|
|
|
|
Posted: Wed Sep 01, 2004 6:56 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 01, 2004 6:57 am
prrnill Valkyria86 prrnill: har du för dig då? Jag sitter och lyssnar på musik bara. 3nodding Du då? sitter och lyssnar på... halvbra musik >.< och tuggar på min percing xp vad är det som är bra då?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mr.J Chibi Strawberry Usch jag har ont i magen. :\ stackars du... VILL HA DINA HORN!!!!!! gonk Mina horn? Hohoh. whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Valkyria86 Mr.J nobody likes me... *känna sig iggad* jag o mina serier e ensamma.. *läser serier* naw, stackar så *fnittrar lite åt i smyg*
prrnill: har du för ig då? *rullar ihop en tidning o slår dej i huvet me den* ge FAN i att fnissa åt mej!!! crying crying crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Petsy Jo man överlever, som alltid.. Själv då? Jodå, det är helt ok. Förutom att jag har ont i huvudet.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 01, 2004 6:58 am
FrodoLouLou Förresten FilthyVarför undrade du om du hade sett gandiloulou eller moi?! eek whee Därför ni sa att ni sett mig. Och jag vet inte vilka ni var. sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 01, 2004 6:59 am
Chibi Strawberry Mr.J Chibi Strawberry Usch jag har ont i magen. :\ stackars du... VILL HA DINA HORN!!!!!! gonk Mina horn? Hohoh. whee JA! GE MIG DEEEEM!!! *börjar dra i hornen*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
prrnill Petsy Jo man överlever, som alltid.. Själv då? Jodå, det är helt ok. Förutom att jag har ont i huvudet. Välkommen i klubben >.> eller nåt, för det har jag med
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Valkyria86 prrnill Valkyria86 prrnill: har du för dig då? Jag sitter och lyssnar på musik bara. 3nodding Du då? sitter och lyssnar på... halvbra musik >.< och tuggar på min percing xp vad är det som är bra då? Okej, vad lyssnar du på då? Jag lyssnar på Within Temptation.. *ser überlycklig ut*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mr.J Chibi Strawberry Mr.J Chibi Strawberry Usch jag har ont i magen. :\ stackars du... VILL HA DINA HORN!!!!!! gonk Mina horn? Hohoh. whee JA! GE MIG DEEEEM!!! *börjar dra i hornen* Hmm.. Dra på du. :\
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Mr.J Valkyria86 Mr.J nobody likes me... *känna sig iggad* jag o mina serier e ensamma.. *läser serier* naw, stackar så *fnittrar lite åt i smyg*
prrnill: har du för ig då? *rullar ihop en tidning o slår dej i huvet me den* ge FAN i att fnissa åt mej!!! crying crying crying stressed här var vi våldsamma!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 01, 2004 7:00 am
Chibi Strawberry Mr.J Chibi Strawberry Mr.J Chibi Strawberry Usch jag har ont i magen. :\ stackars du... VILL HA DINA HORN!!!!!! gonk Mina horn? Hohoh. whee JA! GE MIG DEEEEM!!! *börjar dra i hornen* Hmm.. Dra på du. :\ gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 01, 2004 7:01 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 01, 2004 7:01 am
prrnill Valkyria86 prrnill Valkyria86 prrnill: har du för dig då? Jag sitter och lyssnar på musik bara. 3nodding Du då? sitter och lyssnar på... halvbra musik >.< och tuggar på min percing xp vad är det som är bra då? Okej, vad lyssnar du på då? Jag lyssnar på Within Temptation.. *ser überlycklig ut* ok, var du på gates och såg dem? för tillfället har jag bara en playlist med beseech, lite flaw, disturbed och på något udda sätt så verkar manson också bo i den >.< hans cover låtar..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|