|
|
|
|
Posted: Sun Jul 03, 2011 2:11 pm
nou ja.. zoiets doe je toch niet XD
bah, binnenkort de verjaardag van m'n broer en dan die van mij e___e" (ja, ik heb geen zin in beide XD) ik zou eigenlijk wat moeten naaien *sighs* misschien, als er nog kaartjes zijn, er 2 probern te bemachtigen voor Abunai XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 04, 2011 5:40 am
Verkopen ze eindelijk goedkope pruiken bij die ene zaak met het bolle blauwe mannetje... en dan vind ik er geen mooie blauw bij zitten, of een mooi model XD maar het begin is er!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 04, 2011 10:43 am
ik beveel Gothic Lolita Wigs (dot com XD) aan, ze maken pruiken voor Lolita en Cosplay, maar het zijn hele mooie voor een degelijke prijs. (die ik op het oog heb is $56,- + $8,50 aan verzendkosten. in euro's is dat +/- 45) ik heb veel reviews gezien en er zijn veel positieve =) ze zijn ook op facebook, en als je vragen hebt beantwoorden ze die daar best snel. ik weet niet welke shade blauw je zoekt, maar ze hebben wel blauwe pruiken =)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 04, 2011 12:35 pm
Lol t is jammer dat ik niet met mijn eigen haar kan costplayen dat is mooi lang en rood maar niet rood genoeg sweatdrop dus ik draag een rode pruik biggrin
@ neo ik hoop je te zien op abunai biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 04, 2011 1:34 pm
En zo kom je nog eens een aparte signature tegen:  Weet iemand nog waar de originele fot vandaan komt? ;P
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 05, 2011 10:30 am
ik heb nu zelf echt besteld bij Gothic Lolita Wigs c: via FaceBook (omdat ik op de site een payment error kreeg), en op de invoice die ik kreeg, zag ik dat ik geen verzendkosten hoefde te betalen o. o Nu maar wachten @w@ op een split pruik roze x mint.
@ Loving~Dolphins ik heb net 2 kaartjes besteld (ik ga met m'n moeder XD ik kan zelf niet rijden en ik zet geen stap in openbaar vervoer XD), en ik hoop dat alles goed ging met de betaling XD (als ik het goed begreep krijg je een soort code om binnen te komen? e___e''.. dit is de eerste keer dat ik naar een con ga <.<"" ..) ik ga wel niet in cosplay XD maar ik denk gewoon in Fairy-kei en dan direct de pruik uitproberen =P
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 05, 2011 11:16 am
LeannaAnne En zo kom je nog eens een aparte signature tegen:  Weet iemand nog waar de originele fot vandaan komt? ;P Dat is toch van het WK? Was het niet de finale?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 07, 2011 5:16 am
Ja ik geloof het wel, die fotograaf heeft vast goed verdient aan die foto blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 07, 2011 9:44 am
ik ben 3-4 dagen weg. gaan jullie het zonder mij redden?
(vast wel, is altijd zo geweest, toch XD?)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 07, 2011 11:28 am
We gaan je wel missen hoor kitty en zien er naar uit op je terugkomst
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 11, 2011 4:05 am
ik ben er weeeeeeer!!
Nou, de guild is nog heel, altijd een plus XP
Missed you peeps!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 12, 2011 3:34 am
Neo Masamune-sama
@ Loving~Dolphins ik heb net 2 kaartjes besteld (ik ga met m'n moeder XD ik kan zelf niet rijden en ik zet geen stap in openbaar vervoer XD), en ik hoop dat alles goed ging met de betaling XD (als ik het goed begreep krijg je een soort code om binnen te komen? e___e''.. dit is de eerste keer dat ik naar een con ga <.<"" ..) ik ga wel niet in cosplay XD maar ik denk gewoon in Fairy-kei en dan direct de pruik uitproberen =PLol okay ik ga met een vriendin en met nog wat vrienden allemaal gecosplayed XD als groep. Voor mij is het ook de eerste keer naar een con dus ben benieuwd @ kitty yaaay je bent terug biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 12, 2011 10:02 am
Ik ben heel benieuwd hoe de Abunai zal gaan XD Altijd nerveus, ook al ben ik ergens al 30x geweest.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 12, 2011 10:26 am