|
|
|
|
Posted: Tue Aug 31, 2004 12:39 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 31, 2004 12:41 pm
D0ppelganger Mjo. Förutom galningen som cyklade omkring och lät som en tecknad figur. :S Och Berndt är en LIMPA! Behöver man säga mer? xd heart Och DÄR slutade jag tro att tyskar var normala. xp Absolut inte. Det säger sig själv. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 31, 2004 12:42 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 31, 2004 12:42 pm
prrnill Mr.J D0ppelganger prrnill D0ppelganger prrnill *börjar dansa omkring* whee Sehr gut, Prrnill! Und jetz... Bück Dich. twisted Bück Dich? eek Jaa... Bück Dich. domokun jag tror hon vill ha en översättning hörru... sweatdrop Jag vet mkt väl att det betyder Böj dig. och jag vet vad d0ppel menar med det också, är jag rädd. blaugh I'm teh kink, yo. *halo*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 31, 2004 12:46 pm
Chibi Strawberry Och DÄR slutade jag tro att tyskar var normala. xp Absolut inte. Det säger sig själv. 3nodding Äsch, bara för att grabbarna på samma hotel ville ha strippshow och stoppa upp flaskor i onämnbara ställen. rolleyes Bernd är grymheten utan armar!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 31, 2004 12:46 pm
D0ppelganger prrnill Mr.J D0ppelganger prrnill D0ppelganger prrnill *börjar dansa omkring* whee Sehr gut, Prrnill! Und jetz... Bück Dich. twisted Bück Dich? eek Jaa... Bück Dich. domokun jag tror hon vill ha en översättning hörru... sweatdrop Jag vet mkt väl att det betyder Böj dig. och jag vet vad d0ppel menar med det också, är jag rädd. blaugh I'm teh kink, yo. *halo* I know you are.. blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 31, 2004 12:49 pm
D0ppelganger Äsch, bara för att grabbarna på samma hotel ville ha strippshow och stoppa upp flaskor i onämnbara ställen. rolleyes Bernd är grymheten utan armar! Det kanske hade varit nåt att se. ._. razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 31, 2004 12:53 pm
Good. Now, Bück dich? Bitte? *kommer in på en ny låt* Bitte lass mich, lass mich dein slave sein!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 31, 2004 12:55 pm
vill till den 3:e största innebandy cuppen! gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Chibi Strawberry Det kanske hade varit nåt att se. ._. razz Hade faktiskt viljat se det, men receptionisten hade nog kastat ut oss då. Och HAN var läskig, kan jag säga. .__.'
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 31, 2004 12:56 pm
jiminijon vill till den 3:e största innebandy cuppen! gonk Jaa... kom till mig... twisted
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 31, 2004 12:58 pm
D0ppelganger jiminijon vill till den 3:e största innebandy cuppen! gonk Jaa... kom till mig... twisted näe man du kan ju gärna få se när vi spelar;P *du kan ju alltid få smaka efter varje match blaugh *
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 31, 2004 12:59 pm
D0ppelganger Hade faktiskt viljat se det, men receptionisten hade nog kastat ut oss då. Och HAN var läskig, kan jag säga. .__.' Damn. -.- Sådana saker ska man ju inte missa. Synd. :\
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 31, 2004 1:00 pm
Chibi Strawberry Damn. -.- Sådana saker ska man ju inte missa. Synd. :\ Vi hade retat upp honom tillräckligt när vi snackat med folk på gatan... Från fjärde våningen. rolleyes
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|