|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 10, 2011 10:13 am
br3akape te... veel... blijdschap.... wordt er emo van.... GROUPHUG!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 10, 2011 1:20 pm
kittyocean br3akape te... veel... blijdschap.... wordt er emo van.... GROUPHUG!!! GLOMPS heart heart heart heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 10, 2011 1:49 pm
loving~dolphins kittyocean br3akape te... veel... blijdschap.... wordt er emo van.... GROUPHUG!!! GLOMPS heart heart heart heart WERKT NIET crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 10, 2011 1:52 pm
br3akape loving~dolphins kittyocean br3akape te... veel... blijdschap.... wordt er emo van.... GROUPHUG!!! GLOMPS heart heart heart heart WERKT NIET crying Sorry cry
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 10, 2011 2:03 pm
loving~dolphins br3akape loving~dolphins kittyocean br3akape te... veel... blijdschap.... wordt er emo van.... GROUPHUG!!! GLOMPS heart heart heart heart WERKT NIET crying Sorry cry geen probleem... je deed je best stare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 10, 2011 2:05 pm
br3akape loving~dolphins br3akape loving~dolphins kittyocean br3akape te... veel... blijdschap.... wordt er emo van.... GROUPHUG!!! GLOMPS heart heart heart heart WERKT NIET crying Sorry cry geen probleem... je deed je best stare maar waarom kan je niet tegen zo veel blijdschap als je t niet wil vertellen of prive wilt houden mag je ook een pm zenden of niks zeggen wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 10, 2011 9:10 pm
loving~dolphins br3akape loving~dolphins br3akape loving~dolphins GLOMPS heart heart heart heart WERKT NIET crying Sorry cry geen probleem... je deed je best stare maar waarom kan je niet tegen zo veel blijdschap als je t niet wil vertellen of prive wilt houden mag je ook een pm zenden of niks zeggen wink ik ben niet zo goed met gevoelens van andere begrijpen, en ik ben iemand die alles wilt begrijpen. dus bij een heleboel blijdschap wat ik niet begrijp raak ik gewoon gedeprimeerd. heb ik altijd al gehad... sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 11, 2011 3:36 am
Aha! Kijk, dat snap ik. Ik ben namelijk compleet het tegenovergestelde. Als ik een wildvreemde zie huilen, moet ik ook bijna huilen. Voelt een wilvreemde zich rot, dan voel ik me ook rot (had dat in de tram gisteren, dame naast me werd gebeld vanwege een sterfgeval)
En dat zou ik ook wel eens wat minder willen! Ik bedoel, als iemand gelukkig is... waarom moet ik dan huilen?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 11, 2011 5:16 am
Ik begrijp je. Ik sluit me bij kitty aan, k heb precies t zelfde XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 12, 2011 12:44 pm
Ah, join the club dan XP We give away free cookies and hugs
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 12, 2011 2:02 pm
kittyocean Ah, join the club dan XP We give away free cookies and hugs idd wink 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 13, 2011 12:55 am
Wow, zojuist in de Dumpster Dive een Nitemare Sash gekregen O.o maar even de donator gePMed of hij zeker weet dat hij DAT wilde doneren O.o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 13, 2011 5:13 am
eek wow dat is best wel een dure item
Ik ruik lekker smile had een scrub gehad voor mijn verjaardag en vandaag gebruikt en ik ben nu lekker zacht en ruik heel lekker heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 14, 2011 10:22 am
Nog geen PM terug gehad dat het een vergissing was XD I guess I own a Nitemare Sash now XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|