|
|
|
|
Posted: Wed Sep 01, 2004 6:49 am
Petsy prrnill Petsy Många som kom då, men nu försvinner nog alla, JAG är ju här nu ninja Vare sig du vill eller inte så är jag nog kvar ett tag. blaugh Nooooo crying Ne skojja bara xp eek Ja, det hoppas jag att du gjorde. sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 01, 2004 6:50 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 01, 2004 6:50 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 01, 2004 6:51 am
They do it, they did it, they do it again...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 01, 2004 6:52 am
*vinkar tillbaks* hej smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 01, 2004 6:53 am
nobody likes me... *känna sig iggad* jag o mina serier e ensamma.. *läser serier*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Valkyria86 *vinkar tillbaks* hej smile hej hej 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
prrnill Petsy prrnill Petsy Många som kom då, men nu försvinner nog alla, JAG är ju här nu ninja Vare sig du vill eller inte så är jag nog kvar ett tag. blaugh Nooooo crying Ne skojja bara xp eek Ja, det hoppas jag att du gjorde. sweatdrop Det gjorde jag, SÅ elak är jag ju inte <.< .. Tror jag ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 01, 2004 6:54 am
Mr.J nobody likes me... *känna sig iggad* jag o mina serier e ensamma.. *läser serier* nammen, stackars då.... sad
prrnill: har du för dig då?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 01, 2004 6:54 am
Petsy prrnill Petsy prrnill Petsy Många som kom då, men nu försvinner nog alla, JAG är ju här nu ninja Vare sig du vill eller inte så är jag nog kvar ett tag. blaugh Nooooo crying Ne skojja bara xp eek Ja, det hoppas jag att du gjorde. sweatdrop Det gjorde jag, SÅ elak är jag ju inte <.< .. Tror jag ^^ Tror inte jag heller. ^.^ Så.. hur mås det?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 01, 2004 6:55 am
Usch jag har ont i magen. :\
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Valkyria86 prrnill: har du för dig då? Jag sitter och lyssnar på musik bara. 3nodding Du då?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mr.J nobody likes me... *känna sig iggad* jag o mina serier e ensamma.. *läser serier* naw, stackar så *fnittrar lite åt i smyg*
prrnill: har du för ig då?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 01, 2004 6:56 am
Chibi Strawberry Usch jag har ont i magen. :\ stackars du... VILL HA DINA HORN!!!!!! gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 01, 2004 6:56 am
prrnill Petsy prrnill Petsy prrnill Petsy Många som kom då, men nu försvinner nog alla, JAG är ju här nu ninja Vare sig du vill eller inte så är jag nog kvar ett tag. blaugh Nooooo crying Ne skojja bara xp eek Ja, det hoppas jag att du gjorde. sweatdrop Det gjorde jag, SÅ elak är jag ju inte <.< .. Tror jag ^^ Tror inte jag heller. ^.^ Så.. hur mås det? Jo man överlever, som alltid.. Själv då?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|