|
|
|
|
Posted: Tue Aug 31, 2004 12:32 pm
prrnill jiminijon prrnill jiminijon prrnill jiminijon det försår jag (: det gör ont i benet sad Ajdå, det var inte bra. näe.. sad *tittar närmre på benet*... *skakar på huvudet* ser inte bra ut. sad kan du hjälpa mig så jag kan sätta mig i soffan? sad *nickar* Sure. *lyfter upp och lägger ner honom bland en massa kuddar* 3nodding tack*krama*är det brutet? sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 31, 2004 12:32 pm
Mr.J *vaknar* nä nu ska jag upp!! *reser sig vacklar till och faller framåt, slår huvet i golvet o svimmar* ......... eek Nu får du ju nästan skylla dig själv..! *Drar upp och sätter honom på en stol*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 31, 2004 12:33 pm
Silence_P TessiTuss Var det någon som är inne nu som var på visningen i lördags? *räcker Upp Handen* Jag va där! jag var också där men jag tror inte att jag såg dig eller jag vet inte.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 31, 2004 12:33 pm
D0ppelganger Njaa, de flesta är schyssta. 3nodding Berndt till vänster. 4laugh : http://www.bernddasbrot.com/gallerie/schatulle/hella.jpg Jaha. På så vis. whee Woah. o_O Vilken beauty. razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 31, 2004 12:34 pm
D0ppelganger prrnill *börjar dansa omkring* whee Sehr gut, Prrnill! Und jetz... Bück Dich. twisted Bück Dich? eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 31, 2004 12:34 pm
prrnill Mr.J *vaknar* nä nu ska jag upp!! *reser sig vacklar till och faller framåt, slår huvet i golvet o svimmar* ......... eek Nu får du ju nästan skylla dig själv..! *Drar upp och sätter honom på en stol**vaknar upp* öööööööhhhh.... va hände..... *vinglar till soffan där jijjimon ligger* SOOOOVA!!!!! *somnar innan kuddarna vidrörs*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 31, 2004 12:35 pm
jiminijon prrnill jiminijon prrnill jiminijon prrnill jiminijon det försår jag (: det gör ont i benet sad Ajdå, det var inte bra. näe.. sad *tittar närmre på benet*... *skakar på huvudet* ser inte bra ut. sad kan du hjälpa mig så jag kan sätta mig i soffan? sad *nickar* Sure. *lyfter upp och lägger ner honom bland en massa kuddar* 3nodding tack*krama*är det brutet? sad Så farligt är det nog inte. Det går nog över.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Hej! biggrin biggrin biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
prrnill D0ppelganger prrnill *börjar dansa omkring* whee Sehr gut, Prrnill! Und jetz... Bück Dich. twisted Bück Dich? eek Jaa... Bück Dich. domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 31, 2004 12:36 pm
Mr.J prrnill Mr.J *vaknar* nä nu ska jag upp!! *reser sig vacklar till och faller framåt, slår huvet i golvet o svimmar* ......... eek Nu får du ju nästan skylla dig själv..! *Drar upp och sätter honom på en stol**vaknar upp* öööööööhhhh.... va hände..... *vinglar till soffan där jijjimon ligger* SOOOOVA!!!!! *somnar innan kuddarna vidrörs* Godnatt då. 3nodding *smyger iväg*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 31, 2004 12:37 pm
D0ppelganger prrnill D0ppelganger prrnill *börjar dansa omkring* whee Sehr gut, Prrnill! Und jetz... Bück Dich. twisted Bück Dich? eek Jaa... Bück Dich. domokun jag tror hon vill ha en översättning hörru... sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 31, 2004 12:37 pm
prrnill jiminijon prrnill jiminijon prrnill jiminijon prrnill jiminijon det försår jag (: det gör ont i benet sad Ajdå, det var inte bra. näe.. sad *tittar närmre på benet*... *skakar på huvudet* ser inte bra ut. sad kan du hjälpa mig så jag kan sätta mig i soffan? sad *nickar* Sure. *lyfter upp och lägger ner honom bland en massa kuddar* 3nodding tack*krama*är det brutet? sad Så farligt är det nog inte. Det går nog över. okey (: *pet*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 31, 2004 12:38 pm
Chibi Strawberry Jaha. På så vis. whee Woah. o_O Vilken beauty. razz Mjo. Förutom galningen som cyklade omkring och lät som en tecknad figur. :S Och Berndt är en LIMPA! Behöver man säga mer? xd heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
prrnill Mr.J prrnill Mr.J *vaknar* nä nu ska jag upp!! *reser sig vacklar till och faller framåt, slår huvet i golvet o svimmar* ......... eek Nu får du ju nästan skylla dig själv..! *Drar upp och sätter honom på en stol**vaknar upp* öööööööhhhh.... va hände..... *vinglar till soffan där jijjimon ligger* SOOOOVA!!!!! *somnar innan kuddarna vidrörs* Godnatt då. 3nodding *smyger iväg* *går i sömen ut ur butiken* nääääääää folk nu orka ja inte mer.... nu ska ja dra... herrå.. (mumlar rätt långa meningar i sömnen lr va säger ni?? blaugh )
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mr.J D0ppelganger prrnill D0ppelganger prrnill *börjar dansa omkring* whee Sehr gut, Prrnill! Und jetz... Bück Dich. twisted Bück Dich? eek Jaa... Bück Dich. domokun jag tror hon vill ha en översättning hörru... sweatdrop Jag vet mkt väl att det betyder Böj dig. och jag vet vad d0ppel menar med det också, är jag rädd. blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|