|
|
|
|
Posted: Wed Sep 01, 2004 7:02 am
Petsy prrnill Petsy Jo man överlever, som alltid.. Själv då? Jodå, det är helt ok. Förutom att jag har ont i huvudet. Välkommen i klubben >.> eller nåt, för det har jag med Ajdå. neutral
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 01, 2004 7:02 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 01, 2004 7:03 am
Valkyria86 prrnill Valkyria86 prrnill Valkyria86 prrnill: har du för dig då? Jag sitter och lyssnar på musik bara. 3nodding Du då? sitter och lyssnar på... halvbra musik >.< och tuggar på min percing xp vad är det som är bra då? Okej, vad lyssnar du på då? Jag lyssnar på Within Temptation.. *ser überlycklig ut* ok, var du på gates och såg dem? för tillfället har jag bara en playlist med beseech, lite flaw, disturbed och på något udda sätt så verkar manson också bo i den >.< hans cover låtar.. Nixpix, det var jag inte. Nu blev det Guano Apes, bra dom med. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 01, 2004 7:04 am
whee *Fantiserar om the mental institution*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 01, 2004 7:04 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 01, 2004 7:05 am
Filthy FrodoLouLou Förresten FilthyVarför undrade du om du hade sett gandiloulou eller moi?! eek whee Därför ni sa att ni sett mig. Och jag vet inte vilka ni var. sweatdrop oooh....I see xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 01, 2004 7:05 am
prrnill Nixpix, det var jag inte. Nu blev det Guano Apes, bra dom med. 3nodding ok, skulle egentligen ha jobbat där men det blev inte så.. orkade inte.. var i borås och i hestra och i gbg istället.. fast inte på samma gång då. var på gates fgörra året smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 01, 2004 7:06 am
hejsan 3nodding *rufsa håret på*du ser rolig ut när du har rufs whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
*hoppar in i frysdisken* mmmmmm glass!!! blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Valkyria86 prrnill Nixpix, det var jag inte. Nu blev det Guano Apes, bra dom med. 3nodding ok, skulle egentligen ha jobbat där men det blev inte så.. orkade inte.. var i borås och i hestra och i gbg istället.. fast inte på samma gång då. var på gates fgörra året smile Okej. Min kusin var där iaf, det vet jag. blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 01, 2004 7:08 am
jiminijon hejsan 3nodding *rufsa håret på*du ser rolig ut när du har rufs whee eek Okej, säger du det så.. sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 01, 2004 7:08 am
prrnill Valkyria86 prrnill Nixpix, det var jag inte. Nu blev det Guano Apes, bra dom med. 3nodding ok, skulle egentligen ha jobbat där men det blev inte så.. orkade inte.. var i borås och i hestra och i gbg istället.. fast inte på samma gång då. var på gates fgörra året smile Okej. Min kusin var där iaf, det vet jag. blaugh ok, kul för den.. nöjde mig med arvika och sweden rock.. nästa år blir det sweden rock och wacken i alla fall.. arvika beror på...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|