|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 14, 2009 11:36 am
I won't change to fit your man... Werken. Veel bier gedronken. Zondag te bowlen geweest. Gister midgetgolf + poolen.
Wat is je favoriete televisie programma? Take me as I am.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 14, 2009 1:59 pm
Moet je daar niet voor TV kijken XD? Ik kijk niet echt TV, maar vind House wel erg leuk... en Buffy (DVD)
Wat heb je als laatste gegeten?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 14, 2009 2:23 pm
Ossestaart soep met olijven brood, olijfjes en paturain ;o
Heb jij een vaste pen waar je mee schrijft? Zo ja beschrijf deze. Zo nee, leg uit.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 15, 2009 7:22 am
Ik ben wel een gewoontepersoon, dus het is vaak dezelfde... vaak een die niet vlekt en waarmee je ook prima kan tekenen. Over het algemeen geen Bic pennen XD Die vlekken vaak XP Maar het zijn meestal wel reclame pennen...
Hoeveel eieren heb je op Gaia gevonden? Alles bij elkaar en dus ook je mules?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 20, 2009 3:51 pm
Dan zal ik de vraag maar beantwoorden, voor de 2e keer razz Momenteel heb ik wel 3(!) eieren biggrin
Wat is het eerste dat je nu gaat doen? (Na gaia)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 21, 2009 6:28 am
de paklijst aflopen om te kijken of ik wel alles heb, dan al het eten wat ik vandaag heb gekocht (choco koekjes, venco drop en maltesers 8D) ook nog even in m'n tas doen =)
wanneer was je voor het laatst in het buitenland, en waar?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 21, 2009 10:11 am
dat was denk ik frankrijk; vakantie. vendays-montalivet
welke sport vind je gaaf om te zien?/
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 28, 2009 1:56 am
I won't change to fit your man... American Football en ijshockey zien er altijd wel cool uit.
Wat vind je van Nederlandstalige muziek? Take me as I am.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 28, 2009 7:25 am
Nederpop kan erg leuk zijn, 'volksmuziek' en smartlappen vind ik erg NIET leuk XD Bløf is yay, Frans Bauer is nay.
Heb je een tuin en beschrijf hem eens? En als je geen tuin hebt, zou je een tuin willen en hoe zou die er dan uit zien?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 28, 2009 10:47 am
We hebben een tuin ok ehm; rechterrand is een heg waar je niet over heen k**t kijken (we wonen namelijk op een hoek, dus daar achter is de straat), aan de achterkant staat een schutting en 2 schuurtjes met rommel van de camping, tuinstoelen/tafels en zonnepanelen op het dakje. Aan de linker kant staan kleine boompjes (nu nog klein, wordt ooit ook een grote heg). We hebben vrij groten tegels beetje bruin/gele kleur, en een strook aarde eromheen waar allerlei plantjes in staan.. een wit bankje en tafeltje staan standaard in de tuin, veel springspinnen XD En oja we hebben een soort ton met regenwater, in de zomer dan zitten de goudvissen daarin (swinters binnen). =D
Zonder wat kan jij echt niet leven? Naast de primaire levensbehoeften.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 29, 2009 6:00 am
mijn honden, mijn familie, potlood en papier, mijn dromen
muis (computerding), touchpad of tablet?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 07, 2009 2:21 pm
Doe mij maar een muis smile Enige waar ik ervaring mee heb haha. Tenminste, touchpad van een laptop wel eens geprobeerd maar doe mij toch maar de ouderwetse muis!
Wat zit er in jouw tas?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 08, 2009 1:31 pm
notitieblokjes, pennen en koekjes XD
wat wil je graag hebben maar heb je niet?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 12, 2009 4:44 am
Een huis en krullen (haar) =D En zo kan ik eigenlijk nog wel honderd dingen opnoemen hihi.
Ik ga naar de Kruidvat en neem mee...?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 12, 2009 9:35 am
mijn portomonnee, anders vinden ze me niet aardig bij de kassa XD
hoeveel asprientjes verslijt je op jaarbasis?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |