|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 31, 2004 1:01 pm
jiminijon D0ppelganger jiminijon vill till den 3:e största innebandy cuppen! gonk Jaa... kom till mig... twisted näe man du kan ju gärna få se när vi spelar;P *du kan ju alltid få smaka efter varje match blaugh * Haha, joo. Jag kan heja på ditt lag. ;P *letar reda på cheerleader-dräkten och pom-poms*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 31, 2004 1:01 pm
Onödig Fakta: Jag bytte min Afk idag mot en Jacked Up Shirt! xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 31, 2004 1:02 pm
D0ppelganger Vi hade retat upp honom tillräckligt när vi snackat med folk på gatan... Från fjärde våningen. rolleyes Ajo. Det var ju inte så übersmart. o_O
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 31, 2004 1:03 pm
Nu försvinner jag, små människor! Tataaah!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 31, 2004 1:04 pm
D0ppelganger jiminijon D0ppelganger jiminijon vill till den 3:e största innebandy cuppen! gonk Jaa... kom till mig... twisted näe man du kan ju gärna få se när vi spelar;P *du kan ju alltid få smaka efter varje match blaugh * Haha, joo. Jag kan heja på ditt lag. ;P *letar reda på cheerleader-dräkten och pom-poms* w00t xd ni kan väl visa mig runt.. rolleyes
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 31, 2004 1:10 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 31, 2004 1:15 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 31, 2004 1:23 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 31, 2004 1:23 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 31, 2004 1:26 pm
*hoppa på* där är du ju! whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 31, 2004 1:30 pm
jiminijon *hoppa på* där är du ju! whee *vinglar till lite* Ja, här är jag. blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 31, 2004 1:32 pm
prrnill jiminijon *hoppa på* där är du ju! whee *vinglar till lite* Ja, här är jag. blaugh *hänga i armen* whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 31, 2004 1:34 pm
jiminijon prrnill jiminijon *hoppa på* där är du ju! whee *vinglar till lite* Ja, här är jag. blaugh *hänga i armen* whee Apa? wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 31, 2004 1:37 pm
prrnill jiminijon prrnill jiminijon *hoppa på* där är du ju! whee *vinglar till lite* Ja, här är jag. blaugh *hänga i armen* whee Apa? wink näe xp *krama* har du tråkigt?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 31, 2004 1:38 pm
jiminijon prrnill jiminijon prrnill jiminijon *hoppa på* där är du ju! whee *vinglar till lite* Ja, här är jag. blaugh *hänga i armen* whee Apa? wink näe xp *krama* har du tråkigt? Ja, grymt. sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|