|
|
|
|
Posted: Thu Dec 02, 2004 6:31 am
+ Fredag imorgon + Dom säljer julmust i skolans cafe
- Måste plugga egentligen - Har skittråkigt - Kan inte ringa Räki förren klockan åtta typ - Ont i halsen - Måste ta massa halstabletter som smakar äcklig tandkräm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 02, 2004 8:06 am
- skuldkänslor. - hatar min depression. - bloooood~ gonk - ont i magen. - är värdelös.
+ madde är söt. xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 02, 2004 8:34 am
- Blev nerslagen utanför skolan idag, slagen i ansiktet så att jag blödde näsblod. Jag har minnesluckor... kommer inte ihåg något. Bara små små saker.
+ Danne i klassen bjöd mig på en klubba, snel hest. Morgan pratar fortfarande med mig~ Blöder fortfarande
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 02, 2004 10:06 am
Petsy Sostrate Petsy
+ Göteborg, här kommer jag.. ninja .. Och nej Bengt och Björn, ni får INTE följa med! gonk gonk
OMG skall du till Gbg?!O_O Yep whee Jag och mina föräldrar ska till julmarknaden som kommer va på Liseberg 3nodding eek holy crapzorz...O_O*dör* LISEBERG?!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 02, 2004 10:53 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 02, 2004 11:23 am
+ Hemma ifrån skolan, idag med. + http://www.freewebs.com/zelda-legenden heh. Mitt verk.
- Har lite smått ont i huvudet e_e; - Jag känner mig ensam. Hela tiden.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 02, 2004 11:29 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 02, 2004 11:37 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 02, 2004 1:07 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 02, 2004 2:03 pm
+ Har zombie labcoat heart + Inga tvättbjörnar har försökt äta mig idag 3nodding
- Skola imorgon.. xp - Har nån jävla kef blåsa på handen @.o'
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 02, 2004 2:06 pm
+ Min kusin är hemma hos mig X)
- Min rygg gör ont. D: - Min kusin kommer åka tillbaka till Stockholm igen - Han kommer sedan åka hem igen till Libanon i helgen :'< - Har ont lite överallt
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 02, 2004 5:27 pm
+ Blixtra-chaaan whee + Ingen skola whee + Helg.. + Bra musik (Queen - Barcelona) + Mår rätt bra..
- Är sjuk <_< - Missar god lunch i skolan xd sweatdrop - Ligger efter i arbeten i skolan - Elevråds ordförande.. stare - Snart jul.. - ...Saknar pappa v.v - Känner på mig att denna jul kommer bli misslyckad.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 03, 2004 1:16 am
- Min kanin dog imorse crying nio år blev han.. - Har ont i bröstet efter all gråtande
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 03, 2004 2:47 am
icedrop - Min kanin dog imorse crying nio år blev han.. - Har ont i bröstet efter all gråtande AWWWW T_____T
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 03, 2004 3:01 am
rufus> mmm... men han har det bra nu. han slipper lida... sad
kom på: + åka till daniel idag.. det enda positiva med den här dan..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|