|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 02, 2011 11:50 am
Alphonse Grayven Helaas, nope o_o. Heb m'n gebrekkige PC verlaten voor m'n laptop, misschien was die zo jaloers dat hij m'n laptop heeft vergiftigd xD. Mijn enige donatie op dat gebied is dat ik een keer DNA uit een kiwi heb gehaald xD. Hoop dat het lukt allemaal! Aw ik heb nooit een normale PC gehad teminste wel en hele oude maar die heeft mijn laptop nooit gezien XD, Wij gebruiken wat duurdere technieken denk XD en het is nu nog wachten op de sequencing van een extern bedrijf smile en laat me raden met Vodka, zout en keuken of toiletpapier XD EDIT: @ dianda: aw dat is echt iri miss maar eens bellen naar t bedrijf waar je hem bekocht wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 03, 2011 2:16 am
loving~dolphins Alphonse Grayven Helaas, nope o_o. Heb m'n gebrekkige PC verlaten voor m'n laptop, misschien was die zo jaloers dat hij m'n laptop heeft vergiftigd xD. Mijn enige donatie op dat gebied is dat ik een keer DNA uit een kiwi heb gehaald xD. Hoop dat het lukt allemaal! Aw ik heb nooit een normale PC gehad teminste wel en hele oude maar die heeft mijn laptop nooit gezien XD, Wij gebruiken wat duurdere technieken denk XD en het is nu nog wachten op de sequencing van een extern bedrijf smile en laat me raden met Vodka, zout en keuken of toiletpapier XD EDIT: @ dianda: aw dat is echt iri miss maar eens bellen naar t bedrijf waar je hem bekocht wink Misschien maar beter ook, ze kunnen zo gevoelig zijn wink . Waarschijnlijk ja, want ik was iets van 7 jaar oud xD. Weet niet of ze een zeven jaar oud kind onwetend Vodka zouden geven, maar ach, het was in Amsterdam dus alles kan xD.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 03, 2011 7:23 am
Alphonse Grayven loving~dolphins Alphonse Grayven Helaas, nope o_o. Heb m'n gebrekkige PC verlaten voor m'n laptop, misschien was die zo jaloers dat hij m'n laptop heeft vergiftigd xD. Mijn enige donatie op dat gebied is dat ik een keer DNA uit een kiwi heb gehaald xD. Hoop dat het lukt allemaal! Aw ik heb nooit een normale PC gehad teminste wel en hele oude maar die heeft mijn laptop nooit gezien XD, Wij gebruiken wat duurdere technieken denk XD en het is nu nog wachten op de sequencing van een extern bedrijf smile en laat me raden met Vodka, zout en keuken of toiletpapier XD Misschien maar beter ook, ze kunnen zo gevoelig zijn wink . Waarschijnlijk ja, want ik was iets van 7 jaar oud xD. Weet niet of ze een zeven jaar oud kind onwetend Vodka zouden geven, maar ach, het was in Amsterdam dus alles kan xD. Aw dus je denkt dat je zijn gevoelens heb gekrenkt XD Lol dat zou een goede zijn en idd in amsterdam kan echt alles sweatdrop Plof toen had ik heel veel geld uitgegeven
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 03, 2011 10:54 am
kan iemand even die zon uitzetten??? over een uurtje mag hij wel weer aan
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 03, 2011 1:42 pm
kittyocean kan iemand even die zon uitzetten??? over een uurtje mag hij wel weer aan k heb het ook al geprobeerd maar t wilde niet crying vind jij het ook zo klef allemaal
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 03, 2011 2:35 pm
kittyocean kan iemand even die zon uitzetten??? over een uurtje mag hij wel weer aan Denk dat ik het knopje gevonden heb ;D. Zet de zon morgen wel weer aan!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 03, 2011 2:38 pm
loving~dolphins Alphonse Grayven loving~dolphins Alphonse Grayven Helaas, nope o_o. Heb m'n gebrekkige PC verlaten voor m'n laptop, misschien was die zo jaloers dat hij m'n laptop heeft vergiftigd xD. Mijn enige donatie op dat gebied is dat ik een keer DNA uit een kiwi heb gehaald xD. Hoop dat het lukt allemaal! Aw ik heb nooit een normale PC gehad teminste wel en hele oude maar die heeft mijn laptop nooit gezien XD, Wij gebruiken wat duurdere technieken denk XD en het is nu nog wachten op de sequencing van een extern bedrijf smile en laat me raden met Vodka, zout en keuken of toiletpapier XD Misschien maar beter ook, ze kunnen zo gevoelig zijn wink . Waarschijnlijk ja, want ik was iets van 7 jaar oud xD. Weet niet of ze een zeven jaar oud kind onwetend Vodka zouden geven, maar ach, het was in Amsterdam dus alles kan xD. Aw dus je denkt dat je zijn gevoelens heb gekrenkt XD Lol dat zou een goede zijn en idd in amsterdam kan echt alles sweatdrop Plof toen had ik heel veel geld uitgegeven Denk het ja, hij wil me laten zien wat ik mis zonder hem ofzo xD. "Kinderen, niet van je experiment drinken!" xD. Oh jee, heeft iets je geld allemaal opgegeten? o_o.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 04, 2011 4:18 am
Alphonse Grayven kittyocean kan iemand even die zon uitzetten??? over een uurtje mag hij wel weer aan Denk dat ik het knopje gevonden heb ;D. Zet de zon morgen wel weer aan! volgende keer graag pas om 9:00 aanzetten en niet om 5:00... maar dank je voor het uitzetten =D Word gewaardeerd!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 04, 2011 5:36 am
Alphonse Grayven loving~dolphins Alphonse Grayven loving~dolphins Alphonse Grayven Helaas, nope o_o. Heb m'n gebrekkige PC verlaten voor m'n laptop, misschien was die zo jaloers dat hij m'n laptop heeft vergiftigd xD. Mijn enige donatie op dat gebied is dat ik een keer DNA uit een kiwi heb gehaald xD. Hoop dat het lukt allemaal! Aw ik heb nooit een normale PC gehad teminste wel en hele oude maar die heeft mijn laptop nooit gezien XD, Wij gebruiken wat duurdere technieken denk XD en het is nu nog wachten op de sequencing van een extern bedrijf smile en laat me raden met Vodka, zout en keuken of toiletpapier XD Misschien maar beter ook, ze kunnen zo gevoelig zijn wink . Waarschijnlijk ja, want ik was iets van 7 jaar oud xD. Weet niet of ze een zeven jaar oud kind onwetend Vodka zouden geven, maar ach, het was in Amsterdam dus alles kan xD. Aw dus je denkt dat je zijn gevoelens heb gekrenkt XD Lol dat zou een goede zijn en idd in amsterdam kan echt alles sweatdrop Plof toen had ik heel veel geld uitgegeven Denk het ja, hij wil me laten zien wat ik mis zonder hem ofzo xD. "Kinderen, niet van je experiment drinken!" xD. Oh jee, heeft iets je geld allemaal opgegeten? o_o. Bijna een relatie probleem XD Whahahahahahaha eet niet van die kiwi kindjes razz Ja de geld automaten XD Maar heb wel een aantal leuke shirts kunnen kopen XD er was braderie in zaandam dus ja....
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 04, 2011 2:37 pm
kittyocean Alphonse Grayven kittyocean kan iemand even die zon uitzetten??? over een uurtje mag hij wel weer aan Denk dat ik het knopje gevonden heb ;D. Zet de zon morgen wel weer aan! volgende keer graag pas om 9:00 aanzetten en niet om 5:00... maar dank je voor het uitzetten =D Word gewaardeerd!! De zon heeft me voor straf verbrand vandaag =(.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 05, 2011 3:01 am
Alphonse Grayven kittyocean Alphonse Grayven kittyocean kan iemand even die zon uitzetten??? over een uurtje mag hij wel weer aan Denk dat ik het knopje gevonden heb ;D. Zet de zon morgen wel weer aan! volgende keer graag pas om 9:00 aanzetten en niet om 5:00... maar dank je voor het uitzetten =D Word gewaardeerd!! De zon heeft me voor straf verbrand vandaag =(. Wat gemeen! Maar de zon heeft wel spijt hoor. Heb hem al de hele ochtend niet gezien en hij huilt regenbuien met tranen voor je!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 05, 2011 4:42 am
loving~dolphins Alphonse Grayven loving~dolphins Alphonse Grayven loving~dolphins Alphonse Grayven Helaas, nope o_o. Heb m'n gebrekkige PC verlaten voor m'n laptop, misschien was die zo jaloers dat hij m'n laptop heeft vergiftigd xD. Mijn enige donatie op dat gebied is dat ik een keer DNA uit een kiwi heb gehaald xD. Hoop dat het lukt allemaal! Aw ik heb nooit een normale PC gehad teminste wel en hele oude maar die heeft mijn laptop nooit gezien XD, Wij gebruiken wat duurdere technieken denk XD en het is nu nog wachten op de sequencing van een extern bedrijf smile en laat me raden met Vodka, zout en keuken of toiletpapier XD Misschien maar beter ook, ze kunnen zo gevoelig zijn wink . Waarschijnlijk ja, want ik was iets van 7 jaar oud xD. Weet niet of ze een zeven jaar oud kind onwetend Vodka zouden geven, maar ach, het was in Amsterdam dus alles kan xD. Aw dus je denkt dat je zijn gevoelens heb gekrenkt XD Lol dat zou een goede zijn en idd in amsterdam kan echt alles sweatdrop Plof toen had ik heel veel geld uitgegeven Denk het ja, hij wil me laten zien wat ik mis zonder hem ofzo xD. "Kinderen, niet van je experiment drinken!" xD. Oh jee, heeft iets je geld allemaal opgegeten? o_o. Bijna een relatie probleem XD Whahahahahahaha eet niet van die kiwi kindjes razz Ja de geld automaten XD Maar heb wel een aantal leuke shirts kunnen kopen XD er was braderie in zaandam dus ja.... Moet misschien maar in therapie dan xD. Maar fruit eten is toch gezond! xD. Ja dat soort dingen slokken altijd geld op =P.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 05, 2011 9:18 am
kittyocean Alphonse Grayven kittyocean Alphonse Grayven kittyocean kan iemand even die zon uitzetten??? over een uurtje mag hij wel weer aan Denk dat ik het knopje gevonden heb ;D. Zet de zon morgen wel weer aan! volgende keer graag pas om 9:00 aanzetten en niet om 5:00... maar dank je voor het uitzetten =D Word gewaardeerd!! De zon heeft me voor straf verbrand vandaag =(. Wat gemeen! Maar de zon heeft wel spijt hoor. Heb hem al de hele ochtend niet gezien en hij huilt regenbuien met tranen voor je! Zijn de plantjes ook meteen weer blij met me =P.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 05, 2011 2:11 pm
Alphonse Grayven Moet misschien maar in therapie dan xD. Maar fruit eten is toch gezond! xD. Ja dat soort dingen slokken altijd geld op =P. Ik denk dat je comp naar therapie moet XD Ehm dit fruit niet schatjuh *pets head* I know o well krijg nu ook weer geld en spullen ben bijna jarig smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 05, 2011 2:39 pm
loving~dolphins Alphonse Grayven Moet misschien maar in therapie dan xD. Maar fruit eten is toch gezond! xD. Ja dat soort dingen slokken altijd geld op =P. Ik denk dat je comp naar therapie moet XD Ehm dit fruit niet schatjuh *pets head* I know o well krijg nu ook weer geld en spullen ben bijna jarig smile *computer zit op een bankje* "En hoe voelt u zich hierbij?" xD. Jammer, het zag er nog wel zo lekker uit xD. Verjaardagen komen altijd net op tijd wink .
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|