|
|
|
|
Posted: Mon Jun 27, 2011 7:27 am
loving~dolphins Neo Masamune-sama *komt er weer bij* XD mijn laptop was kapot @w@ in de tussen tijd heb ik een kitten geadopteerd heart
heb ik veel gemist? XD *glomps* yaay Neo is back well ik heb wat gemist bij jou, je heb je username veranderd surprised en hier well niet veel denk sweatdrop aww hoe heet je kitten? en awww dat is vet iri als je laptop kapot is ja, ik ben blij dat ie gemaakt is XD ik heb het recent verandert.. *Sekaiichi Hatsukoi obsessed* (personage; Takano Masamune XD dus Masamune-sama)
ze heet Tsuki c:
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 27, 2011 7:35 am
Neo Masamune-sama ja, ik ben blij dat ie gemaakt is XD ik heb het recent verandert.. *Sekaiichi Hatsukoi obsessed* (personage; Takano Masamune XD dus Masamune-sama)
ze heet Tsuki c:
 Haha okay dat verklaart het wel ja en was is ze schattig 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 27, 2011 8:20 am
Cuteness! En welkom terug! Missed you!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 27, 2011 2:24 pm
Awh, die kitten is echt superschattig!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 28, 2011 12:48 am
Owkay wat gaan we verwachten met dat noodweer ik zie al een leuke donkere lucht aan komen maar t is nog bloedheet
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 28, 2011 12:49 am
Ja same here! Beetje afkoeling vind ik eigenlijk wel lekker (als ik maar wel eerst even mn was mag binnen halen)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 28, 2011 1:36 am
dankje biggrin
ik heb het ontzettend warm XD ik heb wel zin in regen, maar het onweer mag weg blijven XD ik haat heet weer scream
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 28, 2011 2:44 am
Lol t is vet grappig iedereen hier is het met me eens dat het moet afkoelen hihihi cool
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 28, 2011 2:47 am
yea... het regent... en nog steeds is het onzettend warm!!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 28, 2011 9:27 am
Welke regen er zijn een paar druppels gevalen stressed Nou maar hopen of het vanaaf wat wordt biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 28, 2011 12:15 pm
Nou, er was wat onweer en even wat regen... maar was hier die heisa nou om? En ook hier is het nog steeds warm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 28, 2011 1:39 pm
Okay hier heeft het wel ff hard geregend nu maar er hangt echt heel veel onweer hier nu
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 29, 2011 2:22 am
Het is afgekoeld heart maar het onweer irriteerde me gisteren XD -zo kon ik niet schrijven met een vriendin over msn ~verhaal~-
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 29, 2011 7:17 am
Het is idd afgekoeld maar dan loop ik alsnog te zweten op schiplhol (ik moest via schiphol reizen omdat de GVB staakt) maar goed ik had mijn trein gemist omdat ik naar vliegtuigen was wezen kijken XD met 2 vrienden was wel gezellig maar nu moesten we nog een half uur wachten we moesten allemaal dezelfde trein hebben XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 29, 2011 11:09 am
Wat een agressie toch weer buiten... Twee honden lopen los, gaan met elkaar op de vui- ehm, tanden, en die man loopt dat kleine jochie af te bekken?!
1. Waarom bekt die ouwe knar dat jochie van 8-10 jaar af? 2. Wat doen BEIDE honden los?! Dan vraag je toch om gedoe? Doe nou niet zo van 'mijn hond doet dat niet', want waar 2 honden vechten hebben 2 honden schuld. Honden hebben nu eenmaal territorium drang en willen hun baasje verdedigen van die andere hond. Gewoon beide honden aan de lijn. Ook beter voor de automobilisten, die dan NIET de schrik van hun leven krijgen als een hond spontaan oversteekt
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|