugabugz Dianda Panda Plugabugz Er is wel veel veranderd ja. Ik zal niet zeggen dat het vroeger beter was, zoals veel 'gaia-fossielen' hier op deze website wel doen, maar het is totaal anders! Ik kom ook niet meer zo heel vaak. Vroeger was ik hier iedere dag. Maar dat kan net zo goed aan mij liggen. Interesses waaien wel vaker over. Wanneer ben je een gaia fossiel? emo Mensen die hier al wat langer lid zijn en net als oude mensen niet zo goed tegen verandering kunnen en snel klagen. Ga van mijn digitale gazon af! *zwaait met wandelstok*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 02, 2011 12:22 pm
Whahaha biggrin .
Ik doe eigenlijk niet superveel meer op Gaia...Eigenlijk alleen nog in de allerleukste guild van Gaia wink .
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 03, 2011 4:22 am
ja idd de guild is het leukste verder probeer ik art te verkrijgen van mijn avi's biggrin en verder avi dressup whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 03, 2011 5:41 am
Mij kan je veel vinden in de CB.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 03, 2011 10:36 am
Groeten vanuit het zonnige turkije..... blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 03, 2011 10:36 am
ik kom ook nooit meer achter mijn geraniums...ehm, uit mijn teerbeminde guild
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 03, 2011 2:24 pm
Ik zit nog in het ehm zonnige Bergen op Zoom al moet de zon zich nog laten zien aangezien het donker is XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 05, 2011 1:04 pm
ik hoorde een mug bij mijn oor zoemen ¬¬
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 06, 2011 7:52 am
Ga je een dagje naar stand en dan heb je wel ingesmeerd en dan zijn je schouders verbrand >.>
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|