|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 30, 2011 1:27 pm
loving~dolphins Alphonse Grayven loving~dolphins Alphonse Grayven loving~dolphins O nutteloze feitjes dat ken ik XD maar ze zijn altijd leuk om te weten wink Inderdaad, soms leuker dan de dingen die wel van pas komen xD. Uhuh helemaal me eens XD Ehm hoe was je weekend? Oh wel goed hoor, had een jarige tante dus dat werd een familie etentje =P. Jij nog iets leuks gedaan? =D Eh werken sweatdrop naar mijn pa geweest die had zijn voet weer eens gebroken gonk hij heeft al niet zo veel kracht (door zijn spierziekte) verder was het niet heel interessant O jee, dat klinkt niet best o_o. Sterkte!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 30, 2011 1:31 pm
Alphonse Grayven loving~dolphins Alphonse Grayven loving~dolphins Alphonse Grayven loving~dolphins O nutteloze feitjes dat ken ik XD maar ze zijn altijd leuk om te weten wink Inderdaad, soms leuker dan de dingen die wel van pas komen xD. Uhuh helemaal me eens XD Ehm hoe was je weekend? Oh wel goed hoor, had een jarige tante dus dat werd een familie etentje =P. Jij nog iets leuks gedaan? =D Eh werken sweatdrop naar mijn pa geweest die had zijn voet weer eens gebroken gonk hij heeft al niet zo veel kracht (door zijn spierziekte) verder was het niet heel interessant O jee, dat klinkt niet best o_o. Sterkte! Ik ben er mee opgegroeid maar na de scheiding van mijn ouders is het niet echt op vooruit gegaan, gelukkig woon ik bij geen van bijden ik zou gek worden denk....
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 30, 2011 1:36 pm
loving~dolphins Alphonse Grayven loving~dolphins Alphonse Grayven loving~dolphins Uhuh helemaal me eens XD Ehm hoe was je weekend? Oh wel goed hoor, had een jarige tante dus dat werd een familie etentje =P. Jij nog iets leuks gedaan? =D Eh werken sweatdrop naar mijn pa geweest die had zijn voet weer eens gebroken gonk hij heeft al niet zo veel kracht (door zijn spierziekte) verder was het niet heel interessant O jee, dat klinkt niet best o_o. Sterkte! Ik ben er mee opgegroeid maar na de scheiding van mijn ouders is het niet echt op vooruit gegaan, gelukkig woon ik bij geen van bijden ik zou gek worden denk.... Mja kan ik me voorstellen o_o. Waar woon je nu? ^_^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 30, 2011 1:41 pm
Alphonse Grayven loving~dolphins Alphonse Grayven loving~dolphins Alphonse Grayven loving~dolphins Uhuh helemaal me eens XD Ehm hoe was je weekend? Oh wel goed hoor, had een jarige tante dus dat werd een familie etentje =P. Jij nog iets leuks gedaan? =D Eh werken sweatdrop naar mijn pa geweest die had zijn voet weer eens gebroken gonk hij heeft al niet zo veel kracht (door zijn spierziekte) verder was het niet heel interessant O jee, dat klinkt niet best o_o. Sterkte! Ik ben er mee opgegroeid maar na de scheiding van mijn ouders is het niet echt op vooruit gegaan, gelukkig woon ik bij geen van bijden ik zou gek worden denk.... Mja kan ik me voorstellen o_o. Waar woon je nu? ^_^ In een gezin dat me had opgevangen nadat het finaal is fout gegaan bij mijn moeder, en wat eigenlijk mijn pleeggezin is, maar ik kende deze mensen al en mijn beste vriendin woont hier dus ja XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 31, 2011 10:36 am
^ beetje laat, niet minder gewenst: sterkte
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 01, 2011 1:34 am
loving~dolphins Alphonse Grayven loving~dolphins Alphonse Grayven loving~dolphins Eh werken sweatdrop naar mijn pa geweest die had zijn voet weer eens gebroken gonk hij heeft al niet zo veel kracht (door zijn spierziekte) verder was het niet heel interessant O jee, dat klinkt niet best o_o. Sterkte! Ik ben er mee opgegroeid maar na de scheiding van mijn ouders is het niet echt op vooruit gegaan, gelukkig woon ik bij geen van bijden ik zou gek worden denk.... Mja kan ik me voorstellen o_o. Waar woon je nu? ^_^ In een gezin dat me had opgevangen nadat het finaal is fout gegaan bij mijn moeder, en wat eigenlijk mijn pleeggezin is, maar ik kende deze mensen al en mijn beste vriendin woont hier dus ja XD Fijn dat je die mensen wel al kende dan ^_^. Hm, m'n smiley kreeg bijna dubbele ogen, volgens mij is er iets even flink mis met m'n keyboard o_o.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 01, 2011 7:46 am
Alphonse Grayven loving~dolphins Alphonse Grayven loving~dolphins Alphonse Grayven loving~dolphins Eh werken sweatdrop naar mijn pa geweest die had zijn voet weer eens gebroken gonk hij heeft al niet zo veel kracht (door zijn spierziekte) verder was het niet heel interessant O jee, dat klinkt niet best o_o. Sterkte! Ik ben er mee opgegroeid maar na de scheiding van mijn ouders is het niet echt op vooruit gegaan, gelukkig woon ik bij geen van bijden ik zou gek worden denk.... Mja kan ik me voorstellen o_o. Waar woon je nu? ^_^ In een gezin dat me had opgevangen nadat het finaal is fout gegaan bij mijn moeder, en wat eigenlijk mijn pleeggezin is, maar ik kende deze mensen al en mijn beste vriendin woont hier dus ja XD Fijn dat je die mensen wel al kende dan ^_^. Hm, m'n smiley kreeg bijna dubbele ogen, volgens mij is er iets even flink mis met m'n keyboard o_o. Uhuh ^.^ . Eh werkt ie op batterijen? Lol. En yaaaaaaaaaaaaaaaay eindelijk is een PCR met mijn eigen DNA gelukt smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 01, 2011 12:25 pm
^ volgende stap is jezelf klonen zodat die je huiswerk kan maken?
(al heb ik het vermoeden dat jij erg tegen klonen bent XP)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 01, 2011 1:40 pm
loving~dolphins Alphonse Grayven loving~dolphins Alphonse Grayven loving~dolphins Ik ben er mee opgegroeid maar na de scheiding van mijn ouders is het niet echt op vooruit gegaan, gelukkig woon ik bij geen van bijden ik zou gek worden denk.... Mja kan ik me voorstellen o_o. Waar woon je nu? ^_^ In een gezin dat me had opgevangen nadat het finaal is fout gegaan bij mijn moeder, en wat eigenlijk mijn pleeggezin is, maar ik kende deze mensen al en mijn beste vriendin woont hier dus ja XD Fijn dat je die mensen wel al kende dan ^_^. Hm, m'n smiley kreeg bijna dubbele ogen, volgens mij is er iets even flink mis met m'n keyboard o_o. Uhuh ^.^ . Eh werkt ie op batterijen? Lol. En yaaaaaaaaaaaaaaaay eindelijk is een PCR met mijn eigen DNA gelukt smile Nee, zit in m'n laptop, daarom is het zo vervelend xD. Was het lastig?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 01, 2011 1:52 pm
Godver, k**camera. stare
Onnozel ding doet het niet meer.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 01, 2011 3:04 pm
Alphonse Grayven loving~dolphins Uhuh ^.^ . Eh werkt ie op batterijen? Lol. En yaaaaaaaaaaaaaaaay eindelijk is een PCR met mijn eigen DNA gelukt smile Nee, zit in m'n laptop, daarom is het zo vervelend xD. Was het lastig? Oh zit er nog garantie op miss kan je daar wat mee, en ik kan begrijpen dat dat iritand is. En lastig ehm viel wel mee maar vorrige periode was ik continue bezig om een product te krijgen met PCR en het wilde maar niet sweatdrop . en vorrig jaar was ik ook al met mijn eigen DNA bezig en toen wilde het ook niet. Dus ik was reuze blij dat ik een bandje kon zien op de Gel op de goede positie nu word het nog gesequenced dus dan weet ik precies wat ik heb vermenigvuldigd XD en of het het goede stukje is wink @ kitty: ik ben opzich niet tegen klonen maar ik ben tegen het klonen van gehele organismen dat gaat me te ver, genen tot daar aan toe XD aan de andere kant zou het handig zijn maar dan zou mijn kloon pas op moetten groeien en dat duurt ff en dan heb ik er nog niks aan XD @ Dianda wat heb je ermee gedaan o.0
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 01, 2011 3:07 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 02, 2011 12:56 am
loving~dolphins Alphonse Grayven loving~dolphins Uhuh ^.^ . Eh werkt ie op batterijen? Lol. En yaaaaaaaaaaaaaaaay eindelijk is een PCR met mijn eigen DNA gelukt smile Nee, zit in m'n laptop, daarom is het zo vervelend xD. Was het lastig? Oh zit er nog garantie op miss kan je daar wat mee, en ik kan begrijpen dat dat iritand is. En lastig ehm viel wel mee maar vorrige periode was ik continue bezig om een product te krijgen met PCR en het wilde maar niet sweatdrop . en vorrig jaar was ik ook al met mijn eigen DNA bezig en toen wilde het ook niet. Dus ik was reuze blij dat ik een bandje kon zien op de Gel op de goede positie nu word het nog gesequenced dus dan weet ik precies wat ik heb vermenigvuldigd XD en of het het goede stukje is wink @ kitty: ik ben opzich niet tegen klonen maar ik ben tegen het klonen van gehele organismen dat gaat me te ver, genen tot daar aan toe XD aan de andere kant zou het handig zijn maar dan zou mijn kloon pas op moetten groeien en dat duurt ff en dan heb ik er nog niks aan XD @ Dianda wat heb je ermee gedaan o.0 Helaas, nope o_o. Heb m'n gebrekkige PC verlaten voor m'n laptop, misschien was die zo jaloers dat hij m'n laptop heeft vergiftigd xD. Mijn enige donatie op dat gebied is dat ik een keer DNA uit een kiwi heb gehaald xD. Hoop dat het lukt allemaal!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 02, 2011 2:20 am
Awe, komt goed! Hugs! (en wat een gave avi)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 02, 2011 6:13 am
kittyocean Awe, komt goed! Hugs! (en wat een gave avi) Echt heel raar. Hij geeft namelijk een kaart fout aan, slaat de foto's niet op, loopt continue vast. D: En dankje! 4laugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|