|
|
|
|
Posted: Sun Jun 05, 2011 2:43 pm
Alphonse Grayven loving~dolphins Alphonse Grayven Moet misschien maar in therapie dan xD. Maar fruit eten is toch gezond! xD. Ja dat soort dingen slokken altijd geld op =P. Ik denk dat je comp naar therapie moet XD Ehm dit fruit niet schatjuh *pets head* I know o well krijg nu ook weer geld en spullen ben bijna jarig smile *computer zit op een bankje* "En hoe voelt u zich hierbij?" xD. Jammer, het zag er nog wel zo lekker uit xD. Verjaardagen komen altijd net op tijd wink . computer: geen idee..... shrink: en hoe voelt u zich hierbij? XD Aw *gives cookie* Tja behalve als de rest om je heen ook jarig is sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 06, 2011 3:52 am
waarom is het zo vies klef buiten en ben ik zo vreselijk moe?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 07, 2011 2:16 am
loving~dolphins Alphonse Grayven loving~dolphins Alphonse Grayven Moet misschien maar in therapie dan xD. Maar fruit eten is toch gezond! xD. Ja dat soort dingen slokken altijd geld op =P. Ik denk dat je comp naar therapie moet XD Ehm dit fruit niet schatjuh *pets head* I know o well krijg nu ook weer geld en spullen ben bijna jarig smile *computer zit op een bankje* "En hoe voelt u zich hierbij?" xD. Jammer, het zag er nog wel zo lekker uit xD. Verjaardagen komen altijd net op tijd wink . computer: geen idee..... shrink: en hoe voelt u zich hierbij? XD Aw *gives cookie* Tja behalve als de rest om je heen ook jarig is sweatdrop Volgens mij gaat dat lang duren zo xD. "Hoe voelt u zich hierbij?" computer: "beep" xD. Yay, ongezonde koekjes! Beter! =D. Hm, ja, dan komt het er aan een kant in en gaat het er aan de andere kant weer uit o_o.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 07, 2011 2:46 am
Alphonse Grayven Volgens mij gaat dat lang duren zo xD. "Hoe voelt u zich hierbij?" computer: "beep" xD. Yay, ongezonde koekjes! Beter! =D. Hm, ja, dan komt het er aan een kant in en gaat het er aan de andere kant weer uit o_o. Hahahahaha ja idd Uhuh of wil je taart XD ben toch jarig 3nodding Jup maar er gaat meer uit dan dat ik binnen krijg aangezien er 4 mensen rond mijn verjaardag jarig zijn sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 07, 2011 6:39 am
Mijn eerste entry in The Avatar Arenas! Zou het super vinden als jullie even willen voten en commenten ;D heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 07, 2011 10:44 am
loving~dolphins Alphonse Grayven Volgens mij gaat dat lang duren zo xD. "Hoe voelt u zich hierbij?" computer: "beep" xD. Yay, ongezonde koekjes! Beter! =D. Hm, ja, dan komt het er aan een kant in en gaat het er aan de andere kant weer uit o_o. Hahahahaha ja idd Uhuh of wil je taart XD ben toch jarig 3nodding Jup maar er gaat meer uit dan dat ik binnen krijg aangezien er 4 mensen rond mijn verjaardag jarig zijn sweatdrop *strooit confetti en serpetine* Woohoo! Congratz!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 07, 2011 2:07 pm
kittyocean *strooit confetti en serpetine* Woohoo! Congratz!! Thank you heart heart heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 08, 2011 3:00 am
loving~dolphins Alphonse Grayven Volgens mij gaat dat lang duren zo xD. "Hoe voelt u zich hierbij?" computer: "beep" xD. Yay, ongezonde koekjes! Beter! =D. Hm, ja, dan komt het er aan een kant in en gaat het er aan de andere kant weer uit o_o. Hahahahaha ja idd Uhuh of wil je taart XD ben toch jarig 3nodding Jup maar er gaat meer uit dan dat ik binnen krijg aangezien er 4 mensen rond mijn verjaardag jarig zijn sweatdrop Nou ben ik te laat, is zeker al de taart op =(. Toch nog gefeliciteerd! Hoop dat je niet al te arm wordt xD.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 08, 2011 6:28 am
Alphonse Grayven loving~dolphins Alphonse Grayven Volgens mij gaat dat lang duren zo xD. "Hoe voelt u zich hierbij?" computer: "beep" xD. Yay, ongezonde koekjes! Beter! =D. Hm, ja, dan komt het er aan een kant in en gaat het er aan de andere kant weer uit o_o. Hahahahaha ja idd Uhuh of wil je taart XD ben toch jarig 3nodding Jup maar er gaat meer uit dan dat ik binnen krijg aangezien er 4 mensen rond mijn verjaardag jarig zijn sweatdrop Nou ben ik te laat, is zeker al de taart op =(. Toch nog gefeliciteerd! Hoop dat je niet al te arm wordt xD. Aw ja idd de taart is op sad ik had het al zondag geviert XD dus ja dan is het wel op nu XD maar thanks XD En well ik ben vandaag een stuk armer geworden aangezien de auto 2 nieuwe banden nodig had sweatdrop dat kost je echt een rib uit je lijf
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 08, 2011 1:15 pm
loving~dolphins kittyocean *strooit confetti en serpetine* Woohoo! Congratz!! Thank you heart heart heart * geeft een nieuwe taart, zodat Alphonse er ook van mag genieten*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 08, 2011 1:39 pm
kittyocean loving~dolphins kittyocean *strooit confetti en serpetine* Woohoo! Congratz!! Thank you heart heart heart * geeft een nieuwe taart, zodat Alphonse er ook van mag genieten* Oh thank you heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 08, 2011 2:37 pm
kittyocean loving~dolphins kittyocean *strooit confetti en serpetine* Woohoo! Congratz!! Thank you heart heart heart * geeft een nieuwe taart, zodat Alphonse er ook van mag genieten* Taart! =D. Wat geweldig! *geniet er van* xD.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 09, 2011 11:13 am
Yay! Ik ben blij dat jullie blij zijn, dat maakt mij blij! *weet verder niets nuttigs te zeggen*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 10, 2011 7:01 am
lol kitty is blij dat wij blij zijn maar dat maakt mij ook weer blij ^.~
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 10, 2011 7:35 am
te... veel... blijdschap.... wordt er emo van....
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|