|
|
|
|
Posted: Fri Jun 03, 2005 11:09 am
Parhaan koneen saa, kun rakentaa itse... 4laugh
Onnea sitten vaan kaikille koulunsa, tai edes luokkanta paattaneille ja hyvaa lomaa tai edes kivoja kesatoita wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 03, 2005 11:15 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 03, 2005 11:25 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 03, 2005 11:34 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 03, 2005 12:11 pm
Huaaooo~!
Huominen viela! Tai siis, kayn koululla, nayttelen roolini ja lahden kotiin. Jah.
Tama on hassua.. ensin roolini piti olla pikkupikkuinen mutta yhtakkia mina olenkin hyvin tarkea henkilo tarinassa sweatdrop Ei hyva, huomenna kuolee... xD En malta odottaa...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 03, 2005 11:35 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 04, 2005 12:53 am
KOULU LOPPU!!!
w00t!! blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 04, 2005 1:16 am
Nyt lahes tulkoon vituttaa. Koulusta lahti ysit pois, ja tajusin vasta tanaan etta siellahan oli ihan pirun kiinnostavia ihmisia joihin olisi pitanyt tutustua. Mutta kun ne karkaa lukioihin niin pitaa tyytya vittuilemaan tuleville seiskoille kun ne on niin pienia. ._.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 04, 2005 2:24 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 04, 2005 2:47 am
Eathlinn Parhaan koneen saa, kun rakentaa itse... 4laugh Tuo on kyl totta, mutta sitten taas itse rakentamas konees ei pahemmin ole takuuta. Jos menet asentaan esim. prosessorin vaarin, niin takuu raukeaa heti. Ja kun mie en ainakaan luota omiin taitoihini koneen kasauksessa alusta asti. Kyl mie lisaosia osaan asentaa ja tallasii, mut en alkais ihan alusta asti koko konetta kasaan. Asensin jo tohon vuos sitten ostetun polttavan cd-aseman ja adsl-modeemin, niin tuli heti "tuunailtua" sita, ennen kuin edes kone oli ekaa kertaa laitettu paallekaan.. >___<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 04, 2005 5:15 am
Uwah! Mina selvisin. Esitystani kehuttiin kovasti redface Nyt loma... ja heti tietokoneella stare Mutta kavin ulkona jo. Mutta siella ei edes paista aurinko ja tuuli on aika kylma. xp
Meinasin jo uimaankin menna, mutta jos nuo pilvet ei vaisty niin en tasan lahde...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 04, 2005 10:34 am
meppu Eathlinn Parhaan koneen saa, kun rakentaa itse... 4laugh Tuo on kyl totta, mutta sitten taas itse rakentamas konees ei pahemmin ole takuuta. Jos menet asentaan esim. prosessorin vaarin, niin takuu raukeaa heti. Ja kun mie en ainakaan luota omiin taitoihini koneen kasauksessa alusta asti. Kyl mie lisaosia osaan asentaa ja tallasii, mut en alkais ihan alusta asti koko konetta kasaan. Asensin jo tohon vuos sitten ostetun polttavan cd-aseman ja adsl-modeemin, niin tuli heti "tuunailtua" sita, ennen kuin edes kone oli ekaa kertaa laitettu paallekaan.. >___<
Monet liikkeethan kokoaa aika edullisestikin itse toivomista osista. Silloin ei tule itselle sita kasausvastuuta ^^ Ja voi viela myyjan kanssa neuvotella osista, etta on yhteensopivia ja tarkotukseen sopivia.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 04, 2005 10:35 am
Kylma ulkona!
Kaisaniemessa olin Ylex Popissa ja siella alkoi sataa crying Kylma ja marka. Mutta ihan kivaa oli. Terasbetoni oli aika hauska... Tosin siita ehdin nahda vain lopun, kun tulin toista. Zen Cafe nyt ei juuri innostanut, 69 Eyes yllatti, paljon parempia livena kuin muuten. razz Liekki ei sitten enaa pitanytkaan meittia sia kastumassa... razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 04, 2005 11:46 am
Tormasin sitten tanaan 12-vuotiaaseen namusetaan. o.o Tarjoamassa karkkia ja valmiina nappaamassa pyoran tarakalle. Ei kiitos.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 04, 2005 11:53 am
Eathlinn meppu Eathlinn Parhaan koneen saa, kun rakentaa itse... 4laugh Tuo on kyl totta, mutta sitten taas itse rakentamas konees ei pahemmin ole takuuta. Jos menet asentaan esim. prosessorin vaarin, niin takuu raukeaa heti. Ja kun mie en ainakaan luota omiin taitoihini koneen kasauksessa alusta asti. Kyl mie lisaosia osaan asentaa ja tallasii, mut en alkais ihan alusta asti koko konetta kasaan. Asensin jo tohon vuos sitten ostetun polttavan cd-aseman ja adsl-modeemin, niin tuli heti "tuunailtua" sita, ennen kuin edes kone oli ekaa kertaa laitettu paallekaan.. >___<
Monet liikkeethan kokoaa aika edullisestikin itse toivomista osista. Silloin ei tule itselle sita kasausvastuuta ^^ Ja voi viela myyjan kanssa neuvotella osista, etta on yhteensopivia ja tarkotukseen sopivia. Juu kyllahan esim. PCSuperstore kokoaa koneita asiakkaiden toiveiden mukaisesti, mutta ei valttamatta kylla halvemmalla. Tallainen samanlainen kokoonpano olisi tullut maksamaan yli 1000 euroa jos olisin kasauttanut Superissa, mutta Anttilassa maksoi vain 850 euroo, joten.. Min menen halvimman perassa, varsinkin jos halvempi ja kalliimpi tasmalleen samoin sisalloin..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|