|
|
|
|
Posted: Fri Jun 24, 2005 11:14 am
Cassidy92 Gw3nn0w Anne Heersma WEEEEEEEEEEH ik wil oowk zo'n phoenix ding! na een tidj gaat tie t0ch vervelen razz wat is dat verschrikkelijk coole ding aan je nek?? dat is die phoenix headband ding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 24, 2005 11:17 am
Zakou Nenharma Shin Asuka Zakou Nenharma ga toch lekker buiten zitten. kleur je ook nog een beetje en met de wind is het buiten best lekker (zit er nu met de laptop in bikini blaugh ) O_O MAAR....ik ben een beetje ziekjes...keelpijn ><" en...ik ben al bruin genoeg xd och arme jij. vlug je bed in. ik pak wel een warme kruik en de dikke dekens. ik kom je zo toe dekken 3nodding xp YEEEAAAHHHH X_X
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 24, 2005 11:21 am
Shin Asuka Zakou Nenharma Shin Asuka Zakou Nenharma ga toch lekker buiten zitten. kleur je ook nog een beetje en met de wind is het buiten best lekker (zit er nu met de laptop in bikini blaugh ) O_O MAAR....ik ben een beetje ziekjes...keelpijn ><" en...ik ben al bruin genoeg xd och arme jij. vlug je bed in. ik pak wel een warme kruik en de dikke dekens. ik kom je zo toe dekken 3nodding xp YEEEAAAHHHH X_X O.o is dat iets positiefs of iets negatiefs? *heeft de kruik in haar handen en staat klaar om shin zijn bed in te duwen*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 24, 2005 11:23 am
Zakou Nenharma Shin Asuka Zakou Nenharma Shin Asuka Zakou Nenharma ga toch lekker buiten zitten. kleur je ook nog een beetje en met de wind is het buiten best lekker (zit er nu met de laptop in bikini blaugh ) O_O MAAR....ik ben een beetje ziekjes...keelpijn ><" en...ik ben al bruin genoeg xd och arme jij. vlug je bed in. ik pak wel een warme kruik en de dikke dekens. ik kom je zo toe dekken 3nodding xp YEEEAAAHHHH X_X O.o is dat iets positiefs of iets negatiefs? *heeft de kruik in haar handen en staat klaar om shin zijn bed in te duwen* eh...positief?! xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 24, 2005 11:24 am
Shin Asuka Zakou Nenharma Shin Asuka Zakou Nenharma Shin Asuka Zakou Nenharma ga toch lekker buiten zitten. kleur je ook nog een beetje en met de wind is het buiten best lekker (zit er nu met de laptop in bikini blaugh ) O_O MAAR....ik ben een beetje ziekjes...keelpijn ><" en...ik ben al bruin genoeg xd och arme jij. vlug je bed in. ik pak wel een warme kruik en de dikke dekens. ik kom je zo toe dekken 3nodding xp YEEEAAAHHHH X_X O.o is dat iets positiefs of iets negatiefs? *heeft de kruik in haar handen en staat klaar om shin zijn bed in te duwen* eh...positief?! xp okee je bed in, nu! *duwt hem voorzichtig in zijn bed en dekt hem toe* niet te warm? sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 24, 2005 11:26 am
Zakou Nenharma okee je bed in, nu! *duwt hem voorzichtig in zijn bed en dekt hem toe* niet te warm? sweatdrop *is gesmolten* X_________X
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 24, 2005 11:30 am
Shin Asuka Zakou Nenharma okee je bed in, nu! *duwt hem voorzichtig in zijn bed en dekt hem toe* niet te warm? sweatdrop *is gesmolten* X_________X *kijkt onder de dekens* hee dat is nou niet eerlijk. ik heb je nog geen nachtzoen gegeven!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 24, 2005 11:32 am
Zakou Nenharma Shin Asuka Zakou Nenharma okee je bed in, nu! *duwt hem voorzichtig in zijn bed en dekt hem toe* niet te warm? sweatdrop *is gesmolten* X_________X *kijkt onder de dekens* hee dat is nou niet eerlijk. ik heb je nog geen nachtzoen gegeven! EEEEEWWW *kruipt langzaamuit bed en het hoekje in* stay back...or ELSE domokun ((ik ga..doei xd ))
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 24, 2005 11:38 am
Shin Asuka Zakou Nenharma Shin Asuka Zakou Nenharma okee je bed in, nu! *duwt hem voorzichtig in zijn bed en dekt hem toe* niet te warm? sweatdrop *is gesmolten* X_________X *kijkt onder de dekens* hee dat is nou niet eerlijk. ik heb je nog geen nachtzoen gegeven! EEEEEWWW *kruipt langzaamuit bed en het hoekje in* stay back...or ELSE domokun ((ik ga..doei xd )) okeey welterusten whee dagdag
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 24, 2005 12:06 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 24, 2005 1:11 pm
yes! ik heb m;n phoenix circlet!@ ik mocht van em vader doneren wat hij ff hadf gedaan :p
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 25, 2005 12:11 am
het regent stare en nog steeds is het zo *pieppiep* warm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 25, 2005 1:09 am
hooooooooooooooooooooooooooooooooooooooi ^_^
Het regent hier niet meer, en ik heb gelijk mijn raam opepn gezet (en dat ding schoon gemaakt ^_^'' nog nooit open gehad in een jaar tijd... (omdat ik op de BG zit aan de voorkant van het huis vindt het gewoon end om het open te hebben) heerlijk windje zo..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 25, 2005 1:25 am
dat is eigenlijk best een goed idee *gaat de achterdeur open zetten*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 25, 2005 1:58 am
Zakou Nenharma het regent stare en nog steeds is het zo *pieppiep* warm vertel mij dat het regent hier ook en nog is het hier warm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|